ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مدرسین مجرب تدریس خصوصی + دبیر و معلم رسمی آموزش و پرورش

مدرسین مجرب تدریس خصوصی + دبیر و معلم رسمی آموزش و پرورش

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی مدرسین مجرب و با سابقه تدریس خصوصی خانم و آقا هستید و می خواهید کلاسهای خصوصی را با دبیر و معلم رسمی آموزش و پرورش و یا اساتید با تجربه داشته باشید .....

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل، افزایش معدل و ارتقاء معدل، گرفتن نمرات عالی و حتی نمره 20 در دروس مختلف، موفقیت در کنکور، یادگیری بهتر و سریعتر زبان های خارجی و مکالمه زبان، آموزش نرم افزارها و .... استفاده نمائید ....

اگر در این ترم قصد دارید در نمرات خودتان تغییرات مثبت و فوق العاده ای ایجاد کنید و برای ایجاد این تغییر می خواهید از مدرسین مجرب تدریس خصوصی + دبیر و معلم رسمی آموزش و پرورش و .... کمک بگیرید ....

در هر صورت، در همین سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی، اساتید فعال در زمینه تدریس و آموزش و .... را می توانید مشاهده نمائید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.



اساتید و مدرسین تدریس خصوصی



برای استفاده بهتر از کلاسهای تدریس خصوصی و حصول اطمینان بیشتر از نتیجه گرفتن خودتان در امتحانات و کنکور و .... موارد زیر را در نظر داشته باشید.


1- مدرسین ثبت نامی در همین سایت رزومه کاملی از سوابق کاری، دانشگاه محل تحصیل، قیمت کلاسهای خصوصی، دانشگاهها و آموزشگاههای که تدریس کرده اند و .... ارائه نموده اند. با مطالعه و بررسی کامل رزومه مدرسین، در نهایت مدرس و معلمی را انتخاب کنید که مطمئن هستید نتیجه مطلوب را با ایشان خواهید گرفت. معمولا مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و در دانشگاههای معتبرتر تحصیل کرده اند بهتر تدریس می کنند و کلاسهای خصوصی مفید تری را هم برگزار می نمایند. در نهایت اگر مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کردید، می توانید یک جلسه کلاس خصوصی به صورت امحتانی با ایشان برگزار کنید و اگر راضی بودید کلاسها را ادامه دهید. در غیر اینصورت می توانید با مدرس دیگری کلاسها را ادامه دهید. نکته خوبی که وجود دارد این است که بسیاری از مدرسین جلسه اول تدریس خصوصی را به صورت نیمه وقت و یا حتی در صورت راضی نبودن شما به صورت رایگان برگزار می نمایند. بنابراین شما در این زمینه متضرر نخواهید شد.



مطالعه کنید: قبولی در امتحانات و کسب نمرات عالی با کلاسهای تدریس خصوصی

2- در این وب سایت (ایران مدرس) آگهی های تدریس به دو صورت رایگان و ویژه ثبت شده است. توصیه می شود، کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسینی بردارید که در این سایت آگهی تدریس خودشان را به صورت ویژه ثبت نموده اند. مدرسینی که آگهی تدریس خصوصی ویژه ثبت نموده اند برای درج آگهی تدریس خودشان هزینه پرداخت نموده اند و بنابراین در کار تدریس جدی تر هستند و تلاش می کنند کلاسهای با کیفیت تری داشته باشند. معمولا مدرسین ویژه سابقه تدریس بالاتری دارند و سالها در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته اند و بنابراین بیشتر می توانید به آنها اعتماد کنید.

3- برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید. کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار نمائید. البته اگر فقط برای رفع اشکال قصد دارید از کلاسهای خصوصی استفاده کنید ایرادی ندارد برگزاری آن را به ایام امتحانات موکول نمائید. در غیر اینصورت، اگر درس را نخوانده اید و اصلا بلد نیستید کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید تا هم فرصت کافی برای حل تمرین و مسئله و مطالعه و مرور داشته باشید و هم از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید.



مطالعه کنید: 10 دلیل برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل

4- در کنار استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید. مسلما برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسین مجرب تدریس خصوصی + دبیر و معلم رسمی آموزش و پرورش و .... می تواند مفید و موثر و کمک کننده باشد. ولی در کنار آن تلاش و کوشش و پشتکار خودتان هم لازم است. توجه کنید که برای موفقیت در تحصیل مهمترین بخش تلاش و کوشش و پشتکار خودتان است و کلاسهای مدرسه و کلاسهای تدریس خصوصی در کنار ان می تواند مفید و موثر باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 296 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image