ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه کلاس بهتری داشته باشیم ؟

چگونه کلاس بهتری داشته باشیم ؟

به اشتراک گذاری

اگر سوال چگونه کلاس بهتری داشته باشیم برای شما هم مطرح شده است و می خواهید در کلاسهای تدریس گروهی و تدریس خصوصی موفق باشید و به نسبت کلاسهای قبلی خودتان کلاسهای تدریس بهتر و بهتری داشته باشید، ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

اگر می خواهید کلاس بهتری داشته باشید و در کار تدریس به نسبت آنچه قبلا انجام داده اید موفق تر باشید، در مرحله اول باید بر درسی که تدریس می کنید مسلط تر باشید. باید راههای جدیدی را برای تدریس و آموزش پیدا کنید. به صورت خلاقانه از ابزارهای جدید و به روز برای کار تدریس انتخاب کنید. می توانید در کلاسهای خودتان از فیلم و عکس استفاده نمائید. اگر درسی که تدریس می کنید جنبه عملی هم دارد به شاگردانتان کارهای عملی بدهید تا انجام دهند. دانش آموزان و دانشجویان حین انجام دادن و عمل کردن به نسبت گوش دادن بهتر یاد می گیرند. برای برگزاری کلاسهای بهتر که در نهایت بازدهی بالاتری داشته باشد باید تا جایی که ممکن است باید شاگردان خودتان را با مباحث تدریسی درگیر کنید. هم حین تدریس و هم در زمانهای بین کلاسهای تدریس باید شاگردهای شما با مطالب ارائه شده درگیر باشند. به این معنی که حین تدریس هر از چندگاهی ازآنها سوال بپرسید و ببینید که آیا مطلب را یاد گرفته اند یا نه. اگر نمی توانند به سوالهای شما پاسخ دهند شاید باید نحوه ارائه درس را تغییر دهید. خلاصه اینکه بازخورد بگیرید. با سوال پرسیدن حین تدریس، شاگردهای شما هم حواسشان را جمع تر می کنند. در ضمن حین سوال پرسیدن بقیه هم گوش می دهند و مطلبی که حین ارائه یاد نگرفته اند را حین همین سوال پرسیدن آموزش خواهند دید. خلاصه اینکه هر چه کلاس از حالت متکلم وحده بودن بیشتر خارج گردد و هر چه نوع تدریس بیشتر و بیشتر دو طرفه باشد، کلاسهای بهتری خواهید داشت. در کلاسهای تدریس خصوصی و تدریس گروهی جدی باشید و هر درسی را که ارائه می کنید جدی بگیرید. اگر خودتان درس را جدی بگیرید، شاگردانتان هم درس را جدی می گیرند و بهتر یاد می گیرند. کلاسهای تدریس را از حالت فقط صحبت کردن خارج کنید. هر چه کلاسها متنوع تر و پویاتر باشد و خود شاگردهایتان در برگزاری آن بیشتر مشارکت داشته باشند، یادگیری بهتر اتفاق می افتد. در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه تدریس موفق، موفقیت در تدریس، داشتن کلاسهای بهتر و موفق تر و .... ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله نحوه تدریس معلم در کلاس، آموزش و تدریس موفق یا نحوه تدریس معلم در کلاس (گروهی و خصوصی) را مطالعه نمائید.



پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه داشتن کلاس های تدریس خصوصی و گروهی خوب، موفق و اثر بخش را هم بخوانید.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هم می توانید با عضویت در همین سایت و ثبت آگهی تدریس خصوصی به راحتی شاگرد جذب کنید. برای مطالعه در زمینه نحوه پیدا کردن شاگرد خصوصی و جذب شاگرد هم مطالعه مقالات بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی و چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد) می تواند مفید باشد. ایران مدرس بزرگترین و پربازدید ترین سایت تدریس ایران است. در بین سایتهای تدریس خصوصی، ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی را دارد (بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 98). ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بیش از 25000 بازدید روزانه دارد. اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید، ایران مدرس بهترین گزینه برای درج آگهی و تدریس شما است. با درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس درآمد بالایی کسب نمائید. ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی و اثر گذاری آن را افزایش دهید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه در کلاس تدریس کنیم


اگر می خواهید کلاس بهتری داشته باشید ... اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی و تدریس گروهی موفق باشید و علاوه بر رضایت شاگردهایتان از کار تدریس درامد خوبی هم کسب کنید .... اگر هدف شما این است که در کار تدریس روز به روز بهتر و بهتر شوید ... در هر صورت، برای مطالعه در زمینه تدریس بهتر و موفق تر و داشتن شاگردهای موفق تر مقالات زیر را مطالعه نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.











عبارتهای کلیدی: چگونه کلاس بهتری داشته باشیم ؟، چگونه در کار تدریس موفق تر و بهتر عمل کنیم، ویژگیهای مدرسین و معلمین موفق کدام است، راهکارهای داشتن کلاس تدریس خصوصی و تدریس گروهی بهتر و موفق تر، چگونه کلاسی جذاب داشته باشیم، چگونه معلم خوبی باشیم

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 9684 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image