ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله آموزش زبان آموزش، تدریس خصوصی، جزوات آموزش و نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی

آموزش، تدریس خصوصی، جزوات آموزش و نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی

به اشتراک گذاری

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مطالب زیادی در زمینه آموزش، تدریس خصوصی، جزوات آموزش و نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی ارائه شده است. در این وب سایت کاملترین مطالب مرتبط با زبان انگلیسی را به راحتی می توانید پیدا کنید. زبان انگلیسی یکی از دروس مهم در دوران دبیرستان و دانشگاه است.



دانشجویان و دانش آموزان با یادگیری بهتر زبان انگلیسی به صورت بسیار عالی می توانند در خود این درس و در ادامه تحصیل خودشان موفق باشند. اگر می خواهید زبان انگلیسی را خوب یاد بگیرید، در همین سایت (ایران مدرس) مطالب آموزشی زیادی به صورت زیر می توانید مطالعه و دانلود نمائید.

1- مقالات آموزشی مرتبط با یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی: در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه آموزش زبان انگلیسی، چگونگی مطالعه درس زبان انگلیسی، راهکارهایی برای یادگیری و آموزش سریع زبان انگلیسی و  ... ارائه شده است. اگر می خواهید در اموزش و یادگیری زبان انگلیسی موفق باشید، اگر می خواهید زبان را در مدت زمان کمتری یاد بگیرید، اگر می خواهید در دبیرستان و دانشگاه در درس زبان انگلیسی نمره خوبی بگیرید و یا در کنکور درصد بالایی برای درس زبان بزنید .... در هر صورت، مطالعه این مقالات در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی می تواند کمک زیادی به شما بکند. تعدادی از مقالات در زمینه موفقیت در آموزش زبان انگلیسی و چگونگی آموزش و یادگیری زبان در ادامه ارائه شده است.


پیشنهاد می شود مقاله سایت معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی – شماره تماس اساتید زبان را هم بخوانید.

























2- مدرسین تدریس خصوصی فعال در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی: در سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند. تعدادی از این مدرسین برای دروس تدریسی خودشان جزواتی ثبت نموده اند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. به این ترتیب لیست مدرسین را مشاهده خواهید کرد. با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی و مطالعه رزومه کاری آنها می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. تعدادی از مدرسین تدریس زبان را هم در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی یکی از بهترین راهکارها برای آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی است.

3- جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی: علاوه بر مقالات آموزش زبان انگلیسی و همچنین لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی، در این وب سایت (ایران مدرس) جزوات آموزشی، تست های کنکوری و نمونه سوالات امتحانی زیادی برای آموزش زبان انگلیسی ارائه شده است. جزوات گرامری بسیار عالی، نمونه سوالات امتحان نهایی، کتابهای آموزش زبان انگلیسی و ... مواردی است که در این وب سایت می توانید به صورت رایگان دانلود نمائید. برای دانلود رایگان مطالب آموزشی زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.





تعدادی از مطالب آموزشی زبان انگلیسی به عنوان نمونه در ادامه ارائه شده است.

مطالعه مقاله نکات مهم در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم مفید است.























منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 779 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image