ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی راهنمایی انتخاب مدرس تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات و کنکور

راهنمایی انتخاب مدرس تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات و کنکور

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید برای موفقیت در امتحانات و کنکور از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید و با هماهنگ کردن با یک مدرس خوب، نسبت به ترمهای قبل نمرات بهترین بگیرید و یا در کنکور درصدهای بالاتری کسب نمائید، مراحل زیر را انجام دهید.

1- برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت مدرسین و اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت مزبور لیست کامل مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) که تا سال 98 به بیش از 19000 مدرس می رسد را مشاهده خواهید کرد.

2- بر روی آگهی تدریس هر کدام از مدرسین که در زمینه تدریس دروس مد نظر شما فعالیت دارد کلیک کنید. در جزئیات آگهی تدریس هر کدام از مدرسین، لیست کامل دروس تدریسی مدرس، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، هزینه و قیمت درخواستی مدرس برای کلاسهای تدریس خصوصی، جزوات ثبت شده توسط مدرس (در صورت وجود)، سابقه تدریس مدرس، شهر محل تدریس، وضعیت تاهل و .... را می توانید مشاهده نمائید و با توجه به آن مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. بعضی از مدرسین هزینه تدریس دروس را توافقی ذکر کرده اند و سر قیمت با شما راه خواهند آمد. جزئیات نشان داده شده در آگهی تدریس یکی از مدرسین (به عنوان مثال) برای آشنایی بیشتر شما در ادامه ارائه شده است.

رشته تحصیلی: ریاضی محض

مدرک تحصیلی: دکتری

دانشگاه محل تحصیل: خوارزمی تهران - صنعتی شریف


وضعیت تاهل: مجرد

شهر: تهران

آدرس: ولیعصر

هزینه تدریس: توافقی

سابقه کار: 5 سال تدریس در دانشگاه و کلاسهای آمادگی المپیاد و 12 سال سابقه تدریس خصوصی دروس مختلف ریاضی

........



پیشنهاد می شود مقاله نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران را هم بخوانید.

3- با چند مدرس تماس بگیرید و با هر کدام از آنها که به توافق رسیدید کلاسهای تدریس خصوصی را شروع کنید. اگر از شیوه تدریس مدرس راضی بودید کلاس را ادامه دهید و در غیر اینصورت می توانید با مدرس دیگری هماهنگ نمائید.

مشاهده کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی



چند توصیه:

1- سعی کنید مدرس خصوصی خودتان را از بین مدرسین ویژه یا نقره ای که آگهی تدریس ویژه دارند انتخاب نمائید. مدرسین ویژه و نقره ای در کار تدریس جدی تر هستند و معمولا سابقه کار بالاتری دارند. در سایت ایران مدرس (همین سایت) آگهی تدریس مدرسین ویژه و نقره ای با رنگ طلایی و یا نقره ای نمایش داده شده است. تعدادی از مدرسین را در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید.

2- برای کسب اطلاعات در زمینه عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی مقاله قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان یا هزینه کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟ و برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه نمائید.

3- همانطور که گفته شد در جزئیات آگهی تدریس مدرسین قیمت درخواستی هر مدرس نشان داده شده است. قیمتهای درخواستی را با توجه به رزومه مدرس ارزیابی نمائید و فقط به دنبال کمترین قیمت نباشید. در نهایت نتیجه گرفتن شما در امتحانات و کنکور مهمتر است.



مطالعه مقاله مزایای استفاده از خدمات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس هم مفید است.

4- برای مطالعه در زمینه مزایای کلاسهای خصوصی مقاله فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل و برای مطالعه در زمینه نحوه استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی مقاله چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر استفاده کنیم؟ را مطالعه نمائید.

5- اگر به کلاسهای تدریس خصوصی نیاز دارید، استفاده از این کلاسهای را زودتر شروع نمائید. درس خواندن و شرکت در کلاسهای خصوصی در طول ترم نسبت به ایام امتحانات بهتر است و بازدهی بالاتری دارد.

عبارتهای کلیدی: مدرس تدریس خصوصی، موفقیت در امتحانات، موفقیت در کنکور، مدرسین تدریس خصوصی، کلاس خصوصی، آموزش خصوصی، معلم تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 451 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image