ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چرا مدرسین در کلاسهای تدریس خصوصی بهتر تدریس می کنند؟

چرا مدرسین در کلاسهای تدریس خصوصی بهتر تدریس می کنند؟

به اشتراک گذاری

مدرسین، معلمین، دبیران و اساتید در کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی، کلاسهای مدرسه و دانشگاه و .... بهتر و موثرتر تدریس می کنند.

در کلاسهای تدریس خصوصی این امکان برای مدرس و معلم وجود دارد تا شناخت درست و صحیحی از شاگرد خودش داشته باشد و چون تنها با یک شاگرد (یا در کلاسهای نیمه خصوصی با 3 یا 4 شاگرد) سرو کار دارد با پرسیدن سوال می تواند شناخت بهتری از میزان معلومات و توانایی های شاگرد خودش پیدا کند. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی و کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزایای فراوانی دارد که به عنوان مثال در مقاله .... یا .... مورد بررسی قرار گرفته است. در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس می تواند برنامه ریزی و مشاوره خوبی به شاگردش ارائه دهد و حتی اگر دانش آموز یا دانشجو در درس مورد نظر اشکالاتی دارد که به پایه های قبل بر می گردد، آنها را برطرف نماید. در کلاسهای تدریس گروهی دانش آموزان و دانشجویان نمی توانند هر سوالی را بپرسند و اگر هر کدام از انها فقط یک سوال بپرسد مدرس و معلم نمی تواند درس را به نتیجه برساند. در کلاسهای تدریس گروهی بسیاری از دانش آموزان یا دانشجویان حتی جرات نمی کنند سوالهایشان را بپرسند. زمانی که در کلاسهای تدریس خصوصی در اختیار مدرس برای ارائه درس قرار دارد بسیار بیشتر بوده و مدرس می تواند در صورتی که صلاح بداند تعداد جلسات را افزایش دهد. مطلب دیگر اینکه، کلاسهای مدرسه و دانشگاه با فاصله زیادی از امتحانات به پایان می رسد و اگر دانشجو یا دانش اموز حین مطالعه برای امتحانات اشکالی داشته باشد، به مدرس یا استاد خود برای پرسیدن سوالات دسترسی ندارد. کلاسهای تدریس خصوصی تا شب امتحان می تواند ادامه داشته باشد و در بسیاری از اوقات جلسه جمع بندی تدریس خصوصی روز قبل از امتحان بسیار ارزشمند بوده و به نتیجه گرفتن شاگرد کمک زیادی می کند.

اگر می خواهید در تحصیل موفق باشید، نمرات بهتری بگیرید، معدلتان را افزایش دهید و در کنکور رتبه بهتری کسب کنید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

اگر مدرس هستید و می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، برای جذب شاگرد می توانید در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

 





منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image