ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آموزش خصوصی تری دی مکس در تهران و تدریس 3d max

آموزش خصوصی تری دی مکس در تهران و تدریس 3d max

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه آموزش خصوصی تری دی مکس در تهران و تدریس 3d max و .... به ارائه خدمات نیاز دارید .... اگر می خواهید با افراد متخصص در زمینه آموزش 3dmax کلاس داشته باشید و از کلاس تری دی مکس در مجتمع فنی تهران، کلاسهای خصوصی تدریس 3d max و .... استفاده کنید ....


اگر می خواهید برای یادگیری سریع نرم افزار تری دی مکس از کلاسهای آموزش خصوصی تری دی مکس در تهران استفاده کنید و در جستجوی آموزشگاه 3d max تهران و  دوره های آموزش 3d max در تهران و یا هر جای ایران هستید .... در هر صورت، برای مشاهده گروههای آموزشی، آموزشگاههای و موسسات و افراد متخصص در زمینه آموزش و تدریس خصوصی 3dmax در همین سایت (ایران مدرس) و همچنین اطلاع از قیمت تدریس خصوصی تری دی مکس و .... بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


آموزش خصوصی تری دی مکس


برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله هزینه و قیمت کلاس تدریس خصوصی تری دی مکس 3dmax را مطالعه نمائید. در ادامه اطلاعات تکمیلی در رابطه با نرم افزار تری دی مکس ارائه شده است.


 نرم افزار تری دی مکس (3D Max) بدون شک معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار سه بعدی سازی است.  افرادی که قصد کار با برنامه 3D Max را دارند، باید از قوه تخیل بسیار بالا برخوردار باشند. زیرا فاکتور اساسی برای موفق شدن در کار با این برنامه، تخیل پردازی در دنیای مجازی ای است که با آن سر و کار دارید. در مرحله بعد باید به تمامی حالات و خواص مواد از جمله چگونگی حالت انعکاس تصویر بر روی جسم مورد نظر، یا چگونگی مراحل ذوب آن جسم در دماهای مختلف آشنا باشید.
 کاربردهای تری دی مکس در معماری - معماران و گرافیست‌ ها می‌توانند از این برنامه برای پیش‌نمایش بناها و مدل‌هایی که هنوز ساخته نشده‌اند، استفاده کنند. کاربرد دیگر این نرم افزار در معماری تبدیل پلانهای ساده به شکل سه بعدی میباشد. 3D Max از نقشه ها و ترسیمات انجام شده در نرم افزار Autocad هم پشتیبانی میکند که برای معماران اهمیت بسیار دارد. همچنین به کمک 3ds Max میتوان نماهای داخلی ساختمان را طراحی و مشاهده نمود.
 طراحی هایی مثل Interior and Exterior Design را هم میتوان توسط تری دی مکس انجام داد. و با خروجی گرفتن از طرح ها میتوان سازه ها را قبل از اجرا مشاهده نمود و نواقص آن را از بین برد، که این موضوع کمک شایانی به معماران میکند.
منبع: سرزمین دانلود
------------------------


پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش خصوصی تری دی مکس 3dmax در اصفهان و تهران و کرج را هم بخوانید.
 تری دی مکس بسته‌ای نرم‌افزاری ۳dmax با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرک سازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری است. سالهاست که توسط کمپانی اصلی خود یعنی Autodesk توسعه داده می شود. امکانات بسیار گسترده و کارایی نسبتا آسان و به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت فیلم و انیمیشن، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور بسیار قدرتمندیست که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.
منبع: http://aagolestan.ir
------------------------
انیمیشن سازی : آنچه بطور حرفه ای می توان از ۳D MAX انتظار داشت توانایی بالای ساخت و افکت گذاری انیمیشن یا همان محترک سازی است . این قابلیت را باید مدیون ابزار و آپشن های بینظیر تری دی مکس دانست . با در اختیار داشتن انواع روش های پیدایش و پردازش موضوعات و ارائه اقسام مختلف دوربین و امکانات ویژه متحرک سازی ، تنها تبحر در استفاده از این ابزار لازم است تا به خلق یک پدیده ناب متحرک سازی برسیم .
ساخت و توسعه بازی ها : Game به عنوان بخش جدایی ناپذیر اوقات فراقت بسیاری از افراد ،  زائیده تخصص و تجسمات بازی سازها به وسیله نرم افزارهایی مانند ۳D MAX است . تکسچرهای حرفه ای ، قابلیت های مدلینگ ، نورپردازی های مخلتف و پرداخت های هماهنگ و بسیاری امکانات دیگر در ۳D MAX ، همگی در ساخت و ارائه یک Game  سطح بالا یاری می رسانند .
منبع: http://3dmaxcity.com
------------------------



پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: قیمت کلاس تری دی مکس در تهران
مکس اسکریپت چیست و چه کاربردی در 3dmax دارد ؟
اسکریپت یک نوع زبان برنامه نویسی می باشد .، در واقع شما با max script می توانید دستورات تری دی مکس را به صورتی متنی بنویسید و اجرا کنید .با کمک maxscript می توانید با scene (صحنه) تری دی مکس در تعامل متقابل و تماس مستقیم بوده و نحوه عملکرد آن ها را با استفاده از «دستور» (statement) یا «عملگر»(operand)ها کنترل و تنظیم نمایید .شما این «دستور » و «عملگر» ها را به صورت یک متن ساده (همان اسکریپت)می نویسید که تری دی مکس موقع اجرا آن را تفسیر کرده و عملگرها را آنگونه که تعریف کردید به اجرا در می آورد . می توان گفت maxscript تقریباً تمام کاربرد ها و کارایی های تری دی مکس را تحت پوشش قرار می دهد .
منبع: https://mihanbana.com
--------------------------
گردآوری: ایران مدرس


آمار بازدید: 1043 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image