ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله کنکور موفقیت در کنکور ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضیات کنکوری

موفقیت در کنکور ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضیات کنکوری

به اشتراک گذاری

با استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می توانید در کنکور درصد بالاتری برای این درس زده و در جهت موفقیت در کنکور گام مثبتی بردارید. ریاضی یکی از دروس مهم و تعیین کننده در کنکور رشته ریاضی و تجربی است. اگر بتوانید ریاضی را خوب بزنید واقعا به کسب رتبه خوب در کنکور کمک زیادی کرده اید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تست کنکور تمام رشته ها

برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور در مرحله اول باید در کلاسهای مدرسه شرکت کرده و کتاب درسی را با دقت بخوانید. از معلم ریاضی و دبیر ریاضی خودتان برای رفع اشکال و یادگیری بهتر مشورت و کمک بخواهید. هر سوالی که در کلاس درس برایتان پیش آمد بپرسید. در مرحله بعد از کتابهای کمک آموزشی، تست های کنکور سالهای قبل و ... کمک بگیرید. با یک بر نامه ریزی خوب مطالعه، تست زنی و مرور را در کنار هم داشته باشید. در نهایت اگر درجایی از درس برایتان اشکالی باقی ماند، از جلسات آموزش خصوصی ریاضی کمک بگیرید و با یک مدرس خصوصی ریاضی خوب هماهنگ کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور و مدرسین ریاضی دبیرستان و دانشگاه بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی تست کنکور و جزوه کنکوری ریاضی نیز در ادامه برای دانلود ارائه شده است.



دانلود تست های کنکور ریاضی عمومی



نحوه مطالعه درس ریاضی برای کنکور





سوالات و تست های کنکور حساب دیفرانسیل (سری چهارم)



یکی از دروس مهم برای کسب رتبه بالا و برتر در کنکور سراسری، درس ریاضی است. اگر بتوانید در درس ریاضی درصد خوبی بزنید، به کسب رتبه خوب در کنکور خیلی کمک خواهد کرد. در صورتیکه قصد دارید در کنکور سراسری برای درس ریاضی درصد بالایی کسب کنید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- مطالعه عمیق و صحیح درس ریاضی: قبل از هر چیز سعی کنید با یک مطالعه عمیق و مفهومی درس ریاضی و مباحث ارائه شده در آن را به خوبی فرا بگیرید. تعاریفی که ارائه می شود را بفهمید و مفاهیم را درک کنید. یادگیری اولیه از طریق تست زدن فایده ندارد چون تمامی مطالب، ممکن است پوشش داده نشود. بنابراین برای مطالعه اولیه ریاضی کنکور از خود کتاب درسی و جزوات کلاسی استفاده نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم را هم بخوانید.

2- حل تمرین و مثال و مسئله کافی برای درس ریاضی: بعد از مطالعه کامل و عمیق درس ریاضی برای کنکور، نوبت به حل تمرین و مثال و مسئله کافی برای آن می رسد. در این مرحله مطالب ارائه شده در کتاب بهتر برای شما جا افتاده و تسلط بیشتری بر مبحث پیدا خواهید کرد. در واقع، کلید یادگیری درس ریاضی، چه برای امتحانات و چه برای کنکور، حل تمرین و مسئله است.

3- شرکت در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور: سعی کنید کلاسهای مدرسه را به صورت منظم بروید. مطلبی که در یک ساعت و نیم کلاس مدرسه یاد می گیرید، اگر در کلاس شرکت نکنید، ممکن است بعدا وقت بسیار بیشتری از شما بگیرد. در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور در منزل و جلسات آموزش خصوصی ریاضی استفاده نمائید. اگر در مدرسه معلم خوبی ندارید، با داشتن یک معلم خصوصی خوب می توانید این وضعیت را جبران کنید.

4- مرورهای منظم درس ریاضی: در برنامه درسی کنکوری خود مرورهای منظمی برای درس ریاضی در نظر بگیرید. در این مرورها، مطالب ارائه شده در کلاسهای ریاضی مدرسه، جلسات تدریس خصوصی ریاضی، نکاتی که حین تست زنی یادداشت کرده اید و خلاصه جزوات خودتان را مرور خواهید کرد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: روش صحیح و درست مطالعه ریاضی برای کنکور

5- استفاده صحیح از کتابهای کمک آموزشی مناسب: برای تکمیل مطالب خوانده شده، جمع بندی مطالب ارائه شده در کلاسهای درس و کتاب درسی ریاضی و همچنین زدن تست های کنکورهای گذشته و تست های تالیفی ممکن است از کتابهای کمک آموزشی استفاده نمائید. در این موارد از کتابهای کمک آموزشی معتبر استفاده کنید. برای بحث تست زنی ریاضی هم، بهترین تست ها، تست های کنکور سالهای گذشته است.



نحوه مطالعه درس ریاضی برای کنکور با چگونگی مطالعه ریاضی برای امتحانات تفاوت دارد. هر چند که در هر دو حالت قدم اول یادگیری کامل درس و حل تمرین و مسئله برای تسلط بر مطلب است. در حالت کلی برای یادگیری یک مبحث از درس ریاضی و تسلط بر آن به منظور پاسخگویی به سوالات کنکور در آن مبحث، روند زیر می تواند مفید باشد.

1- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه با دقت و تمرکز کامل به مطالب ارائه شده گوش داده و جزوه مناسبی یادداشت کنید (در صورت لزوم می توانید در کلاسهای تدریس ریاضی کنکور به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی شرکت کنید).

2- بعد از برگزاری کلاسهای تدریس ریاضی برای مطالب ارائه شده مرورهای منظمی در نظر بگیرید.

3- تمرینها و مسائل حل شده توسط مدرس ریاضی یا معلم ریاضی خود را یک بار دیگر حل کنید.

4- برای هر مبحث، چند تمرین و مسئله اضافی حل کنید (به تناسب وقتی که دارید).



مطالعه مقاله چگونه ریاضیات را برای کنکور بخوانیم و درصد بالایی کسب کنیم هم پیشنهاد می شود.

5- تست های کنکور سالهای گذشته را حل کنید.

6- با حل تست های کنکور و مسائل بیشتر تسلط خود را افزایش دهید. حین تست زنی نکات مهم تست ها را برای مرورهای بعدی یادداشت کنید.

7- اگر در بخش هایی از درس ریاضی اشکال دارید می توانید از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید.

روند ارائه شده برای مطالعه سایر دروس همچون شیمی و فیزیک هم کمابیش صادق است. در این زمینه می توانید از مدرس شیمی یا معلم فیزیک خود کمک بگیرید.




آمار بازدید: 1062 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image