ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی شیمی و موفقیت در آموزش شیمی دبیرستان و کنکور

تدریس خصوصی شیمی و موفقیت در آموزش شیمی دبیرستان و کنکور

به اشتراک گذاری

در صورتی که نیازمند دریافت خدمات در زمینه تدریس خصوصی شیمی هستید، به موارد زیر توجه نمایید: به منظور مشاهده لیست مدرسین شیمی مقطع دبیرستان مسیر زیر را در صفحه اصلی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) دنبال کنید: تدریس خصوصی دبیرستان> دروس مشترک>شیمی



چگونه شیمی را 100 بزنیم



تدریس خصوصی شیمی– تدریس شیمی دبیرستان – تدریس شیمی دانشگاهی - مدرس خصوصی شیمی– تدریس حرفه ای شیمی– تدریس شیمی با قیمت مناسب – تدریس خصوصی شیمی دانشگاهی – آموزشگاه تدریس خصوصی شیمی



اگر در زمینه تدریس خصوصی شیمی دبیرستان و کنکور و دانشگاه به ارائه خدمات نیاز دارید .... اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی شیمی در رشت، تهران، تبریز، کرج، اصفهان، ساری، سنندج، مشهد، شیراز و ... استفاده کنید .... اگر در حال آمادگی برای کنکور هستید و در چند مبحث از شیمی اشکال دارید و قصد دارید از کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال استفاده نمائید ....اگر در مقطع دبیرستان یا دانشگاه مشغول به تحصیل هستید و برای یادگیری بهتر شیمی قصد دارید با یک مدرس خصوصی شیمی خوب هماهنگ کنید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی شیمی و انتخاب مدرس شیمی مورد نظرتان بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.



مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی





اگر در گوگل عبارتهایی همچون تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی شیمی کنکور، مدرس خصوصی شیمی و ... را جستجو کنید، ایران مدرس را در جایگاه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. بنابراین، با درج آگهی در زمینه تدریس خصوصی شیمی در سایت ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب نموده و از تدریس شیمی درآمد کسب خواهید کرد.

تصور کنید که دانش آموز یا دانشجویی و یا والدین انها در اینترنت در جستجوی مدرس شیمی هستند. در این حالت، در گوگل با عبارتهایی همچون تدریس خصوصی شیمی، مدرس خصوصی شیمی کنکور، مدرس خصوصی شیمی و ... در گوگل بدنبال مدرس خواهند گشت و چون سایت ایران مدرس در صفحه اول و در جایگاه اول قرار دارد بر روی آن کلیک خواهند کرد. حال اگر شما در سایت ایران مدرس آگهی داشته باشید متقاضیان تدریس شیمی به این ترتیب با شما تماس خواهند گرفت. برای درج آگهی رایگان تدریس فیزیک و شیمی در این وب سایت (ایران مدرس)، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید. درس شیمی را همانند سایر دروس در طول ترم بخوانید. با مطالعه شیمی در طول ترم هم نمره بهتری در امتحان کسب می کنید و هم در کنکور نیز درصد بالاتری کسب خواهید کرد. خواندن شیمی در طول ترم ماندگاری آن را برای شما بیشتر خواهد کرد. برای موفقیت در یادگیری و آموزش درس شیمی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- متن کتاب درسی را بدقت بخوانید.

2- حین مطالعه درس شیمی و سایر دروس تمرکز داشته باشید.

3- برای مطالعه شیمی در طول ترم و نه فقط در ایام امتحانات برنامه داشته باشید.
اگر می خواهید در درس شیمی نمره خوب و بالایی بگیرید، روشها و راهکارهای زیر می توان مفید باشد:

1- شرکت در کلاسهای شیمی مدرسه و جلسات تدریس خصوصی شیمی: برای آموزش صحیح درس شیمی در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات آموزش خصوصی شیمی شرکت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین شیمی بر روی عبارت مدرس شیمی کلیک نمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: معلم شیمی برای تدریس خصوصی

2- مطالعه مفهومی کتاب درسی شیمی: مطالب ارائه شده در کتاب درسی شیمی را با دقت بخوانید سپس به سراغ کتابهای غیر درسی بروید. کتاب درسی شیمی در اولویت قرار دارد.

3- حل تمرین و مثالهای کافی از درس شیمی: با حل مثال و تمرین کافی درس شیمی، تسلط شما بر آن افزایش می یابد.

4- موکول نکردن خواندن شیمی به دوران امتحانات: مطالعه درس شیمی را به ایام امتحانات موکول نکنید. شیمی را در شب امتحان نمی توان یاد گرفت. یا اگر بتوانید پاس هم بکنید، برای مقاطع بعد به مشکل می خورید.

5- مرور درسهای مطالعه شده شیمی در بازه های زمانی مناسب: برای یادگیری و تمامی دروس، از جمله شیمی، مرور بسیار مهم است. مرورهای منظم باعث می شود در جلسه امتحان حضور ذهن کافی داشته باشید.

اگر برای آموزش و یادگیری بهتر درس شیمی به جزوات آموزشی شیمی نیاز دارید، بر روی عبارت جزوات شیمی کلیک نمائید تا لیست جزوات آموزشی شیمی را مشاهده کنید.

اگر برای آمادگی امتحانات شیمی به نمونه سوالات امتحانی شیمی نیاز دارید، با کلیک بر عبارت سوالات شیمی می توانید نمونه سوالات امتحانی را دانلود نمائید. در وب سایت ایران مدرس ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسه در تهران و سراسر کشور و همچنین تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی انجام می پذیرد. همچنین اسامی مدرسین زیادی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دبیرستان، کنکور و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مشغول به فعالیت هستند در ایران مدرس ارائه شده است. مطلب دیگر اینکه، تعداد زیادی از مدرسین دیگر که در زمینه های تدریس خصوصی شیمی، زیست، عربی و سایر دروس دانشگاهی و دبیرستانی فعالیت می کنند نیز در این وب سایت معرفی شده اند.



در یک برنامه هفتگی برای درس شیمی می‌توان5- 4 ساعت را به این درس اختصاص داد(یعنی 3 روز در هفته) و هر روز یک ساعت و نیم که دو روز آن را به پیشروی مطالب جدید و یک روز به دور و تکرار مطالب گذشته بپردازید. سال آخری‌ها و یا پیش دانشگاهی‌ها با توجه به اینکه وقت بیشتری دارند هر روز به مدت 2 الی یک ساعت و نیم به مطالعه درس شیمی اختصاص دهند یعنی 12- 9 ساعت در هفته به درس شیمی باید اختصاص دهند. توصیه می‌شود در تست‌زنی درس شیمی از اصل برگشت‌پذیری استفاده کنند. توجه به اصل برگشت پذیری یعنی هر بار مبحثی که خوانده شده تعدادی تست از آن مبحث بزنید و به مرور از تعداد آن تست‌ها کم کنید.



منبع: entrance.ir



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه شیمی بخوانیم را هم بخوانید.



کلمات کلیدی: نحوه تست زنی شیمی، نحوه تست زنی شیمی در کنکور، نحوه مطالعه شیمی برای کنکور، شیمی در کنکور چقدر موثر است، برنامه مطالعه شیمی برای کنکور، چقدر شیمی برای کنکور بخونیم، تست‌زنی درس شیمی، اصول تست‌زنی درس شیمی



عبارتهای کلیدی: تدریس خصوصی شیمی– تدریس شیمی دبیرستان – تدریس شیمی دانشگاهی - مدرس خصوصی شیمی– تدریس حرفه ای شیمی– تدریس شیمی با قیمت مناسب – تدریس خصوصی شیمی دانشگاهی – آموزشگاه تدریس خصوصی شیمی


آمار بازدید: 658 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image