ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کسب درآمد بالا با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

کسب درآمد بالا با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه کسب درآمد بالا با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، راهکارهای جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس خصوصی، نحوه افزایش درآمد و میزان درآمد مدرسین تدریس خصوصی و ... مطالبی ارائه می گردد.

در همین سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه راهکارهای جذب شاگرد، نحوه پیدا کردن شاگرد خصوصی، افزایش تعداد شاگردها و نحوه حفظ شاگردها ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد) را مطالعه کنید. برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی و در ادامه کسب درآمد از کار تدریس در مرحله اول باید توانایی های خودتان و دروسی را که می توانید تدریس کنید تبلیغ نمائید. برای این کار می توانید با آموزشگاهها در تماس باشید و اعلام کنید که چه دروسی را می توانید تدریس نمائید و یا در روزنامه و مجلات اگهی تدریس ثبت نمائید و در نهایت به عنوان بهترین راهکار می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس) درج کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نامی دارد. با درج تبلیغات تدریس در این وب سایت (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید)، متقاضیان تدریس خصوصی آگهی تدریس شما را مشاهده کرده و به صورت مستقیم با خود شما در ارتباط خواهند بود. به این ترتیب می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس درآمد کسب نمائید.





مطالعه کنید: میزان درآمد کار تدریس خصوصی و معلم های خصوصی



کار تدریس برای افرادی که علاقه مند به تدریس و تدریس خصوصی می باشند می تواند بسیار خوب و پردرآمد باشد. اگر آگهی تدریس خودتان را خوب ثبت کنید (مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را بخوانید)، به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و درآمد کسب نمائید. مدرسین زیادی در همین سایت آگهی تدریس ثبت نموده و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و آگهی های تدریس ثبت شده توسط مدرسین بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید). در سایت ایران مدرس، برای کسب درامد از کار تدریس خصوصی، می توانید تبلیغات تدریس خودتان را به دو شکل درج نمائید. حالت اول درج آگهی تدریس رایگان است و در حالت دوم با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه نمائید. آگهی های تدریس ویژه به نسبت آگهی های رایگان در موقعیت و جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ویژه دارند، تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی است. در صورتیکه آگهی تدریس ویژه ثبت نمائید، تبلیغات تدریس شما همواره در صفحه اصلی سایت نمایس داده خواهد شد. در ضمن در کنار مطالب آموزشی مرتبط (در سایت ایران مدرس حدود 10000 مطلب آموزشی، جزوات و سوالات امتحانی دانلودی و .... ارائه شده است) هم آگهی های تدریس ویژه نمایش داده خواهد شد. بنابراین با درج تبلیغات تدریس در همین سایت به راحتی می توانید از کار تدریس درآمد کسب کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

برای کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی موارد دیگری هم موثر و مهم است. باید کیفیت جلسات تدریس شما بالا باشد. به نحوی که شاگردهای شما علاوه بر اینکه کلاسهای این ترم خودشان را با شما ادامه دهند و مدرس خودشان را عوض نکنند، در ترمهای بعدی نیز برای سایر دروس خودشان دوباره با شما تماس بگیرند. اگر می خواهید درآمد شما از کار تدریس روز به روز افزایش یابد، باید خوب تدریس کنید و به نحوی برنامه ریزی کنید تا شاگردهای شما نتیجه بگیرند. به کار تدریس متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان و آموزش اصولی دروس برایتان مهم باشد. تدریس خصوصی یکی از کارهای پردرآمد و یا حداقل با درآمد خوب ایران است. اگر کیفیت کلاسهای خودتان را در سطح استانداردهای بالا نگه دارید و تلاش کنید شاگردانتان نتیجه خوبی بگیرند، می توانید در زمینه تدریس به عنوان یک کار پاره وقت و تمام وقت کاملا موفق باشید.





برای مطالعه در زمینه تدریس موفق و موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی مقاله چگونه تدریس خوب و موفق با درآمد بالا داشته باشیم ؟ را مطالعه کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 540 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image