ارتباط مستقیم با 30567 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت و هزینه تدریس خصوصی عربی

قیمت و هزینه تدریس خصوصی عربی

به اشتراک گذاری

قیمت و هزینه تدریس خصوصی عربی مانند سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای کسب اطلاع از هزینه تدریس خصوصی عربی بهترین راهکار مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی عربی و مشاهده قیمت و هزینه ای است که در متن آگهی خود ذکر نموده اند.

برای کسب اطلاع از هزینه تدریس خصوصی عربی به صورت زیر عمل کنید:

1- بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی عربی کلیک کنید. با کلیک بر رو این عبارت می توانید لیست کامل مدرسین عربی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس را مشاهده نمائید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس رزومه کاری، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، سوابق تدریس، قیمتی که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند و .... را ثبت نموده اند. در ضمن، شماره تماس مدرسین هم در همین سایت نمایش داده شده است و می توانید به صورت مستقیم با خود اساتید تماس بگیرید و برای کلاس های خصوصی تقاضای تخفیف نمائید و یا هر سوالی که دارید را بپرسید.

2- پس از مشاهده لیست مدرسین عربی، بر روی عکس آگهی و یا عنوان آگهی هر مدرس کلیک کنید. به این ترتیب می توانید برای هر استاد و مدرس توضیحات کاملتری را ببینید. برای بعضی از اساتید عربی نظرات شاگردهای قبلی هم ثبت شده است.

3- ببینید که مدرسین چه قیمت و هزینه ای را برای تدریس عربی در متن آگهی ذکر کرده اند. بعضی از مدرسین عربی در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر نموده اند. این مدرسین سر قیمت کلاس ها با شما به توافق خواهند رسید. برای اطلاع دقیق از هزینه کلاس های این اساتید باید با آنها تماس بگیرید.

4- دوباره مدرس عربی دیگری را از لیست انتخاب نموده و به همین ترتیب با مشاهده قیمت تدریس عربی که چند مدرس در آگهی خودشان ذکر کرده اند قیمت حدودی حال حاضر را متوجه خواهید شد. البته باید قیمت کلاس ها را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری اساتید ببینید. اساتید با سابقه تر و دارای رزومه قوی تر مسلما هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند.


5- با مدرسینی که هزینه تدریس عربی را توافقی ذکر کرده اند تماس بگیرید و ببینید که منظورشان چقدر است. عربی را برای کنکور چطور بخوانیم؟

6- اگر رزومه و سابقه کاری یک مدرس مورد توجه شما قرار گرفت ولی هزینه تدریس عربی را کمی بالا گفته بود می توانید تماس بگیرید و تخفیف بخواهید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که با یکی از همکلاسی های خودتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و هزینه کلاس را بین خودتان تقسیم نمائید.

7- اگر کلاسهای خصوصی عربی را زودتر برگزار کنید و به ایام امتحانات موکول ننمائید، می توانید کلاسها را ارزان تر هماهنگ نمائید. زودتر هماهنگ کردن کلاس های خصوصی علاوه بر اینکه به لحاظ هزینه به نفع شما است باعث می شود از نتیجه گرفتن خودتان هم مطمئن تر شوید. اساتید در اوایل ترم به نسبت ایام امتحانات هزینه های پایینتری را برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند.

8- یک راهکار برای کم کردن هزینه کلاسهای تدریس عربی: با یکی از دوستانتان و یا همکلاسی هایتان که سطح درسی شما تقریبا مثل هم است، کلاسهای دو نفره برگزار کنید. به این ترتیب هم برای شما ها کلاسها ارزان تر می افتد و هم مدرس عربی مبلغ بیشتری دریافت می کند.

کلیک کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی عربی

9- برای کسب اطلاعات در زمینه هزینه کلاسهای خصوصی عربی و سایر درس و عوامل موثر بر آن مقاله تدریس خصوصی و قیمت و هزینه تدریس و آموزش در منزل را مطالعه نمائید. در کنار شرکت در کلاس های خصوصی خودتان هم درس عربی را مرور کنید تا بهتر نتیجه بگیرید. وقتی خودتان هم درس را می خوانید تعداد جلسات کمتری لازم شده و در نتیجه در کل هزینه شما پایینتر خواهد شد.

10- هزینه تدریس عربی و سایر دروس در شهرهای بزرگتر بیشتر بوده و مدرسین با سابقه مبلغ بیشتری را برای این کلاسها دریافت می نمایند. پارامترهای دیگری هم بر قیمت و هزینه کلاس های خصوصی عربی تاثیر می گذارد. به عنوان مثال اگر تعداد جلسات بیشتری لازم داشته باشید معمولا مدرسین برای هر جلسه قیمت کمتری را در نظر می گیرند.

مطالعه مقالات زیر هم می تواند مفید باشد:

راهکارهایی برای آموزش بهتر درس عربی



7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس عربی

عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی عربی، قیمت کلاسهای خصوصی درس عربی، تدریس خصوصی ارزان عربی، نرخ تدریس عربی، قیمت آموزش خصوصی عربی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 8789 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image