ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و درآمد تدریس

چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و درآمد تدریس

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید کار تدریس خصوصی را شروع کنید و در زمینه تدریس و تدریس خصوصی و اموزش در منزل فعالیت داشته باشید و درآمد بالایی از کار تدریس بدست بیاورید، ادامه این مطلب را بخوانید.

برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در مرحله اول باید بتوانید شاگرد جذب کنید. برای شروع کسب درآمد از کار تدریس در ابتدای کار باید شاگردانی داشته باشید و بتوانید کلاسی را تشکیل دهید. برای جذب شاگرد و شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی راهکارهای مختلفی وجود دارد. در این وب سایت (ایران مدرس) در رابطه با روش های مختلف پیدا کردن شاگرد خصوصی و جذب شاگرد توضیحات زیادی ارائه شده و مقالات زیادی هم می توانید در این زمینه مطالعه کنید.



به عنوان مثال مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی یا چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم : نحوه جذب شاگرد خصوصی در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد و شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می تواند مفید باشد.



به صورت خلاصه می توان گفت برای جذب شاگرد می توانید روشهای زیر را امتحان کنید: ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت (ایران مدرس) و جذب شاگرد با درج تبلیغ تدریس خصوصی (مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه کنید)، درج اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در روزنامه و سایر سایتهای اینترنتی، ثبت یک وبلاگ در سیستم های وبلاگدهی و تبلیغ برای خدمات تدریس خصوصی خودتان در آن، چاپ و توزیع تراکت در شهر یا محلات مورد نظر خودتان، تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و اعلام آمادگی برای برای تدریس، پخش تراکت در دانشگاهها، تماس با مدرسین تدریس خصوصی و همکاری با انها و .... . با استفاده از روشهای ارائه شده می توانید به راحتی شاگرد جذب نموده و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید. بهترین روش برای جذب شاگرد درج اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس (همین سایت) است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است (برای درج آگهی تدریس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید). با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و .... در گوگل سایت ایران مدرس را در صدر نتایج خواهید دید و متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم به سمت اگهی شما هدایت می شوند. ایران مدرس برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی و ثبت اگهی در زمینه اموزش بهترین و مناسبترین سایت است. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس و مشاهده اگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در این سایت بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.



پیشنهاد می شود مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم بخوانید.

برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی باید دروسی که می خواهید تدریس کنید را انتخاب نمائید. دروسی را انتخاب کنید که در مرحله اول خودتان بر آنها مسلط هستید و آن دروس را به صورت عالی بلد هستید. در ضمن، از بین دروسی که به انها علاقه دارید دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب نمائید که متقاضی بیشتری دارند. دروسی مانند ریاضی، زبان، فیزیک و دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی برای تدریس خصوصی متقاضان زیادی دارند. همچنین، اگر در زمینه تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی دروس کنکوری و ریاضی و فیزیک کنکور فعالیت داشته باشید، می توانید درآمد بالایی از کار تدریس بدست آورید. تدریس خصوصی زبان در صدر نتایج قرار دارد و اگر در زمینه آموزش زبان فعالیت داشته باشید و خوب تدریس کنید می توانید درامد خوبی بدست اورید. برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی بهتر است دروسی را تدریس کنید که کاملا بر آنها تسلط دارید.





مطالعه کنید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی کار کنیم و درآمد بالایی داشته باشیم؟



فرض کنید آموزشگاه یا موسسه تدریس خصوصی شاگردی را به شما معرفی کند. اگر در همان یکی دو جلسه اول نخواهند که کلاسهای تدریس خصوصی ادامه پیدا کند، همان آموزشگاه هم شاگردهای دیگری به شما معرفی نخواهد کرد. چون درامد خودشان و اینکه متقاضیان تدریس و مستریانشان راضی باشد برایشان از رضایت شما مهمتر است. در حالت دیگر، اگر به عنوان مثال از طریق ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) شاگردی جذب کنید و در همان یکی دو جلسه اول آنقدر خوب عمل نکنید که خواهان ادامه پیدا کردن جلسات باشند، در نهایت نمی توانید درامد خوبی از کار تدریس بدست آورید. بنابراین اگر قصد دارید کار تدریس خصوصی را شروع کنید و در آغاز راه هستید، از همین ابتدای کار کیفیت را در سرلوحه کار خودتان قرار دهید و بسیار عالی تدریس کنید. در جلسه اول حتی به نسبت سایر جلسات خودتان بسیار بهتر عمل کنید (مقاله اولین جلسه تدریس خصوصی و جلسه اول تدریس در دانشگاه را مطالعه کنید). با توجه به مطالب گفته شده، برای اینکه در کار تدریس موفق باشید و عملکرد خوب و مناسبی داشته باشید، دروسی را تدریس کنید که کاملا بر آنها مسلط باشید و خودتان بسیار خوب بلد باشید. کار تدریس خصوصی درامد خوبی دارد و در صورتیکه بتوانید از همین ابتدای کار و در شروع کار تدریس کلاسهای با کیفیتی داشته باشید و به نتیجه گرفتن و موفقیت شاگردانتان کمک کنید، می توانید یکی از مدرسین موفق باشید و درآمد بالایی بدست آورید.



مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنیم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راهکارهای موفقیت در تدریس و .... می تواند مفید و موثر باشد.

تسلط شما بر دروس تدریسی در شروع کار تدریس باعث می شود اعتماد به نفس بالاتری هم داشته باشید. از همان جلسه اول تدریس سعی کنید رفتاری مانند یک مدرس مجرب و با سابقه داشته باشید. خوب تدریس کنید و رفتار حرفه ای داشته باشید. در شروع کار تدریس خصوصی انتظار درآمد خیلی بالایی نداشته باشید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را به صورت منطقی و حتی کمی پایین تر از حالت معمول تعیین کنید تا بتوانید شاگرد جذب کنید. به تدریج که سابقه تدریس و تجربه شما بیشتر شد می توانید قمیت کلاسهای خصوصی را بالاتر ببرید و درامد شما از کار تدریس بیشتر خواهد شد. برای مطالعه در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و عوامل موثر بر آن مقاله اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. اگر به کار تدریس علاقه دارید، این کار را شروع کنید و با ارائه جلسات تدریس مفید و پربازده برای شاگردانتان درآمد خوبی کسب کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1786 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image