ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی و لیست مدرسین تدریس خصوصی

مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی و لیست مدرسین تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی + لیست مدرسین تدریس خصوصی در این بخش ارائه می گردد. در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مزایای استفاده از خدمات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس



مدرسین در زمینه اموزش و تدریس خصوصی فیزیک، ریاضی، تدریس زبان، شیمی، زیست شناسی، تدریس دروس کنکوری، دروس ابتدایی و دانشگاهها، انواع نرم افزار و .... فعالیت دارند. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. برای مشاهده لیست مدرسین و معلمین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی تمامی دروس و رشته ها در تمامی مقاطع تحصیلی و در کل کشور بر روی عبارت زیر کلیک کنید.:



مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی



کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل مزیتهای فراوانی دارد. البته توصیه می شود دانشجویان و دانش آموزان تا جایی که می توانند در کلاسهای دانشگاه و مدرسه حاضر شده و به امید شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای خودشان غیبت نکنند. کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان یک امکان اضافه در کنار کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه می تواند مفید و موثر باشد. اگر به هر دلیل نتوانستید در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر شوید، برای جبران غیبت می توانید در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کنید. البته ممکن است در کلاسهای اصلی خودتان حاضر بوده باشید ولی درس را خوب متوجه نشده باشید و یا نحوه تدریس معلم شما در مدرسه و استاد شما در دانشگاه به گونه ای باشد که درس را خوب متوجه نشوید. در این حالت نیز استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. در حالت دیگر، کلاسهای تدریس خصوصی برای حل تمرین بیشتر و رفع اشکال می تواند موثر باشد. به عنوان مثال در درس ریاضی ممکن است شما اشکال پایه ای داشته باشید و اشکالات شما در درس ریاضی به پایه های قبل برگردد. در این حالت همه ی سوالات خودتان را نمی توانید در کلاسهای مدرسه و دانشگاه بپرسید. چون در این کلاسها فرصت کافی برای مطرح کردن همه ی سوالها وجود ندارد. بنابراین به عنوان مثال، اگر در درس ریاضی اشکال دارید و یا سوالات پایه ای دارید می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی فرصت کافی برای رفع اشکال، حل تمرین و مسئله و پرسیدن هر نوع سوالی وجود دارد. کلاسهای تدریس خصوصی چون معمولا در منزل برگزار می گردد، جو راحت تری دارد و در این کلاسها یادگیری بهتر اتفاق می افتد. برای موفقیت در امتحانات و کسب درصد بالای کنکور شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) مدرسین زیادی هم در زمینه آموزش و تدریس کنکور فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: آیا تدریس خصوصی برای قبولی در امتحانات مفید است؟


با توجه به مطالب ارائه شده، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی برای رفع اشکال و یادگیری بهتر دروس می تواند مفید و موثر باشد. برای کسب درصد بالای دروس در کنکور و نمره خوب در امتحانات می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید. البته، همانطور که گفته شد، در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه و کلاسهای تدریس خصوصی، مطالعه و برنامه ریزی درسی مناسب، پشتکار و حل تمرین و مسئله هم لازم است. برای مطالعه در زمینه موفقیت در تحصیل بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.





منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 441 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image