ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله کنکور پشتکار داشتن در ایام کنکور و کسب درصد بالای ریاضی کنکور

پشتکار داشتن در ایام کنکور و کسب درصد بالای ریاضی کنکور

به اشتراک گذاری

پشتکار داشتن در ایام کنکور و در نظر گرفتن ساعت مطالعه لازم در کسب درصد بالای ریاضی کنکور و سایر دروس مفید و موثر است. برای کسب درصد بالا در درس ریاضی در کنکور و در کل برای موفقیت در کنکور و موفقیت در ریاضی کنکور باید پشتکار داشته باشید. سعی کنید به اندازه کافی برای مطالعه و تست زنی و شرکت در کلاسها وقت بذارید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش صحیح و درست مطالعه ریاضی برای کنکور

برای موفقیت در هر کاری داشتن پشتکار لازم و ضروری است. برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور و برای موفقیت در کنکور هم داشتن پشتکار شرط اولیه است. درست است که باید در کنار تلاش و کوشش و در کنار داشتن پشتکار، به صورت درست و صحیح هم عمل نمود، ولی به هر حال اگر نخواهید زمان لازم را در نظر بگیرید و اگر پشتکار کافی به خرج ندهید هیچ اتفاقی نمی افتد.

اگر بخواهید در کنکور ریاضی را خوب بزنید باید مطالب را به صورت عمقی و پایه ای یاد بگیرید. باید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنید. برای موفقیت در ریاضی کنکور باید درس را خوب مرور نمائید، تمرین و مسئله حل کنید و بر مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی مسلط شوید. برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور باید خوب تست کار کنید و تست ها را با در نظر گرفتن زمان استاندارد بتوانید بزنید. برای انجام تمامی این مراحل داشتن پشتکار و اراده لازم است. باید هدف واضحی برای خودتان ترسیم کنید (مثلا: درصد ریاضی من در کنکور بالای 80 درصد است) و در ادامه برای رسیدن به آن تلاش کنید و با پشتکار کارهایی که گفته شد و لازم است را انجام دهید.



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه ریاضی را در کنکور بالا بزنیم را هم بخوانید.

تمامی افرادی که در کنکور موفق شده اند و در ریاضی کنکور درصد بالایی کسب نموده اند، زمان کافی را به این کار اختصاص داده اند و برای رسیدن به هدفشان پشتکار کافی داشته اند. شما نیز برای موفقیت در کنکور و ریاضی کنکور با پشتکار کامل ریاضی را بخوانید، تمرین حل کنید، مرور کنید و تست های استاندارد بزنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در زمینه ریاضی کنکور و موفقیت در کنکور بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



















اگر در درس ریاضی اشکال دارید و یا سوالاتی برای شما بدون جواب باقی مانده است، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید. اگر برای رفع اشکال، جمع بندی مطالب و حل تمرین و مسئله بیشتر به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.



1- تسلط بر تست زنی درس ریاضی و داشتن سرعت کافی در زدن تست های کنکور ریاضی: در نهایت در کنکور شما باید بتوانید تست های ریاضی و سایر دروس را خوب بزنید. بنابراین تلاش کنید، علاوه بر یادگیری عمیق درس ریاضی، مهارتهای تست زنی خودتان را افزایش دهید.

2- آشنایی با روش های درست و صحیح تست زنی کنکور ریاضی: در تست زنی برای درس ریاضی و هر درس دیگری باید عملکرد درستی داشته باشید. مثلا، تست های سخت را رد کنید و برای پایان کار بذارید و یا تست هایی را که بلد نیستید اصلا نزنید تا نمره منفی نگیرید.

3- استفاده از کتاب های کمک آموزشی معتبر برای یادگیری بهتر درس ریاضی: از خواندن کتاب های کمک درسی و تستی خیلی زیاد و کتابهای متعدد پرهیز کنید. برای درس ریاضی علاوه بر کتاب درسی خودتان یکی دو کتاب تست و کمک آموزشی معتبر داشته باشید و از آنها استفاده نمائید.



مطالعه مقاله چگونه ریاضیات را برای کنکور بخوانیم و درصد بالایی کسب کنیم هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 996 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image