ارتباط مستقیم با 30547 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مدرسین و اساتید مجرب و با سابقه تدریس خصوصی

مدرسین و اساتید مجرب و با سابقه تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی لیست کامل مدرسین و اساتید مجرب و با سابقه تدریس خصوصی، معلمین و دبیران فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی در منزل و ... هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) کاملترین لیست معلمین، مدرسین و اساتید مجرب و با سابقه تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت مدرسین و اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. با کلیک بر روی عبارت ذکر شده می توانید کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را به صورت یکجا مشاهده نمائید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) به دو صورت رایگان و ویژه آگهی تدریس خودشان را ثبت نموده اند. توصیه می شود کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه که در کار تدریس جدی تر هستند و معمولا سابقه کار بالاتری دارند هماهنگ نمائید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت، در اگهی تدریس خودشان توضیحات کاملی در زمینه رزومه کاری، سابقه تدریس خصوصی، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل و ... ارائه کرده اند. همچنین در بخش هزینه تدریس که در آگهی هر مدرس نشان داده می شود می توانید قیمت جلسات تدریس خصوصی برای هر مدرس را مشاهده نموده و در نهایت با توجه به موارد ذکر شده مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و با او تماس بگیرید. مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس در زمینه های مختلف (تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، هندسه، زبان، دروس دانشگاهی، دروس کنکوری و ....) خدمات تدریس خصوصی را ارائه می دهند. اگر قیمت و هزینه های جلسات تدریس خصوصی برای شما مهم است و می خواهید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید و با نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان هم آشنا شوید مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین یا کلاسهای تدریس خصوصی، قیمت، فواید و مزایای آن، درآمد تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. البته هماهنطور که گفته شد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت کلاسهای خصوصی را ذکر کرده اند و با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس هم می توانید در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی اطلاعاتی کسب کنید (بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید). کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل، ارتقای معدل، کسب نمره 20 در دروس مختلف و یا 100 درصد زدن دروس در کنکور، اموزش و یادگیری سریعتر زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی، قبولی در آزمونهای مختلف، حل تمرین بیشتر و رفع اشکال و موفقیت در امتحانات و کنکور می تواند مفید و موثر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی مقاله 10 دلیل برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل را مطالعه نمائید. البته همانطور که در بخشهای دیگر همین سایت و در سایر مقالات همین سایت گفته شده است باید در کنار کلاسهای تدریس خصوصی خود دانش آموز یا دانشجو درس بخواند، تمرین و مسئله حل کنید و دروس را مرور نماید. برای مطالعه در زمینه نحوه استفاده صحیح از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی مقاله استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی را مطالعه کنید.

اگر مدرس و استاد با سابقه و مجرب تدریس خصوصی هستید و یا قصد دارید کار تدریس را شروع نمائید، برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک چرا در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنم؟ کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1092 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image