ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله کنکور مهمترین عوامل برای کسب درصد بالای فیزیک کنکور و موفقیت در فیزیک کنکور

مهمترین عوامل برای کسب درصد بالای فیزیک کنکور و موفقیت در فیزیک کنکور

به اشتراک گذاری

مهمترین عوامل برای کسب درصد بالای فیزیک کنکور و موفقیت در فیزیک کنکور در این بخش ارائه شده است. اگر برای کسب درصد بالای فیزیک کنکور بدنبال راهکارهای مناسب هستید، موارد زیر می تواند برای شما مفید باشد:

1- مطالعه عمیق و مفهومی فیزیک و درک درست از مسائل

2- شرکت مرتب در کلاسهای فیزیک مدرسه و در صورت لزوم استفاده از خدمات تدریس خصوصی فیزیک کنکور (اگر به مدرس خصوصی فیزیک کنکور نیاز دارید بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کنکور کلیک نمائید)

3- مرور مطالب ارائه شده در کلاسهای فیزیک مدرسه یا کلاسهای خصوصی فیزیک کنکور

4- داشتن برنامه ریزی درست و مناسب برای مطالعه فیزیک در کنار سایر دروس

5- یادداشت خلاصه جزوات مفید حین خواندن درس و تست زدن برای مرورهای نزدیک کنکور


6- شرکت در آزمون های آزمایشی معتبر

7- داشتن ترکیب مناسبی از مطالعه فیزیک و تست زنی آن

8- استفاده از کتابهای کمک آموزشی معتبر و مناسب جهت یادگیری نکات کنکوری فیزیک و تست زدن

9- یادگیری فنون تست زنی فیزیک و حفظ سرعت و دقت حین تست زدن

10- استفاده از جزوات مبحثی موجود در اینترنت ( در صورتی که به جزوات کنکوری فیزیک احتیاج دارید بر روی عبارت دانلود جزوات و نمونه سوالهای فیزیک کلیک نموده و در بخش جستجوی صفحه ای که باز می شود، عبارت "فیزیک کنکور" را وارد کنید. ضمنا برای مشاهده تست های کنکور و جزوات کنکوری فیزیک می توانید بر روی عبارت تست کنکور فیزیک کلیک نمائید).



پیشنهاد می شود مقاله دانلود سوالهای فيزيک کنکور 92 رشته رياضی و تجربی به صورت بخش بندی شده را هم بخوانید.



در بسیاری از اوقات، برای آموزش در زمینه کنکور و کسب رتبه برتر کنکور، علاوه بر مواردی همچون تست زنی، برنامه ریزی صحیح، مطالعه عمیق و مفهومی و ... شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضیات و فیزیک کنکور لازم است.

اگر به صورت مبحثی در بخشی از درسهای ریاضی و فیزیک کنکور اشکال دارید و یا به صورت پیوسته می خواهید در دوران کنکور از جلسات ریاضی و فیزیک استفاده نمائید، با مراجعه به لینکهای زیر می توانید با مدرسان مورد نظرتان هماهنگ نمائید.

به منظور مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی ریاضی دبیرستان و کنکور فعالیت دارند، بر روی عبارت تدریس ریاضی کنکور کلیک نمائید.

تدریس خصوصی فیزیک کنکور و کسب درصد بالای فیزیک کنکور در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

اگر در درس فیزیک اشکال دارید و نگران این هستید که در کنکور بتوانید درصد بالایی را کسب نمائید، استفاده از کلاسهای خصوصی فیزیک کنکور می تواند یک راه حل مناسب باشد.

علاوه بر کلاسهای خصوصی فیزیک کنکور برای کسب درصد بالا در فیزیک کنکور موارد زیر را در نظر داشته باشید:

- در کلاسهای فیزیک مدرسه به صورت کامل شرکت کنید.

- کتاب درسی را به خوبی بخوانید.

- تست های کنکور سالهای گذشته را به اندازه کافی کار کنید.



کسب درصد بالا در فیزیک کنکور و موفقیت در کنکور رابطه نزدیکی با هم دارند.

اگر در کنکور ریاضی و یا کنکور تجربی برای درس فیزیک درصد بالایی بزنید و  در صورتیکه در درسهای دیگر هم درصد خوبی بزنید موفقیت شما در کنکور تضمین شده است. هر چند که این امر ممکن است واضح به نظر برسد ولی در نهایت هدف نشان داده اهمیت درس فیزیک در کنکور می باشد.

برای کسب درصد بالای فیزیک کنکور در مرحله اول درس را به صورت عمقی بخوانید. مطالب درسی را خوب بفهمید و درک درستی از مسائل فیزیک داشته باشید. دقت کنید که درس فیزیک فقط فرمول نیست. بلکه فرمولها و روابط پدیده های فیزیکی را توصیف می کنند. بنابراین باید آنها را خوب بفمهید. در سالهای اخیر، تست های کنکور به مقدار زیادی مفهومی شده است. بنابراین تنها با حفظ کردن فرمولها نمی توان به ناه پاسخ داد.

در مرحله بعد تمرینها و مسائل کتاب درسی را حل کنید. با برنامه ریزی پیش بروید و تمرینها را خوب بررسی نمائید. سپس سراغ تست ها کنکور سالها قبل بروید و آنها را حل نمائید. ابتدا بدون زمان بندی کار کنید. کم که مسلط تر شدید با در نظر گرفتن زمان تست بزنید. برای دانلود تست کنکور فیزیک بر روی عبارت تست کنکور فیزیک کلیک کنید.

در نهایت می توانید از مدرسین خصوصی فیزیک برای کسب درصد بالای درس فیزیک کمک بگیرید. در جلسات تدریس خصوصی هر سوالی که داشتید می توانید بپرسید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک بر روی عبارت مدرس خصوصی فیزیک کلیک نمائید.



مطالعه مقاله دانلود نکات فیزیک کنکور-قسمت ۲ هم مفید است.



اینکه برای مسلط شدن بر فیزیک باید چند تست کنکور کار کنید قاعده خاصی ندارد. البته مسلما هر چه تعداد تست کنکور بیشتری کار کنید بهتر است. تعداد تست هایی که کار می کنید خیلی مهم است و لی مهمتر از آن مقدار فهم شما از تست های کنکور است. اصرار نداشته باشید که حتما باید فلان تعداد تست کنکور حل کنید. سعی کنید تست هایی که کار می کنید را خوب بفهمید. اگر به یک تست کنکور فیزیک درست جواب می دهید مسلم است که مبحث مربوط به آن را بلدید و لازم نیست خیلی برایش وقت بذارید. ولی باز جواب را نگاه کنید شاید در پاسخ آن نکته خاصی را نوشته باشند که شما بلد نبوده و در تست های بعد بدردتان بخورد.

اما اگر به یک تست کنکور فیزیک یا هر درس دیگری نمی توانید درست پاسخ دهید مسلما نکته ای دارد که شما بلد نیستید. پاسخ آن را با دقت بخوانید. اگر لازم شده دوباره به کتاب درسی مراجعه کنید و مبحث مربوطه را دوباره بخوانید. در نهایت اگر پاسخ را خوب متوجه شدید در دفترچه ای که دارید نکته مربوط به آن تست را یادداشت کنید.

در درس فیزیک فهمیدن مفهومی مباحث و درسها خیلی مهم است. تنها فرمول حفظ نکنید. کم کم که به کنکور نزدیک می شوید در کنار خواندن و تست زدن مفهومی سرعتتان را هم افزایش دهید. تست های کنکور فیزیکی که در ادامه آمده است را به صورت رایگان می توانید دانلود نمائید.



در این بخش 5 عامل برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درصد بالا در فیزیک کنکور ارائه می گردد.

1- شرکت مرتب و منظم و مداوم در کلاسهای تدریس فیزیک مدرسه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی فیزیک: تا جایی که ممکن است کلاسهای فیزیک مدرسه را از دست ندهید. در کلاسهای مدرسه مطالب را سریعتر می توانید یاد بگیرید. اگر کلاسهای مدرسه را از دست دادید با شرکت در جلسات تدریس خصوصی فیزیک می توانید آن را جبران کنید.

2- مطالعه صحیح کتاب درسی، فهم آن و حل مسئله و تمرین به اندازه کافی: در سالهای اخیر سوالهای کنکور مفهومی تر شده است. خود فیزیک هم یک درس مفهومی است و تمامی روابط فیزیک معنی فیزیک دارند. پس فیزیک را بفهمید و کاملا مفهومی بخوانید.

3- جزوه و یادداشت برداری در کلاس تدریس فیزیک و جلسات تدریس خصوصی فیزیک کنکور و همچنین حین مطالعه کتاب فیزیک و تست زنی: یک جزوه برای یادداشت نکات مهم فیزیک داشته باشید. در دوران جمع بندی و نزدیک کنکور این جزوه خلاصه خیلی به شما کمک خواهد کرد.



این مقاله هم می تواند مفید باشد: چگونه در فیزیک کنکور بالای 80 یا 90 درصد بزنیم؟

4- در نظر گرفتن مرورهای منظم برای حضور ذهن داشتن در جلسه کنکور : در بسیاری از اوقات ممکن است شما درسی را خوانده باشید ولی در جلسه کنکور هر چقدر فکر می کنید یادتان نمی آید. دلیل این امر کم مرور کردن است. مطالبی را در جلسه کنکور می توانید استفاده کنید که کاملا برای آنها حضور ذهن داشته باشید. پس مرور را از یاد نبرید.

5- تست زنی به اندازه کافی و کارکردن تست های استاندارد فیزیک برای تسلط بر مباحث خوانده شده: در نهایت در جلسه کنکور شما باید بتوانید خوب تست بزنید. پس از مطالعه عمیق و مفهومی، حل مسئله و مرور حتما خوب تست بزنید. برای دانلود تست های رایگان فیزیک کنکور بر روی عبارت تست کنکور فیزیک کلیک کنید.

اگر برای آموزش بهتر درس فیزیک به جزوه و سوال فیزیک نیاز دارید، برای دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی و جزوات درسی و کنکوری فیزیک بر روی عبارت فیزیک کلیک نمائید.



چگونه فیزیک را برای کنکور بخوانیم؟



روش مطالعه فیزیک رتبه های برتر



منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 993 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image