ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی راهکارهای عالی برای موفقیت در امتحانات و کسب نمرات عالی

راهکارهای عالی برای موفقیت در امتحانات و کسب نمرات عالی

به اشتراک گذاری

راهکارهای عالی برای موفقیت در امتحانات و کسب نمرات عالی، کسب نمره 20 در امتحان ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، عربی، زیست و سایر دروس، افزایش معدل و ... در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در امتحانات موفق باشید، موارد زیر را در نظر بگیرید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه درس بخوانیم و درس خوان شویم؟

1- در کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه غیبت نکنید. معمولا وقتی که غیبت می کنید، در زمانی که در کلاس حضور ندارید کار مفیدی هم انجام نمی دهید. بنابراین فقط وقت شما تلف می شود و بعدا برای جبران همان درسی که در کلاس ارائه شده است هم باید وقت بذارید. در ضمن، مطلبی که در کلاس درس در یک ساعت و نیم ارائه می گردد معمولا خودتان در یک ساعت و نیم نمی توانید جمع کنید. بنابراین برای جبران غیبت کلاس باید وقت بیشتری هم بذارید.

2- اگر به هر دلیلی نتواستید در کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید برای جبران غیبت خودتان می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در زودترین زمان ممکن و با تمرکز بیشتر به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم درس را یاد بگیرید. در همین سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.



برای مطالعه در زمینه مزیت کلاسهای خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی مقاله فواید و مزایا استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

3- در کلاسهای تدریس مدرسه و یا کلاسهای تدریس خصوصی فقط حضور فیزیکی نداشته باشید. بلکه در این کلاسها فعال باشید و با انگیزه و علاقه به مطالبی که ارائه می گردد گوش دهید. بعضی از دانشجویان و دانش آموزان فقط در کلاس حضور دارند و اگر آخر کلاس از آنها بپرسید که در چه زمینه ای تدریس یا صحبت شده است چیزی بلد نیستند. در کلاسهای گروهی و یا جلسات تدریس خصوصی جزوه یادداشت نموده و مهمترین نکاتی که به نظرتان می رسد را در جزوه خودتان بنویسید. جزوه خودتان به نسبت جزوه سایر همکلاسی هایتان بهتر و مناسب تر است. در کلاس تدریس خصوصی یا کلاسهای گروهی سوال بپرسید و اشکالاتی که دارید را مطرح نمائید.


4- اگر در زمینه موفقیت در تحصیل، نحوه افزایش معدل، چگونگی درس خواندن و برنامه ریزی برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور و ... به مشاوره نیاز دارید از مدرسین ثبت نامی در همین سایت کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین و تماس با انها بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. اگر می خواهید مقالاتی در زمینه موفقیت در تحصیل و کسب نمره بالا و .... مطالعه کنید بر روی عبارت مقالات موفقیت در تحصیل کلیک نمائید.

5- در همین سایت جزوات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، تست کنکور، پاسخ به تمرینات کتابهای درسی و .... برای دانلود رایگان ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه های آموزشی، نمونه سوال های امتحانی، تست کنکور و سوالات کنکوری، خلاصه جزوات تهیه شده از فصلهای کتابهای درسی، دانلود جزوه فیزیک، شیمی، زیست، عربی و ... بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی کلیک نمائید.



مطالعه مقاله راهکارهای آمادگی برای امتحانات میان ترم و پایانی هم مفید است.

6- موفقیت در هر کاری و از جمله موفقیت در تحصیل برنامه ریزی و پشتکار می خواهد. اگر می خواهید در تحصیل موفق باشید و نمرات خوبی کسب کنید و در کنار ان در کنکور هم رتبه خوبی بدست آورید، باید با برنامه پیش بروید. برای مطالعه در زمینه برنامه ریزی صحیح بر روی لینک چگونه برای امتحانات نهایی برنامه ریزی کنیم کلیک کنید. برای موفق شدن در تحصیل باید در طول ترم درس بخوانید و با اراده قوی و انگیزه زیاد به پیش بروید.

7- اگر می خواهید در امتحانات موفق شوید، خواندن دروس را به ایام امتحانات موکول نکنید. اگر می خواهید در امتحانات نمره خوبی و حتی نمره 20 کسب کنید، در طول ترم درس بخوانید در کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه و در صورت لزوم کلاسهای خصوصی شرکت کنید. بعد از کلاسها درس را مرور کنید و تمرین و مسئله حل نمائید. در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی فعال باشید، جزوه یادداشت کنید و سوال بپرسید. برای موفقیت در امتحانات هدفی برای خودتان تعیین کنید. مثلا تصمیم بگیرید این ترم معدل شما 19 به بالا باشد و برای تحقق آن تلاش کنید.



عبارتهای کلیدی: راهکارهای عالی برای موفقیت در امتحانات و کسب نمرات عالی، چگونه در امتحانات موفق شویم، راهکارهای عالی برای موفقیت تحصیلی و ارتقای معدل، چگونه درس بخوانیم تا 20 بگیریم، بهترین روشهای مطالعه و درس خواندن

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3721 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image