ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله بازار کار چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با سوال چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ ، نحوه کسب درامد از کار تدریس خصوصی، درآمد مدرسین تدریس خصوصی و .... توضیحات مختصری ارائه می گردد.

در همین سایت (ایران مدرس) مقالات متعددی در زمینه راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی، نحوه پیدا کردن شاگرد خصوصی، چگونگی افزایش تعداد شاگردها و موفقیت در کار تدریس ارائه شده است. به عنوان مثال مقالات زیر در این زمینه می تواند مفید باشد.

مطالعه کنید:







یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد، درج آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. در وب سایت ایران مدرس آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه می توانید درج کنید. آگهی های ویژه بازدهی بالاتری دارند و احتمال جذب شاگرد انها هم بیشتر است. مدرسینی که در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت کرده اند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. برای ثبت آگهی رایگان و یا آگهی ویژه در این وب سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سات کلیک کنید و در ادامه بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. مطالعه مقاله زیر هم می تواند مفید باشد. کسب درآمد از تدریس خصوصی با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس آسان است. سایت ایران مدرس از نظر گوگل هم بهینه است. متقاضیان تدریس خصوصی با جستجوی عبارتهایی همچون تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی انگلیسی و ... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهند کرد (خودتان همین الان امتحان کنید). در نتیجه به سمت آگهی تدریس شما هدایت شده و اگر آگهی تدریس خودتان را خوب نوشته باشید با شما تماس خواهند گرفت. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین (بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات) سایت تدریس ایران است. این وب سایت بازدید روزانه بالایی دارد و با درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. بنابراین، اگر می خواهید در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس قرار بگیرید، سایت ایران مدرس بهترین محل برای درج تبلیغ تدریس شما است. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.



حتما بخوانید: چگونه به صورت موفقیت آمیزی شاگرد جذب کنیم؟

اگر می خواهید درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنید باید روش های مختلف پیدا کردن شاگرد خصوصی را امتحان کنید. با آموزشگاهها تماس بگیرید. موسسات تدریس خصوصی در اینترنت و در روزنامه ها آگهی های جذب مدرس خودشان را ثبت می کنند. با این موسسات در ارتباط باشید. البته به نسبت درج آگهی تدریس در اینترنت و در سایت ایران مدرس (همین سایت) کار کردن با آموزشگاهها مشکلی که دارد این است که باید درصدی را به آنها پرداخت نمائید. ولی به هر حال یکی از راههای جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس است. در ادامه اگر تعداد شاگردهای شما بیشتر شد می توانید به صورت مستقل کار کنید و کل مبلغ تدریس را برای خودتان بردارید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که با سایر مدرسین تدریس خصوصی در ارتباط باشید و هم شما به آنها شاگرد معرفی نمائید و هم از آنها شاگرد بگیرید. فرض کنید که شما تدریس ریاضی انجام می دهید و یکی از شاگردهای شما علاوه بر ریاضی در درس فیزیک هم اشکال دارد. می توانید برای تدریس فیزیک این شاگردتان را به یکی از مدرسهای فیزیک معرفی کنید و در عوض هر وقت شاگردهای ایشان به مدرس ریاضی نیاز داشتند، ایشان هم شما را معرفی خواهد کرد. به این ترتیب می توانید تعداد شاگردهای خودتان را بیشتر و بیشتر کنید و از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم بخوانید.

عبارتهای کلیدی: درآمد تدریس خصوصی، کسب درآمد بالا از کار تدریس، روش های جذب شاگرد

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1402 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image