ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مهمترین عوامل برای افزایش درآمد مدرسین از کار تدریس خصوصی

مهمترین عوامل برای افزایش درآمد مدرسین از کار تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

مهمترین عوامل برای افزایش درآمد مدرسین از کار تدریس خصوصی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر مدرس تدریس خصوصی هستید و قصد دارید درامد خودتان را از کار تدریس افزایش دهید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

برای کسب درامد بالا از کار تدریس و برای افزایش درامد خودتان از تدریس خصوصی در مرحله اول باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. باید تا جایی که می توانید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و از طرفی سعی کنید با تدریس خوب و موثر شاگردهایتان را حفظ کنید. در همین سایت (ایران مدرس) در رابطه با راهکارهای مختلف پیدا کردن شاگرد خصوصی و جذب شاگرد مقالات زیادی ارائه شده است.



به عنوان مثال می توانید مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد یا چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد) را مطالعه نمائید.



در کار تدریس خصوصی ممکن است در ایام امتحانات تعداد شاگردهای شما خیلی زیاد باشد به نحوی که حتی تعدادی از آنها را رد کنید و همچنین ممکن است در سایر ایام تعداد شاگردهایتان کم باشد به شکلی که درآمد شما از کار تدریس به صورت محسوسی کم شود. به هر حال باید در کل طول سال راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. به تدریج که سابقه کار شما بیشتر می گردد و شاگردهای بیشتری شما را می شناسند، درآمد شما در کل ایام سال به مقدار قابل توجهی رسیده و در ایام امتحانات خیلی خوب خواهد شد. بنابراین در قدم اول با امتحان کردن راهکارهای مختلف جذب شاگرد (از جمله درج اگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس)، تماس با آموزشگاهها، چاپ تراکت، سپردن به همکاران و شاگردانتان برای معرفی شاگرد به شما، تبلیغ در روزنامه و ....) سعی کنید تعداد شاگردهایتان را بیشتر و بیشتر کنید و در ادامه با خوب تدریس کردن و با رقم زدن نتایج عالی برای شاگردانتان، هم شاگردهای فعلی خودتان را حفظ کنید و هم باعث شوید تا شما را به دیگران هم معرفی نمایند.



درآمد تدریس خصوصی



برای داشتن درآمد بالا از کار تدریس و تدریس خصوصی در مرحله اول باید خودتان را خوب بشناسانید و تعداد شاگردهایتان را افزایش دهید. همانطور که گفته شد، یکی از بهترین راهکارهای برای افزایش تعداد شاگردها و افزایش درامدتان از کار تدریس، ثبت آگهی رایگان یا آگهی ویژه تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. اگر مدرس هستید یا آموزشگاه تدریس خصوصی و یا گروه آموزشی دارید و می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از عضویت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید). وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری، دروس ابتدایی تا دانشگاه، ریاضی و زبان، فیزیک، شیمی، عربی، زیست و ... کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.





برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس موثر و پربازده مقاله چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم را مطالعه نمائید.

ایران مدرس برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کاملا موثر و پربازدید است. ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و متقاضیان تدریس و آموزش در منزل را به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می کند. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ثبت کرده اند، بارها و بارها اگهی خودشان را تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس است. در ایران مدرس هزاران مطلب و جزوه آموزشی ثبت شده است و آگهی و تبلیغات تدریس مدرسین و گروههای آموزشی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده می شود.

نکته دیگری که برای افزایش درآمد خودتان از کار تدریس و برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی مد نظر داشته باشید، خوب تدریس کردن است. با خوب تدریس کردن است که می توانید کار تدریس را ادامه دهید و به داشتن درامد خوب در این زمینه امیدوار باشید. اگر خوب تدریس کنید شاگردهای شما در ترم های آینده هم دوباره برای دروس دیگرشان با شما تماس خواهند گرفت و شما را به دوستان و آشنایانشان هم معرفی خواهند کرد. اگر خوب تدریس کنید شاگردهای شما با افزایش تدریجی هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی شما مشکلی نخواهند داشت. بنابراین کم کم درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. اگر خوب تدریس کنید متقاضیان کلاسهای تدریس خصوصی شما بیشتر و بیشتر شده و شما فقط کلاسهایی را خواهید رفت که حاضر باشند هزینه مورد نظر شما را پرداخت کنند. بنابراین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان انتخاب کرده و درآمدتان از کار تدریس بیشتر و بیشتر خواهد شد. در همین سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه تدریس موفق، نحوه موفقیت در کار تدریس و تدریس خصوصی، مهمترین عوامل برای ارائه تدریس موفق و اثر بخش و .... ارائه شده است. برای مطالعه در زمینه نحوه تدریس موفق مقاله تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری یا مهمترین عوامل برای موفقیت در کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. برای مطالعه بیشتر در زمینه راهکارهای کسب درآمد بالا از کار تدریس هم می توانید مقاله بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی یا 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 682 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image