ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی سایت تدریس و آموزش، سایت مدرسین و اساتید

سایت تدریس و آموزش، سایت مدرسین و اساتید

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی سایت تدریس و آموزش، سایت مدرسین و اساتید، سایت دانلود جزوه های آموزشی و سوالات امتحانی، سایت ارائه دهنده مقالات موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی، سایت کسب درآمد از تدریس و جذب شاگرد و .... هستید .... سایت ایران مدرس (همین سایت) بهترین سایتی است که می توانید در زمینه آموزش و تدریس و تدریس خصوصی پیدا کنید.

1- سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی: اگر برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش قصد دارید تبلیغات خودتان را در سایت اول تدریس ایران و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران ثبت نمائید، سایت ایران مدرس (همین سایت) بهترین و معتبرترین سایتی است که می توانید پیدا کنید. در سایت ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس تدریس خصوصی آگهی و تبلیغات تدریس خودشان را ثبت نموده اند. ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است و درج تبلیغات تدریس در آن مفید و پربازده می باشد. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بیش از 25000 بازدید در روز دارد. برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس و کسب درآمد از تدریس خصوصی مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. با ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب کنید.

2- سایت تدریس و ارائه دهنده خدمات تدریس خصوصی: در ایران مدرس (همین سایت) هزاران مدرس ثبت نام نموده و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش فعالیت دارند. اگر در جستجوی بهترین سایت تدریس و ارائه دهنده خدمات تدریس خصوصی ایران هستید، ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان، ریاضی، شیمی، فیزیک، زیست، عربی، دروس ابتدایی، متوسطه، دانشگاهی و دروس کنکوری، انواع نرم افزارها و ... در سایت ایران مدرس بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس و کلیک بر روی آگهی تدریس هر مدرس، در جزئیات آگهی تدریس مدرسین می توانید رزومه کاری، سوابق کاری مدرس، دانشگاه محل تحصیل، قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی مدرس و ... را می توانید مشاهده نموده و مدرس و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.

3- سایت دانلود مطالب آموزشی و سوال امتحانی و جزوه: در سایت ایران مدرس، علاوه بر بحث تدریس خصوصی و آموزش در منزل، هزاران مطلب آموزشی، جزوات آموزشی، تست کنکور، نمونه سوالهای امتحانی، جزوات کنکوری، کتاب آموزشی و ... برای دانلود رایگان ارائه شده است. با مراجعه به بخش دانلود ایران مدرس (بر روی عبارت دانلود رایگان سوال و جزوه کلیک نمائید)، می توانید صدها جزوه و سوال امتحانی و سوال کنکور و ... را به صورت رایگان دانلود نمائید. تعدادی از مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس نیز برای دروس تدریسی خوشان جزوه ثبت نموده اند و می توانید با مشاهده این جزوات هم با روند کار مدرس آشنا شوید و هم از جزوات ارائه شده استفاده نمائید.

4- سایت ارائه دهنده مقالات موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی: سایت ایران مدرس (همین سایت) به صورت تخصصی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی و آموزش فعالیت دارد. در این راستا، علاوه بر لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی، مقالات زیادی را در زمینه تدریس موفق، موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی، راهکارهای موفق شدن در کار تدریس و کسب درامد بالا از تدریس و ... ارائه کرده است. به عنوان مثال می توانید مقاله چگونه در تدریس خصوصی موفق تر باشیم و بهتر عمل کنیم؟ را مطالعه نمائید. برای مشاهده لیست کامل مقالات مرتبط با موفقیت در تدریس و مقالاتی که در زمینه انواع روشهای موفق شدن در کار تدریس و تدریس خصوصی است بر روی عبارت مقالات موفقیت در تدریس کلیک کنید. برای موفق شدن در تدریس و تدریس خصوصی در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب کنید و در نهایت با ارائه جلسات تدریس با کیفیت، شاگردهای خودتان را حفظ نموده و درامد بالایی از کار تدریس کسب نمائید.

5- سایت تدریس و کسب درآمد از تدریس خصوصی و جذب شاگرد: اگر در جستجوی سایت تدریس و کسب درآمد از تدریس خصوصی و جذب شاگرد هستید هم سایت ایران مدرس بهترین سایت برای شما است. به نسبت هر سایت دیگری، در سایت ایران مدرس بیشترین مقالات در زمینه راهکارهای جذب شاگرد، پیدا کردن شاگرد خصوصی و حفظ شاگردها ارائه شده است. در این وب سایت روشهای مختلف جذب شاگرد به صورت مفصل بررسی شده است (به عنوان مثال مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه کنید). علاوه بر آن در زمینه چگونگی کسب درامد از تدریس خصوصی، راهکارهای افزایش درآمد شما به عنوان مدرس تدریس خصوصی و یا آموزشگاه، گروه آموزشی و موسسه تدریس خصوصی، نحوه افزایش تعداد شاگردها و .... نیز مقالات زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله چگونه بیشترین درآمد را از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ را مطالعه نمائید. برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی بر روی لینک درآمد تدریس کلیک کنید.


6- سایت آموزش و تدریس کنکور و تدریس دروس کنکوری: اگر در جستجوی سایت آموزش و تدریس کنکور و تدریس دروس کنکوری هستید ... اگر می خواهید لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی کنکور را مشاهده نمائید و یا اگر قصد دارید در زمینه تدریس دروس کنکوری فعالیت داشته باشید .... در هر صورت، در همین سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور ارائه شده است. برای مشاهده مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. اگر مدرس کنکور هستید، برای فعالیت در زمینه تدریس کنکور و آموزش دروس کنکوری و یا سایر دروس هم می توانید تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و آگهی تدریس کنکور خودتان را درج کنید). در سایت ایران مدرس یک بخش مستقل برای مطالب آموزشی مرتبط با کنکور و جزوات و تست های کنکوری و ... هم ارائه شده است. آگهی تدریس کنکور مدرسین در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. برای مشاهده بخش کنکور در سایت ایران مدرس بر روی عبارت سایت کنکور ایران مدرس کلیک نمائید.

7- سایت مقالات آموزش و موفقیت در تدریس و تحصیل: در سایت ایران مدرس، علاوه بر موارد گفته شده در بخشهای قبلی (تدریس خصوصی، دانلود جزوات آموزشی و سوالات امتحانی، تست کنکور، حل تمرینات کتابهای درسی و ...) مقالات آموزشی زیادی در زمینه موفقیت در تحصیل، نحوه مطالعه دروس مختلف، ارتقای معدل، نحوه کسب نمره 20 و درصد بالا در امتحان و کنکور و .... ارائه شده است. برای مشاهده مقالات آموزشی در زمینه های مختلف که در همین سایت ثبت شده است بر روی لینک مقالات آموزشی کلیک نمائید.



منبع: ایران مدرس (سایت تدریس و آموزش، سایت مدرسین و اساتید)


آمار بازدید: 325 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image