ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله کنکور چگونه شیمی را برای کنکور بخوانیم

چگونه شیمی را برای کنکور بخوانیم

به اشتراک گذاری

اگر سوال چگونه شیمی را برای کنکور بخوانیم برای شما هم مطرح است، این مقاله برای شما می تواند مفید باشد. اگر می خواهید درس شیمی را در کنکور خوب بزنید موارد زیر را در نظر بگیرید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین روش خواندن شیمی برای کنکور

1- اگر هنوز درس شما تمام نشده است و فارغ التحصیل نشده اید، در کلاسهای شیمی مدرسه به صورت کامل شرکت کنید.

2- در کلاسهای تدریس شیمی حضور فعال داشته باشید و جزوه خودتان را یادداشت نمائید. مطالب را به صورت مفهومی یاد بگیرید و نکات مهم را یادداشت نمائید. جزوه های کلاسی شیمی و جزوه هایی که خودتان حین مطالعه، حل تمرین و حین تست زنی یادداشت می کنید در دوران جمع بندی و دوران نزدیک به کنکور بسیار مفید خواهد بود. جزوه ای که خودتان در کلاس شیمی یا حین مطالعه یادداشت می کنید به نسبت جزواتی که از دیگران کپی بگیرید خیلی ارزشمندتر است. چون هم حین یادداشت جزوه خودتان درس را بهتر یاد می گیرید و هم نکاتی که از نظر خودتان مهم است در جزوه یادداشت می شود.

3- در کلاسهای شیمی اگر یکی از دوستانتان سوالی پرسید گوش دهید. ممکن است بعدا همان سوال برای شما مطرح گردد.

4- بعد از کلاسهای تدریس شیمی درس را مرور نمائید. مرور درس بعد از کلاس باعث می شود مباحث را دیرتر فراموش نمائید.


5- در حین برگزاری کلاسها در طول ترم تمرین و مسئله حل کنید و تست کنکور شیمی هم بزنید.



مطالعه مقاله نحوه مطالعه شیمی برای کنکور هم مفید است.

6- در صورت لزوم از مدرسین خصوصی شیمی برای رفع اشکال کمک بگیرید. شرکت در کلاسهای کنکور تدریس خصوصی شیمی برای درصد بالا زدن شیمی می تواند مفید باشد.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه در سایت ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی شیمی کلیک نمائید. تعدادی از مدرسین شیمی را در پایین همین مطلب می توانید مشاهده نمائید.

7- از تست های کنکور شیمی که به صورت رایگان در همین سایت ارائه شده است استفاده نمائید. بر روی لینک تست کنکور شیمی کلیک کنید. البته برای موفقیت در کنکور شیمی و کسب درصد بالای شیمی به این تست ها اکتفا نکنید. بلکه از کتابهای معتبر و تست های کنکورهای سراسری و آزاد شیمی سالها گذشته استفاده نمائید.

8- کتاب درسی شیمی را در اولویت قرار دهید. سعی نکنید مستقیم سراغ تست زنی بروید. ممکن است از طریق تست زنی نکاتی را یاد بگیرید ولی ممکن است نکاتی در کتاب باشد و اگر کتاب را نخوانید این نکات را یاد نخواهید گرفت.

(برای مشاوره در زمینه نحوه مطالعه درس شیمی کنکور و برنامه ریزی برای خواندن شیمی از مدرسین شیمی کمک بگیرید. بر روی عبارت لیست مدرسین شیمی کلیک کنید).



این مقاله را هم بخوانید چگونه شیمی را 100 بزنیم

9- اگر در حال مطالعه شیمی برای کنکور هستید سعی کنید درس را مفهومی بخوانید و درک کنید. فقط فرمول حفظ نکنید. درس را درک کنید.

10- اگر وقت کردید قبل از تست زنی تمرین و مسئله هم حل کنید. حل تمرین و مسئله برای درس شیمی به جا افتادن بیشتر مطلب کمک زیادی می کند.

11- تا جایی که می توانید تست کنکور شیمی از کتابهای معتبر بزنید. بعد از شرکت در کلاسهای شیمی، خواندن کتاب درسی و حل تمرین و مسئله، تست زنی مهم و ضروری است.

12- در بازه های زمانی مشخص شیمی را مرور کنید. شیمی درس فراری است و اگر به صورت مداوم مرور نشود در کنکور چیزی یادتان نمی ماند.



مطالعه مقاله چگونه در شیمی کنکور موفق باشیم و درصد بالایی بزنیم؟ هم پیشنهاد می گردد.

عبارتهای کلیدی: چگونه شیمی را برای کنکور بخوانیم، نحوه مطالعه کنکوری درس شیمی، چگونه شیمی را 100 درصد بزنیم، درصد بالای شیمی در کنکور، مطالعه اصولی درس شیمی برای کسب درصد بالای شیمی در کنکور



دانلود کلید سؤالات شیمی کنکورهای سراسری 85 تا 93

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1092 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image