ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آموزش خصوصی تری دی مکس 3dmax در اصفهان و تهران و کرج

آموزش خصوصی تری دی مکس 3dmax در اصفهان و تهران و کرج

به اشتراک گذاری

اگر به خدمات آموزش خصوصی تری دی مکس 3dmax در اصفهان و تهران و کرج نیاز دارید .... اگر می خواهید لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش 3dmax در اصفهان و استان اصفهان را مشاهده کنید .... اگر به جای شرکت در کلاس تری دی مکس در مجتمع فنی تهران و یا شرکت در کلاسهای برگزار شده توسط آموزشگاه های 3d max تهران قصد دارید از کلاس های خصوصی آموزش تری دی مکس استفاده نمائید ....
اگر می خواهید در کلاس آموزش 3d max در معماری در تهران، کرج، اصفهان و یا هر جای ایران شرکت کنید .... در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی 3D MAX و آموزش خصوصی تری دی مکس 3dmax در اصفهان و تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران بر روی لینک زیر کلیک کنید.


تدریس و آموزش خصوصی تری دی مکس


نرم افزار ۳d max یکی از قدرتمند ترین نرم افزار هایی است که برای طراحی تصاویر و انیمیشن های سه بعدی و دو بعدی استفاده می شود. در نرم افزار ۳d max میتوان خروجی های زیادی از تصاویر و انیمیشن ها گرفت. از نرم افزار تری دی مکس  می توان در زمینه هایی مثل طراحی نما، مدل، نمونه، ساخت کارتون و … استفاده کرد.در کل، نرم افزار  ۳d max نرم افزاری قدرت مند و پر کار برد در زمینه مدل سازی و طراحی است. منبع: اسفندونه


پیشنهاد می شود مقاله هزینه و قیمت کلاس تدریس خصوصی تری دی مکس 3dmax را هم بخوانید.
-----------------------------
مکس دارای روشهای گوناگونی برای ساخت مدل می‌باشد که با کمک ویرایشگرهای متفاوت و قدرتمند به کاربر برای مدلسازی کمک می‌کند.


در نرم افزار مکس ۳ روش اصلی برای مدل سازی وجود دارد:
– Mesh\Polygon Modeling – Patch Modeling – NURBS Modeling


دو تکنیک پر کاربرد در مدل سازی مکس عبارت است از:
Box Modeling : که بیشتر در صنعت بازی سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با تغییر در وجوه و گره‌های یک حجم سه بعدی ساده مانند جعبه یا کره به شکل سه بعدی مورد نظر می‌رسند.
Surface Modeling : ابتدا ترسیم دوبعدی شکل توسط خطوط دو بعدی در مکس (spline) انجام گرفته و با تغییر در محل قرار گیری گره‌های (vertex) آن به صورت سه بعدی در می‌آید. (Patch Modeling)



آموزش تری دی مکس، آموزش ۳dmax آموزش تری دی مکس ،آموزش   ۳d max آموزش تری دی مکس،آموزش ۳dmax
Vray : وی ری از پلاگین های ( افزودنی ها ) برنامه تری دی مکس می باشد که با استفاده از آن می توان رندر های بسیار طبیعی و واقعی برای کارهای معماری تهیه نمود. تاکید در این مجموعه آموزشی به یاددهی و آموزش وی ری در شاخه معماری می باشد به همین منظور نیز در تمام آموزش ها ، پروژه هایی معماری را تعریف می نماید و سپس شروع به ساخت صحنه ، تنظیمات وی ری و رندر وی ری می نماید و در نهایت خروجی را به شما نشان می دهد و شما در طول این مسیر پروژه را با استفاده از فایل های اولیه ای که به شما داده شده پیش می برید.
پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: قیمت کلاس تری دی مکس در تهران


در مورد پلاگین رندر V-Ray میتوان به کیفیت عالی آن اشاره کرد، این موتور رندر که توسط شرکت chaos group به بازار عرضه شده و نسخه جدید آن که V-Ray ۲٫۳ میباشد. این موتور اغلب برای نماهای معماری استفاده می شود اما نتایج استفاده از آن در انیمیشن نیز مطلوب است.
منبع: http://edunew.ir
----------------------------
برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی vray بر روی عبارت زیر کلیک کنید.


تدریس خصوصی وی ری


----------------------------
نرم افزار های سه بعدی  و به طور خاص نرم افزار تری دی مکس کاربردهای زیادی در بخش های مختلف صنعت ، هنر ، سرگرمی و … ایفا می کند.اما سوال اینجاست که نرم افزار۳d max چیست؟و مناسب چه کسانی می باشد .سعی میکنم بصورت خلاصه و کلی کارایی نرم افزار ۳d max را توضیح بدهم  , و به معرفی نرم افزار و آموزش 3dmax بپردازم .
یکی دیگر از کاربردهای این نرم افزار استفاده در زمینه معماری می باشد ، اگر شما یک معمار یا دانشجوی معماری هستید مسلماً اسم تری دی مکس  را شنیده اید. و البته وی ری !! وی ری چیست؟به این سوال در پست های آینده توضیح خواهم داد و البته یک قسمت نیز برای آموزش وی ری به زبان فارسی در نظر گرفته شده است که در آینده می توانید آموزش های جالب و کاربردی در مورد vray را از آنجا مطالعه نمایید . اما  تری دی مکس در معماری در زمینه ی طراحی نما ، طراحی داخلی و طراحی کابینت وطراحی دکور و …یکی از مطرح ترین نرم افزارهایی می باشد که به همراه نرم افزار اتوکد استفاده می شود .جدیدا شرکت اتودسک یک ورژن مخصوص طراحان معماری و مهندسان شهر سازی و … بنام ۳ds Max Design ارئه دااده است که فرق چندانی با ورژن عادی  3ds max ندارد .
منبع: amoozesh-fani.tebyan.net
------------------------------
نرم افزار تری دی مکس ۳ds max)) یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای موجود در زمینه ی صنعت سه بعدی می باشد.این نرم افزار ابتدا بر روی سیستم عامل داس  توسط gray yost ارائه گردید و سپس انتشار آن تا به حال ادامه پیدا کرده است . نکته قابل توجه در این زمینه این می باشد تا چند سال )حدوداً سال ۲۰۰۶ ) ورژن های مختلف تری دی مکس ۳ds max)) به نام شرکت Discreet و نوع نام گذاری آن بصورت تک رقمی بود (بجز چند نسخه ی ابتدایی که شامل اعشار هم میشد مثلا  ۳ds Max 3.4 ) و آخرین نسخه تری دی مکس با این شیوه نام گذاری ۳ds max 9 بود که بعد از آن شرکت Autodesk امتیاز کامل این نرم افزار را خریداری و سیستم نام گذاری آنرا نیز تغییر داد در حال حاضر آخرین نسخه نرم افزار تری دی مکس با نام Autodesk 3ds max 2015 ارائه گردیده است
گردآوری: ایران مدرس


آمار بازدید: 1666 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image