ارتباط مستقیم با 30543 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تخفیف آگهی ویژه تدریس در ایران مدرس آذر 1403

تخفیف آگهی ویژه تدریس در ایران مدرس آذر 1403

به اشتراک گذاری

به اطلاع می رساند به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برنامه ویژه ای برای درج آگهی ویژه تدریس در سایت ایران مدرس در نظر گرفته شده است.


در قالب این برنامه که مهلت استفاده از آن 27 آذر تا 30 آذر 1403 می باشد، در صورتیکه در سایت ایران مدرس (www.IranModares.com) آگهی تدریس خودتان را ویژه نمائید، معادل همان آگهی ویژه در سایت ایران کنکور (www.IranKonkur.com) هم برای شما ثبت خواهد شد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر


به عنوان مثال، در صورتیکه در سایت ایران مدرس در فاصله زمانی 27 تا 30 آذر 1403 آگهی 7 ستاره دو ماهه درج نمائید، در سایت ایران کنکور هم یک آگهی ویژه 7 ستاره دو ماهه به صورت رایگان برای شما ثبت خواهد شد. سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی زیست شناسی، تدریس خصوصی عربی و ...) در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی را به بهترین شکل به سمت آگهی شما هدایت می کند.


ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس هزاران مقاله آموزشی، تست کنکور، سوالات امتحانی، جزوه درسی و ... ثبت شده است و آگهی ویژه شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. سایت ایران کنکور هم به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات کنکور و تدریس کنکور فعالیت دارد و برای عبارتهایی همچون تدریس کنکور، تدریس خصوصی کنکور و ... در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.


پیشنهاد می شود مقاله مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد را هم بخوانید.



همانطور که می دانید، در حال حاضر ایام امتحانات نزدیک بوده و با درج آگهی تدریس به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید. مدرسینی که در حال حاضر در سایت ایران مدرس آگهی ویژه دارند هم می توانند با شارژ حساب خودشان در سایت ایران مدرس و رزرو آگهی ویژه بعدی از این برنامه استفاده نموده و در سایت ایران کنکور هم به صورت رایگان آگهی ویژه داشته باشند.


قیمت تدریس خصوصی، هزینه کلاس خصوصی


آمار بازدید: 680 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image