ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جلسه اول تدریس در دانشگاه

جلسه اول تدریس در دانشگاه

به اشتراک گذاری

جلسه اول تدریس در دانشگاه و جلسه اول تدریس دروس دانشگاهی و حتی دروس دبیرستان و کنکور می تواند کمی استرس زا باشد. اگر تا به حال دروس دانشگاهی را تدریس نکرده اید و برای بار اول است که می خواهید در یک کلاس دانشگاه تدریس کنید باید تلاش کنید آمادگی کامل را برای تدریس در خودتان ایجاد کنید. هر چه تسلط شما بر مطلب تدریسی بیشتر باشد،اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و استرس کمتری خواهید داشت.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم

در این وب سایت (ایران مدرس) بارها و بارها در مقالات مختلف بر اهمیت جلسه اول تدریس و تدریس خصوصی تاکید شده است. اگر می خواهید برای بار اول در دانشگاه تدریس کنید و یا جلسه اول کلاسهای تدریس خصوصی را برگزار نمائید، سعی کنید در جلسه اول تدریس بهترین ارائه خودتان را داشته باشید. جلسه اول تدریس در دانشگاه تقریبا مهمترین جلسه تدریس شما است. ذهنیتی که در جلسه اول برای دانشجویان شما شکل می گیرد تا آخر باقی می ماند. اگر خوب تدریس کنید، تا آخر ترم با این ذهنیت که شما یکی استاد خوب هستید و تدریس شما خوب است در کلاس حاضر می شوند. اگر جلسه اول خوب تدریس خودتان را ارائه ندهید جلسات بعدی به سختی می توانید ذهنیت دانشجویان خودتان را تغییر دهید. بنابراین در جلسه اول تدریس در دانشگاه ، دبیرستان و یا حتی جلسه اول تدریس خصوصی سعی کنید بهترین تدریس خودتان را داشته باشید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه اولین جلسه تدریس خصوصی را با موفقیت برگزار کنیم؟ را هم بخوانید.

اگر می خواهید در زمینه تدریس دروس دانشگاهی و دروس دبیرستان و کنکور و ... به صورت خصوصی فعالیت داشته باشید، آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در ارتباط خواهند بود. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: اولین جلسه تدریس خصوصی و جلسه اول تدریس در دانشگاه



آمار بازدید: 3802 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image