ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله آموزش زبان آموزش سریع قواعد و گرامر زبان انگلیسی

آموزش سریع قواعد و گرامر زبان انگلیسی

به اشتراک گذاری

اگر قصد دارید گرامر و قواعد زبان انگلیسی را در مدت زمان کمی یاد بگیرید و قواعد زبان را سریع تر آموزش ببینید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش گرامر و قواعد زبان
1- در مرحله اول برای یاد گرفتن یک قاعده و یک بحث گرامری جدید نحوه استفاده کلی آن را یاد بگیرید و توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید. مثلا در یک جمله منفی یا سوالی از قاعده جدید چگونه استفاده می شود. در حالت کلی کجاها کاربرد دارد. ساختار کلی جمله با در نظر گرفتن بحث گرامری جدید که یاد گرفته اید چگونه است و ....
2- تمریناتی که مرتبط با بحث گرامری جدید ارائه شده است را حل کنید. قواعد و گرامرهای جدید را در قالب حل تمرین خیلی بهتر می توان یاد گرفت. تمرینات همان مبحث را حل کنید و از قاعده و گرامر جدید به درستی در انها استفاده نمائید.
3- خودتان چند جمله دلخواه به زبان انگلیسی بنویسید و سعی کنید از گرامر و قاعده جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.


پیشنهاد می شود مقاله نحوه یادگیری بهتر قواعد و گرامر زبان انگلیسی را هم بخوانید.
4- تا می توانید به اخبار، داستان و مطالب انگلیسی گوش دهید. گرامر و قواعد زبان انگلیسی در قالب گوش دادن قابل یاد گرفتن است. یعنی علاوه بر اینکه با مطالعه گرامر و قواعد جدید هر روز می توانید در این زمینه پیشرفت داشته باشید، با گوش دادن به مطالبی که به زبان انگلیسی بیان می شوند این قواعد به صورت اتوماتیک در ذهن شما نقش می بندد و سریعتر پیشرفت خواهید داشت.
5- متن هایی که مرتبط با قاعده و گرامر جدید ارائه شده است را مطالعه کنید و جملاتی که از این قاعده جدید استفاده شده است را تعیین کنید. روی این جملات تامل کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: دانلود رایگان 20 فیلم عالی آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد برای کودکان و بزرگسالان
6- از جزوات آموزشی و کتاب و ... که در اینترنت برای آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی ارائه شده است استفاده کنید. در همین سایت (ایران مدرس) جزوات و مطالب آموزشی زیادی برای یادگیری قواعد زبان انگلیسی ارائه گشته است که تعدادی از آنها را در ادامه مشاهده می کنید. برای دانلود رایگان جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.
پیشنهاد می شود مقاله کلاس های تدریس خصوصی بهترین راهکار برای یادگیری سریع زبان را هم بخوانید.




7- از مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کمک بگیرید. اگر قصد دارید گرامر زبان انگلیسی و قواعد آن را در زمان کمی یاد بگیرید و در حال آماده شدن برای یک آزمون خاص، کنکور و ... هستید، مدرسین زبان انگلیسی می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان را در پایین همین مطلب هم می توانید مشاهده کنید.
منبع: ایران مدرس
عبارتهای کلیدی: زبان انگلیسی، آموزش گرامر زبان انگلیسی، آموزش قواعد زبان انگلیسی، آموزش سریع زبان انگلیسی،آموزش سریع گرامر زبان انگلیسی، چگونه سریع انگلیسی یاد بگیریم؟


آمار بازدید: 2971 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image