ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)

قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)

به اشتراک گذاری

در این بخش عوامل و پارامترهای موثر در قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) و اینکه قیمت تدریس خصوصی ریاضی به چه پارامترهایی بستگی دارد مورد بررسی قرار می گیرد. در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه هزینه و قیمت تدریس خصوصی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس و ... ارائه شده است.



به عنوان مثال می توانید مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها را مطالعه کنید.



قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کاملا متغیر است و از جلسه ای 10 هزار تومان (برای مدرسین تازه کار و ...) تا جلسه ای 200 هزار و حتی بیشتر می تواند تغییر کند. برای اطلاع دقیقتر از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید آگهی مدرسین را مشاهده نمائید (بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید). قیمت تدریس خصوصی ریاضی به عوامل زیر بستگی دارد:

1- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سابقه مدرس ریاضی: مدرسین با سابقه قیمت و هزینه های بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را مطالبه می کنند. به هر حال مدرسین با سابقه بر اساس تجربیاتی که دارند بهتر هم تدریس می کنند و ممکن است راه حلهای میانبری را برای حل مسائل هم آموزش دهند. در بسیاری از اوقات ارزشش را دارد که کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با یک مدرس با سابقه بردارید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید.

2- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و مدرک تحصیلی مدرس ریاضی: معمولا مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند هزینه و قیمت بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در نظر می گیرند. مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند ممکن است درک عمیق تری از مطالب هم داشته باشند و در نتیجه بهتر تدریس کنند. هر چند که این امر کلیت ندارد.

3- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شهر محل تدریس: به صورت معمول قیمت تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. در شهرهای بزرگتر مشکلات ترافیکی بیشتر بوده و رفت و آمد برای مدرسین سخت تر می باشد. در ضمن هزینه ها در شهرهای بزرگتر بالاتر می باشد و در نتیجه هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس هم ممکن است بالاتر باشد.


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در آموزش ریاضیات

4- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شرایط و زمان تدریس: در ایام امتحانات قیمت تدریس خصوصی ریاضی و کلاسهای خصوصی سایر دروس بالاتر است. در ایام امتحانات مدرسین سرشان شلوق تر بوده و هماهنگ کردن با آنها برای کلاسهای خصوصی سخت تر هم می باشد. پس اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید و در ضمن کلاسهای خصوصی ریاضی را با قیمت مناسبتری هم هماهنگ نمائید، جلسات تدریس خصوصی ریاضی را در طول ترم برگزار کنید.

5- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و تعداد جلسات تدریس ریاضی: قیمت تدریس خصوصی ریاضی به تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم بستگی دارد. هر چه تعداد جلسات کلاسهای خصوصی بیشتر باشد، هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی پایینتر خواهد بود. جلسات خصوصی ریاضی که به صورت رفع اشکالی و در ایام امتحانات برگزار می شود معمولا قیمت بالاتری هم دارد.

6- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و مقطع تحصیلی: قیمت آموزش خصوصی ریاضی در مقاطع تحصیلی بالاتر بیشتر است. در مقاطع تحصیلی بالاتر تدریس ریاضی مشکلتر بوده و مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را دارند. بنابراین هزینه تدریس هم افزایش می یابد.

حتما بخوانید: قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان

7- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و محل برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی: اگر کلاسهای خصوصی ریاضی در آموزشگاه یا در محلی که خود مدرس تعیین کند برگزار شود هزینه و قیمت آن کمتر می باشد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی در منزل دانش اموز و دانشجو معمولا بالاتر می باشد. ولی به هر حال، برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل دانشجو یا دانش آموز به نفع او بوده و باعث می شود خصوصا در ایام امتحانات وقت او برای رفت و آمد تلف نشود.

8- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و تضمین یا عدم نتیجه گرفتن شاگرد: تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی به صورت تضمینی درس ریاضی را تدریس می کنند. به این معنی که تضمین می کنند که دانش آموز یا دانشجو حتما در امتحان ریاضی و یا در کنکور ریاضی موفق شده و نتیجه مورد نظر را خواهد گرفت. در این حالت هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بالاتر خواهد بود. ولی اگر دانشجو یا دانش آموز نتیجه نگیرد نصف یا کل هزینه به او بازگردانده می شود.

9- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات کنکور: نتیجه گرفتن در کنکور برای بسیاری از دانش آموزان و والدین آنها بسیار مهمتر از نتیجه گرفتن در امتحانات ریاضی می باشد. بنابراین حاضر هستند برای کلاسهای خصوصی ریاضی کنکور هزینه بالاتری را پرداخت نمایند. در حالت کلی، هرینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور به نسبت کلاسهای خصوصی تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و دانشگاه بالاتر می باشد.

پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: تدریس خصوصی ساعتی چند؟

10- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر عوامل موثر بر آن: علاوه بر موارد گفته شده، ممکن است پارامترهای دیگری در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر باشد که در این مقاله به آنها اشاره نشده باشد. بهترین راهکار برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی مشاهده آگهی های مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین آموزش خصوصی ریاضی در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

اگر مدرس ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری هستید .... اگر آموزشگاه تدریس خصوصی دارید ... اگر در قالب گروه آموزشی در زمینه تدریس و آموزش در منزل فعالیت می کنید .... در هر صورت، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و متقاضیان تدریس خصوصی را به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می کند.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی ریاضی ارزان توسط خانم و آقا در تهران هم مفید است.

وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و سایر دروس کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. برای مطالعه در زمینه نحوه جذب شاگرد مقاله چگونه به صورت موفقیت آمیزی شاگرد جذب کنیم؟ را مطالعه نمائید.



عبارتهای کلیدی: تدریس خصوصی ریاضی، قیمت تدریس خصوصی ریاضی، هزینه تدریس خصوصی ریاضی، قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی، نرخ تدریس ریاضی، قیمت تدریس ریاضی، قیمت تدریس ریاضی در تهران

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3691 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image