ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه در تدریس خصوصی زبان موفق باشیم و درآمد بالایی کسب نمائیم؟

چگونه در تدریس خصوصی زبان موفق باشیم و درآمد بالایی کسب نمائیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در تدریس خصوصی زبان موفق باشید و درامد بالایی از کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و سایر زبانهای خارجی کسب کنید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- در مرحله اول باید راهکارهای مختلف را برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی زبان امتحان کنید. می توانید آگهی تدریس زبان خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نموده و شاگرد جذب کنید. برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خودتان، آن را ویژه کنید. راهکار دیگر تماس با آموزشگاههای تدریس خصوصی زبان و اعلام آمادگی برای تدریس است. یا می توانید برای خودتان وبلاگی داشته باشید و در زمینه تدریس زبان در آن تبلیغ کنید. برای مطالعه در زمینه راهکارهای مختلف جذب شاگرد بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



مطالعه کنید: چگونه در کار تدریس خصوصی موفق باشیم و درآمد بالایی کسب کنیم؟









2- در مرحله بعد باید بعد از این که با شما تماس گرفته شد و جلسه اول تدریس زبان را هماهنگ کردید، در جلسه اول تدریس بسیار عالی عمل کنید. دیدی که شاگرد شما نسبت به شما در جلسه اول تدریس پیدا می کند، تا آخر جلسات تدریس باقی می ماند. اگر جلسه اول تدریس خصوصی زبان خوب عمل کرده باشید، جلسات تدریس ادامه پیدا می کند و ترمهای بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. حتی شاگرد شما، شما را به دوستان و آشنایانش معرفی خواهد کرد. اگر جلسه اول تدریس خوب عمل نکنید، همین شاگرد را هم ممکن است از دست دهید و جلسات تدریس خصوصی که با زحمت بدست آمده است هم ممکن است ادامه پیدا نکند. بنابراین در جلسه اول تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا سایر دروس هم عالی عمل کنید.

3- کیفیت جلسات تدریس خصوصی را در جلسات بعدی هم حفظ کنید. درست است که باید جلسه اول را بسیار عالی عمل کنید، ولی در جلسات بعدی تدریس خصوصی زبان هم باید کیفیت کار را حفظ نموده و خوب تدریس کنید.



مطالعه مقاله بهترین راهکارها برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی در این زمینه می تواند مفید باشد.

4- به منظور کسب درآمد از تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و سایر زبانهای خارجی و فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی می توانید در همین سایت (ایران مدرس) عضو شده وآگهی تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید. وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و سایر دروس کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان و کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید.

5- برای هر کدام از شاگردهایتان به نسبت وضعیت درسی و مقدار دانسته هایش برنامه و راهکار مخصوص به خودش را داشته باشید. در بین جلسات تدریس خصوصی زبان به شاگردانتان تمرین بدهید تا حل کنند. برای هر کدام از شاگردهایتان در طول جلسات تدریس خصوصی به گونه ای عمل کنید که نتیجه بگیرند. نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد و به آن متعهد باشید. به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید. اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند، درآمد شما هم از تدریس خصوصی زبان روز به روز افزایش می یابد.



پیشنهاد می شود مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین) را هم بخوانید.

6- به تدریج کیفیت جلسات تدریس خودتان را بالاتر ببرید و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی زبان مطالبه می کنید را هم افزایش دهید. اگر تسلط خودتان بر مطالب تدریسی بسیار بالا باشد و جلسات تدریس خصوصی با کیفیتی را ارائه دهید می توانید برای هر جلسه تدریس مبلغ بیشتری را دریافت نموده و درامد بهتری هم داشته باشید.

7- از جزوات موجود در همین سایت (ایران مدرس) در زمینه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی و .... که تعدادی از آنها در ادامه ارائه شده است هم می توانید استفاده نمائید.





منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image