ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین روش تدریس در دانشگاه و دبیرستان

بهترین روش تدریس در دانشگاه و دبیرستان

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با بهترین روش تدریس در دانشگاه و دبیرستان و راهکارهای تدریس خصوصی موفق و موفقیت در کار و شغل تدریس مطالبی به صورت خلاصه ارائه شده است. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است که در پایین همین مطلب تعدادی از آنها را مشاهده می کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس خصوصی کنیم و شاگرد جذب کنیم ؟



همچنین برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و دبیرستان هم می توانید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید. ایران مدرس (همین سایت) بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده، ثبت نام کنید، وارد کنترل پنل شوید و آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. در ادامه راهکارهایی برای داشتن بهترین روش تدریس در دانشگاه و دبیرستان ارائه می گردد.



پیشنهاد می شود مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم بخوانید.

اگر می خواهید در کار تدریس دانشگاهی و دبیرستانی و در کار تدریس خصوصی موفق باشید و بهترین تدریس خودتان را ارائه دهید، در مرحله اول باید دروسی را برای تدریس انتخاب کنید که در محدوده تخصص خودتان باشد و به تدریس آنها علاقه مند باشید. مثلا اگر 10 درس را می توانید تدریس نمائید و به پنج درس از بین این 10 درس علاقه بیشتر دارید سعی کنید این 5 درس را تدریس نمائید. علاقه برای موفقیت در هر کاری و از جمله برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی شرط لازم است. بهترین مدرسین و مدرسینی که بهترین روشهای تدریس را دارند حتما به تدریس علاقه مند هستند. در مرحله بعد تلاش کنید بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. مطالعه پیش از جلسات تدریس برای تسلط بر درس مفید و موثر است. البته اگر نکته قبلی را رعایت کرده باشید و دروس مورد علاقه خودتان را تدریس کنید، مسلط شدن بر این دروس برای شما کاری نخواهد داشت و اتفاقا لذت بخش هم خواهد بود.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نکات تدریس خصوصی (ویژه مدرسین و اساتید تدریس خصوصی)



در مرحله بعدی در کلاس تدریس هم باید خوب عمل کنید. سعی کنید برای تمام وقت کلاس برنامه داشته باشید و مطالب را هم به گونه ای ارائه نمائید که کلاس خسته کننده نباشد. بخشی از کلاس را درس بدهید و بخش دیگری از آن را تمرین و مسئله حل کنید. از دانش آموزان و دانشجویان بخواهید تا کنفرانس بدهند. اگر کلاسهای تدریس خصوصی دارید هم می توانید از شاگردتان بخواهید که درس را خودش توضیح دهد (بخشی از کلاس). یا تمرینی را بدهید که حل کند و برای شما راه حل را توضیح دهد. بهترین روش تدریس در دانشگاه و دبیرستان یک روش منحصر به فرد و یکسان نیست. به دروس تدریسی شما و سطح شاگردانتان و ... بستگی دارد. اگر در نهایت شاگردان شما از کلاس شما راضی باشند و مطالب را یاد بگیرند و در کنار ان در امتحانات هم نتیجه مورد نظر خودشان را باکمک شما بگیرند، می توان گفت که شما بهترین روش تدریس در دانشگاه و دبیرستان و یا یکی از بهترین روشهای تدریس را به کار برده اید. اگر روسی را برای تدریس انتخاب کرده اید و با استفاده از آن اکثر شاگردهای شما نتیجه مناسب را می گیرند، بدانید که روش تدریس شما خوب و مناسب است.




چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟




منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5917 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
حسینی سه شنبه ۱۳ دي ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

سلام. در اینترنت سرچ کنید ««روش تدریس دکتر حسینی»» و روش تدریس من را که بر مبنای تیوری های آموزشی سیاسی خودم فرمیوله کردم و از دانشگاه میسور دکترای تخصصی روش تدریس گرفتم ببینید و به همه معرفی کنید. بخاطر اهمیت روش تدریسم تا کنون ده ها کتاب و مقاله و پایان نامه راجع به آن نوشته و منتشر شده. - سید محمد حسن حسینی

دکتر سید محمد حسن حسینی يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

ویدیوی معرفی پیش زمینه فکری من که به خلق روش تدریسم انجامید و دانشگاه میسور بخاطرش به من دکترای تخصصی روش تدریس داد: https://www.aparat.com/v/RVEud ویدیوی روش تدریسم در کلاس: http://www.aparat.com/v/i32tK ویدیوی جستاری هرمنوتیکی در ماهیت رهایی بخش کاتالیزور و اسلحه اموزشی من: https://www.aparat.com/v/h4OZx ویدیوی معرفی 17 همین کتابم راجع به روش تدریسم: https://www.aparat.com/v/lbGf5