ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کسب درآمد از تدریس خصوصی در آستانه شروع امتحانات میان ترم!

کسب درآمد از تدریس خصوصی در آستانه شروع امتحانات میان ترم!

به اشتراک گذاری

همانطور که می دانید، امتحانات میان ترم در آستانه شروع شدن است. امتحانات میان ترم معمولا در اردیبهشت ماه برگزار می گردد و دانش آموزان، دانشجویان و یا والدین آنها به تدریج به فکر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی خواهند بود. اگر می خواهید از کار تدریس درآمد کسب نمائید، با ویژه کردن آگهی تدریس خودتان در سایت ایران مدرس می توانید در این جهت اقدام کنید.



مطالعه نمائید: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس



ثبت آگهی تدریس ویژه، بهترین و موثرترین راهکار برای کسب درآمد از تدریس خصوصی است. چرا که قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و به آموزشگاه یا موسسات هم درصدی از حق التدریس را پرداخت نخواهید کرد. معمولا دانش آموزان و دانشجویانی که از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده می کنند، در آستانه شروع امتحانات میان ترم با مدرسین تماس خواهند گرفت و در صورت رضایت از کلاسهای تدریس خصوصی، برای امتحانات پایان ترم هم با همان مدرس کلاسها را ادامه خواهند داد. بنابراین یکی از بهترین زمانهایی که می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و شاگرد جذب نمائید، همین الان است. در سایت ایران مدرس با پرداخت هزینه مناسبی می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و تبلیغات تدریس خودتان را بالاتر از آگهی های رایگان و در صفحه اصلی سایت قرار دهید.



حتما بخوانید: 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی



اگر مدرس ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری هستید .... اگر آموزشگاه تدریس خصوصی دارید ... اگر در قالب گروه آموزشی در زمینه تدریس و آموزش در منزل فعالیت می کنید .... در هر صورت، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و متقاضیان تدریس خصوصی را به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می کند. وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و سایر دروس کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.



حتما بخوانید: مهمترین عوامل برای افزایش درآمد مدرسین از کار تدریس خصوصی





عبارتهای کلیدی: کسب درآمد از تدریس خصوصی، امتحانات میان ترم، جذب شاگرد، درآمد مدرسین تدریس خصوصی، چگونه شاگرد جذب کنم، بهترین روش پیدا کردن شاگرد خصوصی



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 640 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image