ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی راهکارهایی برای کسب نمره بالا در درس ریاضی در ایام امتحانات

راهکارهایی برای کسب نمره بالا در درس ریاضی در ایام امتحانات

به اشتراک گذاری

راهکارهایی برای کسب نمره بالا در درس ریاضی در ایام امتحانات در این بخش ارائه شده است. به منظور کسب نمره خوب و عالی در درس ریاضی موارد زیر می تواند مفید و موثر باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاسهای خصوصی ریاضی، رفع اشکال و یادگیری پایه ای ریاضی

1- برای خودتان یک برنامه ریزی خوب داشته باشید. با برنامه پیش بروید و قبل از اینکه خود امتحان ریاضی نزدیک شود برای امتحان دادن آمادگی لازم را در خودتان ایجاد نمائید.

2- کتاب درسی را خیلی خوب بخوانید. به کتاب درسی بیشتر از کتابهای کمک درسی بها بدهید. در مرحله اول متن کتاب درسی را خوب بخوانید و مثالها و تمرینهای آن را حل کنید.

3- اگر هنوز کلاسهای مدرسه و دانشگاه تمام نشده است، سعی کنید به صورت کامل در کلاسهای ریاضی شرکت کنید. به هر حال، امتحان شما را همان معلم یا استادی که کلاسها را برگزار می کند، تصحیح می نماید. بنابراین با شرکت در کلاسهای ریاضی با نحوه تدریس معلم و مباحثی که مطرح می کند آشنا می شوید.



مطالعه مقاله نحوه گرفتن نمره بالا در درس ریاضی هم مفید است.


4- بعد از مطالعه کتاب درسی و جزوات کلاسی می توانید از جزوات موجود در اینترنت و نمونه سوالهای امتحانی استفاده نمائید. به عنوان مثال، در همین سایت (ایران مدرس) جزوات زیادی برای آموزش ریاضی ارائه شده است که تعدادی از آنها را در ادامه مشاهده می کنید. برای مشاهده و دانلود رایگان جزوات و سوالات امتحانی بیشتر ریاضی، بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال کلیک نمائید.







5- اگر در بعضی از بخشهای درس اشکال اساسی دارید، از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

6- مرور را فراکوش نکنید. حین مطالعه درس ریاضی می توانید فرمولها و روابط را برای خودتان خلاصه برداری کنید و در مرورهای بعدی از آنها استفاده نمائید.



مطالعه نمائید: 20 نکته کلیدی برای موفق شدن در امتحان ریاضی و کنکور ریاضیات

7- تا جایی که می توانید و وقت دارید، تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است. هر چه تمرینات بیشتری برای درس ریاضی حل کنید تسلط شما افزایش می یابد. البته حین تمرین حل کردن باید به نحوه حل تمرین فکر کنید و خودتان راه حل ارائه دهید. حتی اگر راه حل شما اشتباه هم باشد اشکالی ندارد ولی حتما قبل از اینکه حل درست سوال را نگاه کنید، خودتان به حل مسئله فکر کرده و راه حلی ارائه دهید.

برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در ریاضی و کسب نمره بالای ریاضی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.













منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 799 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image