ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل استفاده کنیم؟

چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل استفاده کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در تحصیل موفق باشید و در امتحانات مدرسه نمرات خوبی کسب کنید و یا در کنکور درصدهای بالایی بزنید، کلاسهای تدریس خصوصی می تواند در این زمینه به شما کمک کند. در کنار برنامه ریزی صحیح، مطالعه درست و اصولی، مرور، حل تمرین و مسئله و ... کلاسهای تدریس خصوصی هم می تواند به عنوان یک گزینه خوب برای موفقیت تحصیلی شما مطرح باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه افزایش بازدهی کلاس های تدریس گروهی و خصوصی برای یادگیری بهتر دروس



کلاسهای تدریس خصوصی فقط برای دانشجویان و دانش آموزان تنبل نبوده و هر کس به تناسب نیاز خود می تواند از آن استفاده نماید. به عنوان مثال، اگر شما بخواهید مکالمه زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرید، کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند به شما کمک کند. کلاسهای تدریس خصوصی در مقایسه با کلاسهای برگزار شده در مدارس، دانشگاهها و آموزشگاهها می تواند بازدهی بالاتری داشته باشد. البته به شرط اینکه از این کلاسها به درستی استفاده شود. اگر می خواهید از کلاسهای آموزش در منزل و کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل استفاده نمائید، موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید. موکول کردن کلاسها و جلسات تدریس خصوصی با ایام امتحانات ریسک کار شما را افزایش می دهد. ممکن است نتوانید درس را تمام کنید. حتی اگر درس را هم تمام کنید به اندازه کافی نمی توانید تمرین و مسئله حل کنید. در عوض با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، با خیال راحت درس را تمام کرده و مطمئن هستید که نمره خوبی خواهید گرفت.

2- کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید. کلاسهای خصوصی را مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید و از وقت کلاس نهایت استفاده را ببرید. با تمرکز به مطالبی که ارائه می شود گوش دهید و تلاش کنید اشکال و سوالی برای شما باقی نماند. اتفاقا در کلاسهای خصوصی بهترین زمان برای رفع اشکال و یاد گرفتن را دارید.



پیشنهاد می شود مقاله چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل موثر است؟ را هم بخوانید.


3- به بهانه کلاس تدریس خصوصی در مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. کلاسهای تدریس خصوصی در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفید است. کلاسهای تدریس خصوصی نمی تواند جایگزین کلاسهای مدرسه و دانشگاه باشد. خود کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم مزایای زیادی دارد.

4- تمرینهای ارائه شده در کلاسهای تدریس خصوصی را حل کنید. اگر مدرس شما در کلاسهای تدریس خصوصی به شما تمرین و مسئله برای حل داد، حتما تمرینات را حل کنید. تنها شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی مشکلی را حل نمی کند. اگر در طول ترم 1000 ساعت کلاس هم برگزار نمائید، بدون حل تمرین و مسئله و یا مطالعه و مرور درس را یاد نمی گیرید.

5- در کنار کلاسهای تدریس خصوصی حل تمرین و مسئله را از یاد نبرید. همانطور که در مورد قبلی هم گفته شد، حل تمرین و مسئله و مطالعه و مرور بسیار مهم است. در بین جلسات تدریس و تدریس خصوصی تمرین و مسئله حل کنید. یا اگر درس به گونه ای است که مسئله حل کردن ندارد آن را مرور کنید. هم تمریناتی که مدرس ارائه کرده است را حل کنید و هم تمریناتی که خودتان دارید و از کتاب درسی و جزوه است را بررسی نمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: راهکارهای استفاده درست از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل

6- برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی با یک مدرس خوب هماهنگ کنید. در انتخاب مدرس تدریس خصوصی خودتان دقت کنید. در همین سایت (ایران مدرس) هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و ....فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید. رزومه کاری هر مدرس را بررسی نموده و مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. اگر شیوه تدریس مدرسی را پسند نکردید می توانید مدرس خودتان را عوض کنید. این یکی از مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی است.

7- کلاسهای تدریس خصوصی را تا روز قبل از امتحان ادامه دهید. همانطور که گفته شد، در مرحله اول کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید. در ضمن کلاسها را به صورت مداوم تا ایام امتحانات ادامه هید. در ایام امتحانات یکی دو جلسه تدریس برای جمع بندی و رفع اشکال بگذارید. همین یکی دو جلسه می تواند به موفقیت تحصیلی شما کمک زیادی بکند.



مطالعه مقاله کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل را هم پیشنهاد می کنیم.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 632 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image