ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی موفقیت در تدریس زبان، زیست، ریاضی، حسابداری، اکسل

موفقیت در تدریس زبان، زیست، ریاضی، حسابداری، اکسل

به اشتراک گذاری

اگر پایه زبان شما قوی است، مسلما به راحتی می توانید از پس آزمونهای آیلتس و تافل برآئید. در غیر اینصورت، استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر مطالب و آمادگی برای آزمونهای آیلتس و تافل می تواند مفید و موثر باشد. خصوصا اگر زمان کمی برای مطالعه دارید، یک مدرس خصوصی خوب خیلی راحت می تواند به شما کمک کرده و امادگی لازم را در شما ایجاد کند.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی



اگر تصمیم دارید برای آمادگی آزمونهای آیلتس و تافل از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید بر روی لینکهای تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل کلیک کنید. حل تمرین و مسئله در جلسه تدریس و موفقیت در تدریس خصوصی هم با هم رابطه مستقیم دارند. حتی اگر خیلی وقت کمی هم برای آمادگی تا امتحانات دارید، بدون حل تمرین و مسئله جلسات تدریس بازدهی زیادی نخواهد داشت.

توصیه می شود به جای آنکه کل مباحث را تدریس کنید و در آخر تمرین حل نمائید، بعد از هر مبحثی که در جلسات تدریس ارائه می کنید، برای آن مبحث تمرین و مسئله حل کنید. تمرین و مسئله کاربرد مطالبی را که ارائه می کنید به صورت عملی نشان می دهد. بنابراین همواره مطالب تدریسی حین حل تمرین و مسئله بهتر جا می افتد.

هم در جلسات تدریس خصوصی تمرین حل کنید و هم به شاگردانتان تمرین و مسئله بدهید تا در بین جلسات تدریس حل کنند. در ادامه تمرینات حل شده توسط شاگردانتان را بررسی نموده و اشکالات آنها را برطرف نمائید. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و شیمی و ... حل تمرین و مسئله حیاتی است. بنابراین برای این درسها وقت بیشتری را به حل تمرین و مسئله اختصاص دهید. اگر در جستجوی مدرسین تدریس خصوصی حسابداری تهران و کل کشور هستید ...

اگر می خواهید مدرس حسابداری خودتان را از بین تعداد زیادی از مدرسین تدریس خصوصی حسابداری انتخاب کنید ...


اگر در مقطع دبیرستان برای یادگیری دروس حسابداری به مدرس نیاز دارید ...

اگر در مقطع دانشگاهی برای آموزش بهتر دروس تخصصی رشته حسابداری در جستجوی یک مدرس حسابداری خوب هستید ...

اگر برای یادگیری حسابداری بازارکار قصد دارید از کلاسهای خصوصی استفاده کنید ...

اگر ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی حسابداری بر روی عبارت تدریس خصوصی حسابداری کلیک کنید.

تعدادی از مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس حسابداری هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. دانلود مطالب زیر در زمینه حسابداری هم خال از لطف نیست.

عبارتهای کلیدی: حسابداری، تدریس حسابداری، مدرسین حسابداری، تدریس خصوصی حسابداری، آموزش حسابداری، حسابداری بازارکار



دعوت به همکاری مدرسین تدریس اکسل و برنامه نویسی اکسل - از علاقه مندان به تدریس اکسل در سطوح مقدماتی و پیشرفته دعوت به همکاری می گردد.

اگر در زمینه تدریس خصوصی اکسل فعالیت دارید ....

اگر توانایی آموزش نرم افزار اکسل را دارید ....

اگر می خواهید در زمینه آموزش اکسل و ورد فعالیت داشته باشید و از این راه درآمد کسب کنید ....

اگر قبلا در زمینه اموزش اکسل فعالیت داشته اید ...

در هر صورت، برای فعالیت در زمینه اموزش خصوصی اکسل، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید.

با درج اگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس اکسل در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.



همانطور که می دانید، در ایام تابستان به نسبت سایر ایام سال تقاضا برای تدریس خصوصی کمی کاهش می یابد. در این ایام درآمد مدرسین هم از تدریس خصوصی کمتر خواهد شد. در این مقاله سعی شده راهکارهایی برای کسب درآمد از تدریس خصوصی در ایام تابستان ارائه گردد.

1- تدریس خصوصی زبان انگلیسی: اگر مدرس زبان هستید و در طول سال تحصیلی هم در زمینه آموزش و تدریس زبان فعالیت داشته اید، به احتمال زیاد در ایام تابستان هم برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی و جذب شاگرد مشکلی ندارید. چون به هر حال در ایام تابستان تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان در زمینه یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی به ارائه خدمات نیاز دارند. اگر در طول ترم در زمینه تدریس سایر دروس فعالیت می کردید در ایام تابستان می توانید زبان انگلیسی را برای پایه های پایینتر که توانایی تدریس به آنها را دارید تدریس کنید.

2- تدریس خصوصی ریاضی به صورت تقویتی: در ایام تابستان می توانید برای شاگردهای قبلی خودتان کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به صورت تقویتی برگزار کنید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکال دارند و اگر به آنها پیشنهاد بدهید که در ایام تابستان هفته ای یک یا دو جلسه کلاس ریاضی برای آنها برگزار کنید و پایه ریاضی آنها را تقویت کنید از این پیشنهاد استقبال می کنند. می توانید با شاگرد خودتان درس ریاضی سال بعد را شروع کنید تا در ترم بعد در اموزش و یادگیری آن موفقتر باشد.

3- تدریس خصوصی امتحانات شهریور ماه: بسیاری از دانش آموزان و دانشجویانی که موفق به پاس کردن درسهای خودشان نشده اند در ترم تابستان و در شهریور ماه دوباره امتحان می دهند. شما اگر در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس دارید می توانید در آگهی تدریس خودتان امحتانات شهریور ماه را ذکر کنید و در این زمینه فعالیت داشته باشید. بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی و حتی دانشجویان دانشگاههای دولتی ترم تابستانی بر می دارند و می توانید خدمات تدریس خصوصی را به آنها ارائه دهید.

4- تدریس خصوصی دروس کنکوری: در ایام تابستان می توانید در زمینه آموزش و تدریس دروس کنکوری هم فعالیت داشته باشید. دروس کنکوری تابستان و غیر تابستان نمی شناسد. دانش آموزانی که برای کنکور مطالعه می کنند حتی در ایام تابستان نیز مطالعه خودشان را قطع نمی کنند. بنابراین در ایام تابستان می توانید خدمات تدریس خصوصی را در زمینه کنکور هم ارائه دهید. نکته جال توجه این است که وقتی در گوگل عبارت "تدریس خصوصی کنکور" را جستجوی می کنید اولین سایتی که به شما پیشنهاد داده می شود ایران مدرس است. بنابراین با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت می توانید به راحتی در زمینه کنکور شاگرد جذب کنید و اگهی تدریس کنکور شما در معرض دید متقاضیان تدریس دروس کنکوری قرار خواهد گرفت.

5- تدریس خصوصی رشته های ورزشی و موسیقی: فعالیتهای ورزشی و فوق برنامه در ایام تابستان به اوج خود می رسد. اگر می توانید یکی از رشته های ورزشی را آموزش دهید در ایام تابستان می توانید در این زمینه فعالیت داشته باشید. آموزش و تدریس موسیقی هم در این ایام با اقبال خوبی روبه رو است. دانش آموزان و دانشجویانی که در طول سال تحصیلی نتوانسته اند در این زمینه ها فعالیت داشته باشند در تابستان به یادگیری و آموزش رشته ورزشی و موسیقی مورد علاقه اشان روی می آورند. در این ایام شما می توانید در زمینه اموزش و تدریس ورزش و موسیقی فعالیت داشته باشید و درآمد کسب نمائید.

برای کسب درامد از تدریس خصوصی و آموزش و تدریس در تابستان علاوه بر موارد گفته شده باید خوب تبلیغ و بازاریابی کنید. یکی از بهترین راهکارها درج آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از  19000 مدرس ثبت نامی دارد. تا سال 99 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 20000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد.

برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید.

منبع: ایران مدرس



مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران



در این بخش ویژگیهای بهترین مدرسین تدریس خصوصی و مدرسان موفق مورد بررسی قرار می گیرد. مدرسان موفق کاملا بر دروس تدریسی خودشان مسلط هستند. این مدرسان تعداد محدودی درس تدریس می کنند ولی در عوض همان دروس را بسیارعالی تدریس می نمایند. کسانی که در تدریس موفق هستند دروس تدریس خودشان را مرتبا مطالعه کرده و تسلط خودشان را حفظ می کنند. این مدرسان کار اضافه انجام می دهند و شاگردهای خودشان را شگفت زده می کنند. کتاب به انها هدیه می دهند. جزوه و نمونه سوال به شاگردانشان می دهند و شاگردهای خودشان را به صورت مداوم حمایت می کنند. مدرسین و معلمین موفق سر وقت در کلاس تدریس حاضر می شوند. این مدرسین اگر لازم باشد کمی اضافه تر هم می مانند.



کسانی که در کار تدریس موفق هستند خوب درس می دهند. فن بیان قوی ای دارند و مطالب را از دید شاگردشان می بینند. شما هم اگر می خواهید در تدریس موفق باشید باید حین تدریس از شاگرد خودتان سوال بپرسید و تشخیص دهید که نقطه ضعف آنها کجاست؟ هر کدام از شاگردهای شما ممکن است در بخشی از درس اشکال داشته باشند و این جز با سوال پرسیدن مشخص نخواهد شد. شما باید خوب تشخیص دهید که شاگرد شما چه اشکال اساسی ای دارد و چه روندی را باید پیش گرفت تا در تحصیل موفق شود. باید جلسات تدریس خصوصی را به گونه ای پی ببرید که موفقیت شاگرانتان حتمی باشد. به شاگردهای خودتان مشاوره بدهید و در طول ترم و تا شب امتحان پشتیبان آنها باشید.



ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. برای ثبت آگهی تدریس در این سایت، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. سپس ثبت نام کرده، وارد کنترل پنل شوید و آگهی تدریس خودتان را درج کنید.



درآمد کار و شغل تدریس و تدریس خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در این بخش توضیحات مختصری درباره ان ارائه می گردد. درآمد تدریس به شهر محل تدریس بستگی دارد. در شهرهای بزرگتر مانند تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و ... که به صورت کلی وضعیت مال مردم بهتر است کسانی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند هم می توانند برای جلسات تدریس خصوصی مبالغ بیشتری را درخواست کرده و در نتیجه درآمد آنها بالاتر خواهد بود. البته کار تدریس خصوصی در تهران به نسبت سایر شهرهای دیگر بازار بهتری دارد و درآمد مدرسین هم در تهران با اختلاف زیادی از دیگر شهرها بیشتر است. مسلما، درآمد یک مدرس و معلم از کار تدریس و تدریس خصوصی فقط به شهر محل سکونت او بستگی نداشته و عوامل دیگری هم موثر است. مثلا در همان شهر تهران مدرسین تدریس خصوصی از جلسه ای 10 هزار تومان تا 500 هزار تومان ممکن است درامد داشته باشند. اینکه درآمد شما در محل سکونت خودتان به چه چیزی بستگی دارد بیشتر به خودتان بر می گردد.



مدرسانی که تمایز ایجاد کرده اند و در زمینه ای و یا به گونه ای فعالیت می کنند که کار انها تاثیر بسیار زیادی دارد، مسلما درآمد بسیار بالایی هم خواهند داشت. مدرس یا معلمی که به عنوان مثال در زمینه تدریس ریاضی کنکور فعالیت دارد و خلاصه جزوات منحصر به فردی تهیه کرده است و روشهای مخصوصی خودش که واقعا کارآمد هم است، برای پاسخ دادن به سوالات کنکور ارائه می کند مسلما درامد بالایی دارد. مدرس ریاضی ای که قبلا شاگردانش درصدهای بالایی را در درس ریاضی کنکور زده اند و در کار خودش معروف شده است و همه می دانند که می توان به او اعتماد کرد، مسلما درآمد خیلی خوبی خواهد داشت. بنابراین اگر می خواهید در کار تدریس یا هر کار دیگری موفق باشید و درآمد خیلی خوبی کسب کنید، باید تمایز ایجاد کنید. باید به گونه ای تدریس کنید که نتایج عالی بگیرید و شاگردان شما بهترین نتیجه ها را بگیرند. هر قدر جایگزین کردن شما با یک نفر دیگر سخت تر و سخت تر باشد، درآمد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین برای رسیدن به درامد عالی در کار تدریس باید در کار خودتان بسیار عالی عمل کنید و بدرخشید.



مطالعه نمائید: برگزاری موفقیت آمیز کلاس های تدریس خصوصی



در وب سایت حاضر (ایران مدرس) مدرسین تدریس خصوصی زیست کنکور و دبیرستان در کنار مدرسین سایر دروس در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند.

اگر در زمینه یادگیری و آموزش زیست شناسی دبیرستان و کنکور اشکال دارید و مفاهیم کلیدی را متوجه نمی شوید ...

اگر می خواهید برای درس زیست شناسی که مهمترین درس در کنکور تجربی است درصد بالایی را در کنکور کسب نمائید ...

در هر صورت، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زیست در کنار کلاسهای زیست مدرسه و در کنار مطالعه و تست زنی خودتان می تواند مفید و موثر باشد.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی زیست کنکور و آموزش زیست دبیرستان بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست کلیک کنید. تعدادی از مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زیست هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

برای دانلود بیش از 100 نمونه سوال امتحانی، جزوه درسی، جزوه کنکوری و تست کنکور زیست شناسی هم بر روی لینک زیر کلیک کنید.



دانلود کتاب، جزوه، سوال امتحانی و تست کنکور زیست تمامی مقاطع



 



اگر بر مطلبی مسلط هستید، در این حالت نیز مطالعه قبل از جلسه تدریس خصوصی می توان مفید و موثر باشد. در حالتی که درس را خوب بلدید، می توانید بر روی تسلط کار کنید. در این حالت می توانید یک خلاصه جزوه آماده کنید، نمونه سوال امتحانی تهیه نمائید، یا مطالب جالبی تهیه کنید که کلاس را جذابتر کرده و به این ترتیب شاگرد شما، شما را به دیگران هم معرفی کرده و به این ترتیب کم کم تعداد شاگردهای شما افزایش می یابد. برای دانلود نمونه سوال امتحانی و جزوه در این وب سایت بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال کلیک کنید. هنگام تدریس هر از چند گاهی استراحت یکی دو دقیقه ای در نظر بگیرید. جوکی تعریف کنید. مطلب خنده داری بگوئید و یا بحث را عوض کنید. می توانید به شاگردتان بگوئید دو دقیقه می تواند از کلاس بیرون برود و هوایی بخورد. این استراحت های کوتاه از خسته کننده بودن کلاس جلوگیری می کند.  مطالب را از دید دانش آموزان دانشجویان ببینید: دقت کنید که هر کدام از شاگردان شما ممکن است در بخشی از درس اشکال داشته باشند که با بقیه متفاوت باشد. ممکن است یکی از شاگردان شما اشکال پایه ای داشته باشد و دیگری در حل تمرین و مسئله و تحلیل مسائل در حالت کلی دچار اشکال گردد. باید با پرسیدن سوالهای مداوم، ارزیابی های به موقع و دادن تمرین و مسئله و بررسی جوابهای شاگردانتان اشکال هر کدام از آنها را تشخیص داده و سعی کنید دقیقا همان اشکال را در جلسات تدریس و تدریس خصوصی ریاضی برطرف کنید. برای موفقیت در تدریس پارامترهای زیادی موثر و تاثیرگذاراست. تسلط بر مبحث تدریسی و علاقه به تدریس مواردی هستند که برای موفقیت در تدریس کاملا لازم هستند. اینکه به نتیجه گرفتن شاگردانتان علاقه مند باشید و در این راستا تلاش کنید نیز بسیار موثر است. عامل دیگری که می تواند به موفقیت شما در تدریس و تدریس خصوصی کمک کند این است که از انتظارات فراتر بروید. یعنی مثلا به جای 90 دقیقه ای که قبلا توافق کرده اید، 100 دقیقه در جلسه تدریس بمانید.



مطالعه کنید: بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران


آمار بازدید: 721 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image