ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 15 راهکار برای افزایش درآمد از تدریس خصوصی

15 راهکار برای افزایش درآمد از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

15 راهکار برای افزایش درآمد از تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از کار تدریس، موفقیت در این زمینه، جذب شاگردهای بیشتر و .... ادامه این مطلب را بخوانید.



1- آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید.

اگر مدرس، معلم، دبیر، استاد و یا دانشجوی علاقه مند به تدریس و تدریس خصوصی هستید و می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از عضویت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید). وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری، دروس ابتدایی تا دانشگاه، ریاضی و زبان، فیزیک، شیمی، عربی، زیست و ... کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.

2- مقالات ثبت شده در ایران مدرس (همین سایت) که در زمینه نحوه جذب شاگرد و افزایش درآمد از تدریس خصوصی است را مطالعه کنید.


مطالعه مقاله نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی هم مفید است.





3- در کلاسهای تدریس خصوصی عالی عمل کنید تا شاگردهای شما، شما را به دوستان و آشنایشان معرفی کنند.

4- نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد و برای آن برنامه داشته باشید تا شاگردهایتان ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند.

5- با افزایش کیفیت جلسات تدریس خصوصی خودتان به تدریج هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را افزایش دهید تا درآمدتان بیشتر گردد.

6- در همین سایت آگهی تدریس خودتان را از حالت رایگان به ویژه تغییر دهید تا اختمال جذب شاگرد شما بیشتر شده و تعداد تماسهایتان افزایش یابد.

7- کلاسهای تدریس خصوصی ای را بردارید که به محل سکونت شما نزدیکتر باشد تا اکثر وقت شما برای رفت و آمد تلف نشود و در طول روز بتوانید کلاسهای بیشتری داشته باشید.



مطالعه مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد هم مفید است.

8- اگر در یک روز چند کلاس تدریس خصوصی دارید، مواردی را که به هم نزدیک هستند در زمان یکسانی برگزار نمائید (مثلا صبح شنبه) تا زمان زیادی بین کلاسها و برای رفت و آمد از شما گرفته نشود.

9- کلاسهای دو نفره و سه نفره برگزار کنید که هم برای شاگردهایتان بهتر خواهد بود و هم درآمد شما بیشتر خواهد شد.

10- از شاگردهایتان بخواهید تا شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند.

11- هم خودتان تبلیغ کنید (مثلا در همین سایت یا در روزنامه و ...) و هم با آموزشگاهها و همکارانتان در ارتباط باشید تا تعداد شاگردهایتان بیشتر و بیشتر شود.

12- زمان خودتان را تا حدی برای ایام امتحانات که تقاضا برای تدریس زیاد است و با قیمت های بهتری هم می توان کلاسهای خصوصی را برگزار کرد آزاد بگذارید.

13- در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید تا شاگردهای بیشتری با شما تماس بگیرند. در کنترل پنل امکان ثبت جزوه وجود دارد.

14- هزینه و قیمت تدریس دروس کنکوری بالاتر است. اگر می دانید که تواناییش را دارید در زمینه تدریس کنکور فعالیت کنید و درآمد خوبی بدست آورید.



این مقاله را هم بخوانید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)

15 - به صورت مداوم تبلیغات کنید. در اینترنت، روزنامه، ایران مدرس، از طریق تراکت و .... . تبلیغات تدریس خودتان را قطع نکنید تا به صورت مداوم شاگرد داشته باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1171 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image