ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه ریاضی را یاد بگیریم

چگونه ریاضی را یاد بگیریم

به اشتراک گذاری

اگر سوال چگونه ریاضی را یاد بگیریم برای شما هم مطرح است و در جستجوی راهکارهایی برای یادگیری بهتر ریاضی و آموزش پایه ای ریاضی هستید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- ریاضی را باید با علاقه بخوانید. اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید از علاقه شما نسبت به ان کم می شود. سعی کنید اول اشکالات پایه ای را برطرف نمائید. وقتی شما درسی را متوجه نشوید از آن بدتان هم خواهد آمد. ولی اگر درسی را بفهمید به آن علاقه هم پیدا خواهید کرد. برای یادگیری بهتر ریاضی، اگر اشکالات پایه ای دارید می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال استفاده کنید. به منظور مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه استفاده موثر و پربازده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.

2- کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه را جدی بگیرید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی باید در کلاسهای ریاضی حضور فعالی داشته باشید. فقط حضور در کلاس مهم نیست. بلکه در کنار ان باید با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید، جزوه یادداشت نمائید و سوال بپرسید. هر سوالی که برایتان پیش آمد از مدرس ریاضی و یا استاد ریاضی خودتان بپرسید. اگر می دانید سوال شما به پایه های قبل بر می گردد، در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی آن را از معلم خصوصی ریاضی خودتان بپرسید.















3- اگر می خواهید در یاد گیری ریاضی و آموزش آن موفق باشید باید در طول ترم درس ریاضی را بخوانید. آهسته و پیوسته. حتی اگر قصد دارید کلاس خصوصی ریاضی داشته باشید، این کلاسها را هم در طول ترم برگزار نمائید. با مطالعه ریاضی در طول ترم آن را بهتر یاد می گیرد. وقتی ریاضی را در طول ترم مطالعه می کنید به تدریج مطالب برای شما جا می افتد. در ضمن، فرصت کافی برای حل تمرین و مسئله خواهید داشت. برای مطالعه در زمینه آموزش و یادگیری بهتر و پایه ای ریاضی مقاله چگونه ریاضی را از پایه یاد بگیریم (25 نکته مهم آموزش موفق ریاضی) را بخوانید.

4- اگر می خواهید ریاضی را بهتر و بهتر یاد بگیرید و در آموزش ان موفق باشید و در امتحانات و کنکور ریاضی موفق باشید، تا جایی که می توانید تمرین  مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است. هر چه تعداد تمریناتی که حل می کنید بیشتر و بیشتر باشد، تسلط شما بر درس ریاضی هم بیشتر و بیشتر خواهد شد. ابتدا از سوالات و تمرینات حل شده شروع کنید و به تدریج به سمت حل کردن مسائل سطح بالاتر و سخت تر حرکت کنید.

پیشنهاد می شود مطالعه نمائید:
چگونه ریاضی را خوب یاد بگیریم و قوی تر شویم؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1994 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image