ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق باشیم و خوب پول دربیاوریم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق باشیم و خوب پول دربیاوریم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی موفق باشید ... اگر قصد دارید از کار تدریس درآمد بالایی کسب نمائید ... اگر می خواهید از تدریس خوب پول در بیاورید ... اگر به کار تدریس علاقه دارید و با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و تمام وقت قصد دارید کسب درامد کنید .... چنانچه در جستجوی بهترین راهکارهای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالا از کار تدریس هستید  ... در هر صورت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:



1- برای کسب اطلاعات کامل در زمینه نحوه جذب شاگرد، نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی، چگونکی درج آگهی تدریس موثر برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و ... مقالات ثبت شده در همین سایت (ایران مدرس) را مطالعه کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟ را هم بخوانید.















2- برای درج آگهی تدریس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. با ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و بیش از 16000 مدرس ثبت نامی تا سال 96 دارد. برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت اگهی موثر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

مطالعه نمائید: مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد













3- اگر می خواهید از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کنید و خوب پول دربیاورید باید خوب تبلیغ کنید. آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید، در رزونامه تبلیغ کنید، برای خودتان وبلاگی بسازید، تراکت پخش کنید، با آموزشگاهها و همکارانتان در ارتباط باشید و به هر طریق ممکن شاگرد جذب نمائید. برای موفقیت در کار تدریس در مرحله بعد از جذب شاگرد باید خوب تدریس کنید و شاگردهایتان را حفظ کنید (مقاله چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟ را بخوانید). در کار تدریس خصوصی مهمترین عامل در موفقیت شما نتیجه گرفتن شاگردانتان است. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند ترمهای بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. بنابراین نتیجه گرفتن شاگردانتان را سرلوحه کار خودتان قرار دهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 677 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image