ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی موفقیت در ریاضی و فیزیک و نمره 20 ریاضیات و فیزیک

موفقیت در ریاضی و فیزیک و نمره 20 ریاضیات و فیزیک

به اشتراک گذاری

یکی از نکات مهم در یادگیری درس ریاضی این است که در کلاس درس حواستان جمع باشد. وقتی که معلم ریاضی و یا دبیر ریاضی شما در حال توضیح دادن درس است سعی کنید که حتما با دقت گوش دهید. نکته بردارید. سوال بپرسید و حضور فعالی در کلاس داشته باشید. هر مطلبی را که متوجه نشدید بپرسید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه امتحان ریاضی را بیست شویم

فقط اینکه در کلاس ریاضی حاضر باشید کافی نیست. حتی در نوشتن جزوه ریاضیتان سلیقه به خرج دهید که بعدا برای خواندن جذاب باشد. حین تدریس ریاضی توسط معلمتان حتما به دقت گوش دهید. این اولین قدم در موفقیت در ریاضی است. همانطور که در مقالات قبلی همین وب سایت (ایران مدرس) هم گفته شده است، برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مهم است. در کلاس تدریس ریاضی شما مطلب را سریعتر یاد می گیرید. در این کلاسهای مدرس و معلم شما با تسلطی که بر مبحث دارد مطالب را به بهترین شکل به شما ارائه می کند. بنابراین حتما در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است غیبت نکنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نمره 20 ریاضی و فیزیک با کلاسهای تدریس خصوصی



برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در این درس، علاوه بر موارد بالا، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر اشکالی دارید آن را برطرف نموده و تمرینات و مثالهای بیشتری حل نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر در یک یا چند جلسه از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به هر دلیلی غیبت داشته اید، غیبت را جبران کرده و درس را بهتر یاد بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی و یا هر درس دیگری در حالت کلی می تواند مفید و موثر باشد. البته همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک تنها شرکت در کلاسهای خصوصی کافی نیست. در کنار جلسات تدریس خصوصی باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. باید پشتکار داشته باشید و در طول ترم درس بخوانید. حتی باید کلاسهای خصوصی هم در طول ترم برگزار گردد. کلاسهای تدریس خصوصی، با توجه به مطالب گقته شده برای گرفتن نمره 20 و موفقیت در تحصیل موثر و مفید است.



مطالعه مقاله زمان مناسب و با بازدهی بالا برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.





در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسان زیادی ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوص ریاضی و برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی فیزیک بر روی عبارت مدرس خصوصی فیزیک کلیک نمائید. پس از مشاهده لیست مدرسین ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری بر روی عنوان آگهی تدریس هر کدام از مدرسان کلیک نموده و مشخصات کامل هر مدرس را مشاهده نمائید. در ادامه با هر کدام از مدرسین که به نظر شما رزومه بهتری دارد و برای شما مناسبتر است تماس بگیرید. اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید، بعد از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی (اگر شرکت می کنید) درس را مرور نمائید. تمرینها را دوباره حل کنید و مثالها را بررسی کنید. در این مرحله هم اگر سوالی پیش آمد یادداشت کنید که جلسه بعد بپرسید. تمرینها را خودتان از اول حل کنید. به جواب نگاه نکنید. ببینید آیا می توانید حل کنید. تا جایی که می توانید از مغزتان کار بکشید. ذهن شما هر چه بیشتر فعالیت داشته باشد و تمرین حل کند قوی تر می شود. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید قوی تر خواهید شد. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید داشتن یک برنامه ریزی خوب است. سعی کنید در برنامه ریزی خودتان مطالعه، حل تمرین، شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس، استراحت و ... را بگنجانید.



کسب نمره عالی در درس ریاضی و نمره ی 20 ریاضیات



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1171 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image