ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی، چگونگی درج آگهی تدریس پربازده و موثر، راهکارهای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی با درج تبلیغات اینترنتی و .... سوال دارید، ادامه این مطلب را بخوانید. نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت (ایران مدرس) در قالب مقالات آموزشی به صورت مفصل توضیح داده شده است.



به عنوان مثال می توانید مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد یا چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ را مطالعه نمائید.



بهترین سایت برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی همین سایت (ایران مدرس) است. دلایلی که در این زمینه وجود دارد به شکل زیر می باشد.

1- ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.

2- در ایران مدرس هزاران مقاله آموزشی و جزوه و سوال امتحانی و تست کنکور و .... ثبت شده است و آگهی مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب بازدید تبلیغات اگهی دهندگان افزایش می یابد.

3- ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ...) در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد.


4- تعداد زیادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.



مطالعه مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی هم مفید است.

5- ایران مدرس بیش از 8 سال است که در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس فعالیت دارد و یکی از باسابقه ترین و قدیمی ترین سایتهای اگهی تدریس خصوصی ایران است. همانطور که می دانید سایتهایی که قدیمی تر و باسابقه تر هستند از نظر موتورهای جستجو هم معتبر تر به حساب آمده و در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهند شد. به این ترتیب آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد.

6- در ایران مدرس مدرسین می توانند برای دروس تدریسی خودشان جزوه ثبت نموده و با شاگردها و متقاضیان تدریس خصوصی بیشتر در ارتباط باشند.

7- ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی و آموزش فعالیت دارد و آگهی مدرسین در بین انواع اگهی های مختلف با موضوعهای متفاوت گم نمی شود.



مطالعه نمائید: نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق

در سایت ایران مدرس مطالب خیلی زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس و موثر و جذب شاگرد از طریق ان ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی تدریس و تبلیغات تدریس خوب و موثری ثبت کنید. در عنوان آگهی اسم دروس تدریسی خودتان را ذکر نمائید. در متن آگهی هم توضیحات کاملی در مورد سوابق کاری و تحصیلات و افتخاراتی که کسب کرده اید ارائه کنید. برای آگهی خودتان عکس مناسبی انتخاب نموده و در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه نمائید.



برای کسب اطلاعات کامل در زمینه ثبت آگهی تدریس موثر و مفید مقاله نحوه درج آگهی تدریس موفق یا عوامل موثر در درج آگهی تدریس پربازده را مطالعه نمائید.



مطالعه مقالات زیر در زمینه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و ... نیز مفید است.









اگر مدرس هستید یا آموزشگاه تدریس خصوصی و یا گروه آموزشی دارید و می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از عضویت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید). وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری، دروس ابتدایی تا دانشگاه، ریاضی و زبان، فیزیک، شیمی، عربی، زیست و ... کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1580 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image