ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی در چه مواردی لازم است؟

کلاسهای تدریس خصوصی در چه مواردی لازم است؟

به اشتراک گذاری

کلاسهای تدریس خصوصی در بسیاری از مواقع لازم است و برای موفقیت در تحصیل، رفع اشکال، ارتقای تحصیلی، گرفتن نمرات بهتر و ... می توان از این کلاسها استفاده کرد. کلاسهای تدریس خصوصی در موارد زیر لازم است.



این ویدیو را ببینید: فیلم آموزشی - کلاس های تدریس خصوصی و موارد کاربرد آن

1- رفع اشکال با کلاسهای تدریس خصوصی: با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توان اشکالات درسی را به خوبی برطرف نمود. در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه به دلیل کمبود وقت ممکن است نتوانید هر سوالی را بپرسید. در کلاسهای تدریس خصوصی هر اشکالی حتی اگر مربوط به پایه های قبل باشد را می توان برطرف نمود. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک ممکن است اشکالاتی از پایه های قبل باقی مانده باشد که در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک می توان این اشکالات را برطرف نمود. برای سایر دروس هم هر اشکالی را می توان در کلاسهای خصوصی برطرف نمود.

2- تسلط بر مطالب درسی با کلاسهای خصوصی: شاید شما در دروس مختلف اشکال واضح و مشخصی نداشته باشید و تقریبا تمامی دروس را خوب بلد باشید ولی بخواهید تسلط خودتان را بر درس افزایش دهید. از کلاسهای تدریس خصوصی می توان برای افزایش تسلط بر دروس هم استفاده کرد. اگر خودتان درس را تا حدی بلد هستید می توانید از مدرس خودتان بخواهید که در کلاسهای تدریس خصوصی تمرینات و مسائل بیشتری حل کند و به این ترتیب تسلط شما بر درس افزایش یابد. البته در این حالت در زمانهای بین جلسات تدریس خصوصی خودتان هم باید تمرین و مسئله حل کنید و اشکالات را از مدرس خودتان بپرسید.

3- حل تمرین و مسئله بیشتر در جلسات خصوصی: یکی از موارد استفاده دیگر کلاسها و جلسات تدریس خصوصی حل تمرین و مسئله بیشتر در این کلاسها می باشد. بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان در مطالعه درس و فهم مطالب درسی بسیار خوب عمل می کنند ولی حین حل تمرین و مسئله نمی توانند عملکرد خوبی داشته باشند. اگر شما هم درس را خوب بلد هستید ولی در حل تمرینات و مسائل ضعیف عمل می کنید می توانید در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کرده و از مدرس خصوصی خودتان بخواهید که فقط برای شما تمرین حل کند و راهکارهای برخورد با مسائل و تمرینات را برای شما تشریح نماید.

4- آمادگی بیشتر برای کنکور با تدریس خصوصی: برای موفقیت در کنکور، افزایش درصدهای اکتسابی در دروس مختلف در کنکور، کسب رتبه بهتر در کنکور سراسری و .... هم می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید. بسیاری از مدرسین در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور هم فعالیت دارند و برای کسب رتبه بهتر در کنکور می توانید از مشاوره و کلاسهای خصوصی آنها استفاده نمائید (برای مشاهده لیت مدرسین تدریس خصوصی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید). در کلاسهای خصوصی کنکور می توانید نحوه مطالعه دروس برای موفقیت در کنکور، نحوه تست زنی و ... را هم یاد بگیرید.


5- تدریس خصوصی زبان و یادگیری سریعتر زبان: برای اموزش و یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی، موفقیت در آزمونهای زبان همچون تافل و آیلتس، یادگیری بهتر گرامر زبان، موفقیت در امتحانات زبان مدرسه و دانشگاه و یا کسب درصد بالا در کنکور زبان و .... می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی زبان استفاده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین خانم و آقای زبان که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده اند، بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. تدریس خصوصی زبان یکی از پرمتقاضی ترین موارد بوده و برای آموزش بهتر زبان استفاده از این کلاسها مفید و موثر خواهد بود.

6- تدریس خصوصی در ایام امتحانات: در ایام امتحانات اکثر دانشجویان و دانش آموزان به فکر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می افتند (برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید). اگر می خواهید از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید زودتر شروع کنید و برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات برای رفع اشکال، کامل کردن مطالعه دروس، حل تمرین و مسئله بیشتر و جمع بندی دروس می تواند مفید باشد. ولی به هر حال، در کل بهتر است کلاسهای خصوصی را زودتر شروع نمائید.

7- رتبه خوب المپیاد با کلاسهای تدریس خصوصی: اگر قصد دارید در المپیاد دانش اموزی و دانشجویی شرکت کنید و کسب رتبه خوب در این المپیادها برای شما مهم است یک راهکار خوب استفاده از کلاسهای خصوصی و استفاده از تجربه مدرسین تدریس خصوصی است. برای موفقیت در المپیاد کامپیوتر، المپیاد نجوم، المپیاد فیزیک و ریاضی و .... می توانید در کلاسهای خصوصی شرکت کنید. به منظور مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش المپیاد فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی المپیاد کلیک کنید. مدرسینی را انتخاب کنید که خودشان در المپیاد رتبه خوبی کسب کرده اند.

8- یادگیری نرم افزارها در جلسات تدریس خصوصی: علاوه بر موارد گفته شده، از کلاسهای تدریس خصوصی برای آموزش انواع نرم افزارها در زمان کم می توانید استفاده کنید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) در زمینه آموزش و تدریس انواع نرم افزارها ، نرم افزارهای عمومی، ویندوز و آفیس، نرم افزارهای تخصصی رشته های فنی و مهندسی مانند کتیا و سالیدورکز و .... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش نرم افزار مورد نظرتان، بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک کنید و در بالای صفحه ای که نمایش داده می شود در قسمت جستجو اسم نرم افزار مورد نظرتان را بنویسید تا لیست مدرسین آن نرم افزار نمایش داده شود.

9- ارتقای معدل و نمرات عالی با کلاسهای خصوصی: از کلاسهای تدریس خصوصی برای ارتقای معدل و افزایش معدل با خیال راحت می توانید استفاده کنید. اتفاقا استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات عالی و افزایش معدل کاملا موثر است. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید تمامی اشکالاتی که باعث شده است در ترمهای قبلی معدل خوبی نداشته باشید و نمرات عالی و حتی 20 نگیرید را برطرف نمائید. در این کلاسها می توانید دروس را بهتر یاد بگیرید و به بهترین شکل معدل خودتان را افزایش دهید. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید جزوه برترین شاگردهای کلاس باشید و حتی شاگرد اول شوید.

10- یادگیری عمقی و مفهومی دروس با کلاسهای خصوصی: با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید دروس را بهتر و عمقی تر یاد بگیرید. می توانید معنی کامل فرمولها و روابط را بفهمید و راه حلها را خوب درک کنید. چون در کلاسهای تدریس خصوصی زمان بیشتری در اختیار دارید می توانید جنبه های مختلف مسائل را بررسی کنید و راه حلهای مختلف را یاد بگیرید. در کلاسهای تدریس خصوصی فرصت برای یادگیری عمقی و مفهومی و آموزش پایه ای وجود دارد. با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و یا هر درس دیگری را به بهترین شکل ممکن می توانید آموزش ببینید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image