ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی موفقیت در تدریس خصوصی - دادن تکلیف و پیگیری آن

موفقیت در تدریس خصوصی - دادن تکلیف و پیگیری آن

به اشتراک گذاری

همانطور که در مقالات قبل گفته شد، حتما برای زمانهای بین جلسات تدریس خصوصی به شاگردانتان تمرین و مسئله و تکلیف بدهید و در جلسات بعدی تدریس از آنها حل تمارین را بخواهید. به این ترتیب درس را بهتر یاد خواهند گرفت و مجبور خواهند شد درس را مرور نمایند. اینکه فقط شما درس بدهید و شاگردانتان خودشان کاری انجام ندهند حالت مناسبی برای یادگیری و موفقیت در تحصیل نیست.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: فعالیت موثر و مفید در زمینه تدریس خصوصی و موفقیت در این زمینه



شما باید در طول ترم شاگردانتان را هدایت کنید و به هر ترتیبی که شده آنها را به سمت نتیجه گرفتن هل دهید. دادن تمرین و مسئله به آنها در این زمینه بسیار مهم است. ممکن است اصلا مشکل اساسی شاگردان شما این باشد که هیچگاه در طول ترم درس نخوانده اند و تمرین و مسئله حل نکرده اند. اگر در کنار کلاسها و جلسات تدریس خصوصی بتوانید شاگردانتان را به سمت درس خواندن در طول ترم و حل تمرین و مسئله هدایت نمائید، به موفقیت تحصیلی آنها کمک زیادی کرده اید. حین تدریس در جلسات تدریس خصوصی خودتان هم به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کنید تا مطلب به خوبی جا بیافتد. علاوه بر آن از شاگردانتان هم حل تمریناتی که به انها داده اید را بخواهید. حل تمرین و مسئله در طول ترم بسیار مهم است. چرا که در ایام امتحانات به دلیل استرس و کمبود وقتی که وجود دارد دانشجویان فقط به فکر این هستند که بتوانند درس را تمام کنند و فرصت زیادی برای حل تمرین و مسئله و ... باقی نمی ماند. با توجه به مطالب ارائه شده، اگر از ترمهای قبل شاگردانی دارید که به شما اعتماد دارند و حرف شما را گوش می دهند به آنها توصیه کنید که کلاسهای تدریس خصوصی را هم در طول ترم برگزار نمایند. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی و با ارائه تمرین به آنها توسط شما، در طول ترم هم درس تمام می شود و هم تمرین و مسئله حل می گردد. فایده دیگری که حل تمرین و مسئله در زمانهای بین تدریس و جلسات تدریس خصوصی دارد این است که شاگردهای شما برای اینکه بتوانند تمرینها را حل کنند، باید درس را بخوانند و مرور نمایند. همین امر هم باعث می شود درس را بهتر یاد بگیرند.



پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه خوب تدریس کردن و موفقیت در تدریس خصوصی را هم بخوانید.



در ضمن با دادان تکلیف به شاگردانتان و پیگیری اینکه آن را حل کرده اند یا نه می توانید روند پیشرفت شاگردانتان را کنترل نموده و اگر می بینید خوب درس نمی خوانند زودتر متوجه شوید. ممکن است شما باید در جلسات تدریس خصوصی روند تدریس خودتان را عوض کنید و یا شاگردتان به اندازه کافی توجه ندارد. حل تمرین و مسئله میزان یادگیری و پیشرفت شاگردتان را هم مشخص می کند. در مقالات قبلی هم روی این ار بسیار تاکید شده است که اگر می خواهید مدرس موفقی باشید و از کار تدریس درامد بالایی کسب نمائید، تا جایی که می توانید باید به موفقیت شاگردانتان به صورت کاملا مسئولانه کمک کنید و هدف نهایی شما همین باشد. با حل تمرین و مسئله کافی در کلاسهای تدریس خصوصی و با دادن تمرین کافی و پیگیری حل آن با جدیت ، به این هدف که همان موفقیت در تدریس است نزدیک و نزدیکتر خواهید شد.

در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است که در پایین همین مطلب تعدادی از آنها را می توانید مشاهده کنید. برای درج آگهی تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.





مطالعه نمائید: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس

عبارتهای کلیدی: موفقیت در تدریس، راهکارهای موفقیت در تدریس، چگونگی موفقیت در تدریس، نحوه موفقیت در تدریس، مدرس موفق، چگونه خوب تدریس کنیم، تدریس عالی، مدرسین موفق


آمار بازدید: 838 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image