ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله بازار کار 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی

12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درامد از تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. با درج اگهی تدریس در ایران مدرس، به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در زمینه تدریس خصوصی کار کنیم و درآمد بالایی داشته باشیم؟

آگهی تدریس شما پس از تایید مدیریت سایت نمایش داده شده و متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس خواهند گرفت. برای ثبت تبلیغات تدریس در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نمائید.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.

2- با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید. برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس گرفته و برای ارائه تدریس اعلام آمادگی کنید. در اینترنت و روزنامه می توانید آگهی آموزشگاههایی که به مدرس خصوصی نیاز دارند را پیدا کنید.


3- برای جذب شاگرد بیشتر تراکت پخش کنید. راهکار دیگر برای جذب شاگرد، پخش تراکت است. می توانید در شهر و محله خودتان تراکت پخش نموده و شاگرد جذب نمائید. به این شکل هم می توانید از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی را هم بخوانید.

4- آگهی تدریس خودتان را در روزنامه درج نمائید. با ثبت آگهی تدریس در روزنامه هم می توانید شاگرد جذب نمائید. البته این گزینه برای تهران بیشتر جوابگو خواهد بود. در ایام غیر از ایام امتحانات ممکن است بازدهی زیادی نداشته باشد.

5- آگهی تدریس خودتان را پربازده و موثر بنویسید. در همین سایت می توانید آگهی تدریس ثبت نمائید. هر چه آگهی تدریس شما قانع کننده تر و بهتر نوشته شده باشد، احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر و بیشتر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید و جذب شاگرد بیشتر





راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد





6- برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید. در همین سایت (ایران مدرس) می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه درج نموده و از طریق آن نحوه تدریس خودتان را بیان نمائید. با درج جزوه بازدید آگهی تدریس شما بیشتر شده و احتمال جذب شاگرد شما بالاتر خواهد رفت.

7- وبلاگ تدریس خصوصی راه اندازی کنید. در سیستم های وبلاگ نویسی مانند بلاگفا، بلاگ اسکای و میهن بلاگ برای خودتان وبلاگ راه اندازی کنید و برای تدریس خصوصی تبلیغ کنید. اگر به مرور روی وبلاگ خودتان کار کنید، از طریق آن می توانید شاگرد جذب نمائید.

8- خوب تدریس کنید. مهمترین عامل برای موفقیت در تدریس و کسب درامد بالا از تدریس، خوب تدریس کردن است. به گونه ای تدریس کنید تا شاگردان شما نتیجه بگیرند. برای موفقیت در تدریس مطالعه مقالات زیر می تواند موثر باشد.


چگونه یک تدریس حرفه ای و موفق داشته باشیم؟





چگونه خوب تدریس کنیم و در تدریس خصوصی و آموزش موفق باشیم؟



9- جلسه اول تدریس خصوصی عالی عمل کنید. اگر جلسه اول تدریس خیلی خوب عمل کنید، جلسات تدریس خصوصی شما ادامه پیدا کرده و در نهایت کلاسهای شما و درآمد شما از تدریس بیشتر و بیشتر خواهد شد.




10- به شاگردانتان بسپارید که به شما دوستانشان را معرفی کنند. البته اگر خوب تدریس کنید، معمولا شاگردهای شما دوستان و فامیل خودشان را هم به شما معرفی می کنند. ولی خودتان هم می توانید از آنها بخواهید تا در صورت نیاز، افرادی را که متقاضی تدریس هستند به شما معرفی نمایند.

11- جلسات گروهی تدریس به صورت رایگان برگزار کنید. می توانید هر از چند گاهی جلسات تدریس گروهی به صورت رایگان برگزار کنید و یا مشاوره رایگان تلفنی ارائه دهید و از این طریق شاگرد جذب نمائید.

12- با مدرسین دیگر همکاری داشته باشید. با مدرسین دیگر که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند همکاری و ارتباط داشته باشید. شما به آنها شاگرد معرفی کنید و از آنها بخواهید اگر شاگردی داشتند که خودشان فرصت تدریس نداشتند، به شما معرفی نمایند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 4172 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image