ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درآمد تدریس خصوصی، درآمد مدرسین و معلمان خصوصی

درآمد تدریس خصوصی، درآمد مدرسین و معلمان خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه درآمد تدریس خصوصی، درآمد مدرسین و معلمان خصوصی، نحوه کسب درامد بالا از کار تدریس خصوصی و چگونگی موفقیت در تدریس خصوصی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟



درآمد مدرسین و معلمان تدریس خصوصی

درآمد مدرسین و معلمان تدریس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در شهرهای بزرگتر که در کل اوضاع مالی مردم بهتر است مدرسین هم می توانند درآمد های بهتری کسب نمایند. در شهرهای کوچکتر که توان مالی مردم پایینتر است اولا تعداد کمتری از افراد از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده می کنند و ثانیا افرادی که حاضر هستند از خدمات تدریس خصوصی استفاده کنند مبالغی که می توانند به مدرسین پرداخت نمایند پایینتر است. بنابراین برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی شهرهای بزرگ مانند تهران، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان و ... بهتر و مناسبتر است. علاوه بر شهر محل تدریس، درآمد مدرسین تدریس خصوصی به عوامل دیگری هم بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به درسی که قرار است تدریس شود (هر چه تقاضا برای درس تدریسی بالاتر باشد و تعداد مدرسین کمتری قادر به تدریس آن باشند، هزینه کلاس بالاتر خواهد بود)، مقطع تحصیلی دانشجو دانش آموز، محل و زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی، تعداد جلسات و ... اشاره کرد. دروس مقاطع بالاتر مانند دروس دانشگاهی و از بین دروس دانشگاهی دروس مقاطع ارشد . دکتری و ... هزینه تدریس بالاتری دارد. در ضمن درامد مدرسین خصوصی در ایام امتحانات بیشتر خواهد شد. چون در ایام امتحانات همه ی مدرسین درگیر هستند و بسیاری از آنها کلاسهای جدید را قبول نمی کنند. از طرفی تقاضا برای تدریس خصوصی بالا است و در نتیجه قیمت کلاسهای خصوصی و درامد مدرسین بیشتر خواهد شد. مطلب دیگر اینکه، درآمد مدرسین تدریس دروس کنکوری به نسبت سایر دروس بالاتر است. البته والدین به راحتی به مدرسینی که ادعا می کنند می توانند برای کنکور تدریس کنند اعتماد نکرده و برای فعالیت در این زمینه و کسب درآمد بالا باید رزومه بسیار خوبی داشته باشید و در همان ابتدای کار ثابت کنید که کلاسهای کنکوری شما نتیجه می دهد. برای مطالعه در زمینه حد بالا و حداکثر درامد مدرسین تدریس خصوصی مقاله حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ را مطالعه نمائید. اگر شما به صورت مستقل کار کنید و به عنوان مثال با درج آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) بتوانید شاگرد جذب نمائید (برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی و تبلیغات تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید)، به نسبت حالتی که با آموزشگاههای تدریس خصوصی و موسسات تدریس خصوصی همکاری کنید درآمد بالاتری خواهید داشت. چون در حالت اول و با کار کردن به صورت مستقل، قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید (مقاله اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را بخوانید) و در ضمن درصدی از مبلغ حق التدریس را هم به آموزشگاه پرداخت نخواهید کرد. بنابراین درامد بهتری از تدریس خصوصی خواهید داشت. در حالت دوم و حالتی که با آموزشگاهها همکاری داشته باشید، باید هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ را به موسسه پرداخت نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی را هم بخوانید.



درآمد تدریس خصوصی در شروع کار


در شروع کار ممکن است درامد بالایی از کار تدریس خصوصی نداشته باشید. اگر می خواهید کار تدریس خصوصی را شروع کنید و هنوز در این زمینه فعالیت نداشته اید مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم + درامد تدریس می تواند برای شما مفید باشد. در شروع کار تدریس برای جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهایتان می توانید قیمت کلاسهای خصوصی را به نسبت سایر مدرسین و آموزشگاهها کمی پایینتر در نظر بگیرید. اگر خودتان به صورت مستقل کار کنید چون درصدی به آموزشگاهها پرداخت نمی کنید می توانید قیمتها را به صورت رقابتی پایین بیاورید و هنوز درآمد خوبی هم داشته باشید. درآمد کار تدریس خصوصی می توانید بسیار خوب باشد ولی در ابتدای کار باید کمی حوصله به خرج دهید و اگر چند ماه اول یا حتی یکی دو سال اول درآمد در حد متوسط بود با انگیزه و علاقه ادامه دهید. اگر در شروع کار و آغاز راه هستید، باید تمرکز خودتان را روی خوب تدریس کردن و خوب نتیجه گرفتن شاگردهایتان بذارید تا به تدریج درامد شما افزایش یابد.





نحوه کسب درامد بالا از کار تدریس خصوصی

اگر می خواهید از کار تدریس درامد بالایی داشته باشید در مرحله اول باید کاملا بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. باید خیلی عالی تدریس کنید و کلاسهایی با کیفیت بالا ارائه دهید. برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و کسب درآمدهای بالا از کار تدریس باید به گونه ای عمل کنید که اکثر شاگردهایتان و بلکه تمام آنها نتیجه بگیرند. کیفیت جلسات تدریس خصوصی خودتان را در حدی نگه دارید که جایگزین کردن شما مشکل باشد. کار دیگری که برای افزایش درامد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی انجام دهید این است که خوب تبلیغ کنید و راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید (برای مطالعه در زمینه راهکارهای مختلف جذب شاگرد مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید). یک راهکار خوب برای افزایش تعداد شاگردها و افزایش درامدتان از کار تدریس خصوصی درج اگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید روزانه آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه اگهی و تبلیغ تدریس خصوصی فعالیت دارد متقاضیان تدریس خصوصی آگهی شما را مشاهده کرده و به صورت مستقیم با خود شما تماس خواهند گرفت. برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس موثر و چگونگی درج تبلیغات تدریس خصوصی پربازده مطالعه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده که برای نوشتن آن زمان بسیار زیادی صرف شده است می تواند مفید و موثر باشد. برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی باید سعی کنید شاگردهایتان نتیجه مطلوب خودشان را بگیرند و به این ترتیب ترمهای بعد هم با شما تماس خواهند گرفت و به مرور تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر شده و درآمد شما هم بیشتر و بیشتر.



مطالعه مقاله 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا هم می تواند مفید باشد.



چگونگی موفقیت در تدریس خصوصی

برای موفقیت در زمینه تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید

1- دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید. با تدریس دروس مورد علاقه خودتان، بهتر تدریس می کنید و شاگردهای شما هم بهتر نتیجه می گیرند.

2- بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. هر چه خودتان دروس را بهتر بلد باشید نحوه تدریس شما در کلاسهای خصوصی و گروهی بهتر و با کیفیت تر خواهد بود.

3- به کار تدریس تعهد داشته باشید. نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد. هر کاری که در طول ترم برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان لازم است انجام دهید.

4- پشتیبان و حمایتگر باشید. هم در طول ترم و هم در ایام امتحانات به شاگردهایتان مشاوره بدهید و در برنامه ریزی به آنها کمک کنید.

5- مطالعه مقاله ویژگیهای یک معلم و مدرس موفق کدام است؟ در زمینه موفقیت در تدریس می تواند مفید باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2485 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image