ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جزوه کلاسی؛ منبع اصلی تدریس در کلاسهای تدریس خصوصی

جزوه کلاسی؛ منبع اصلی تدریس در کلاسهای تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در کلاسهای تدریس خصوصی جزوه خود شاگردتان که در مدرسه به آنها داده شده است را به عنوان منبع اصلی استفاده نمائید. اگر حتی خودتان جزوه یا نمونه سوالات کامل و بهتری دارید، در مرحله اول جزوه کلاسی را در اولویت قرار دهید. چرا که در پایان ترم از همین جزوه امتحان گرفته خواهد شد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه خوب تدریس کردن و موفقیت در تدریس خصوصی

در انتخاب مطالبی که در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی ارائه می کنید، دقت نمائید. همانطور که گفته شد اگر وقت کم دارید و نمی توانید به هر تعداد جلسه تدریس برگزار نمائید و یا شاگردتان می خواهد در کمترین تعداد جلسات تدریس خصوصی به نتیجه برسد، اولویت اول با جزوه کلاسی و منابعی است که مدرس و معلم یا استاد خودشان ارائه کرده است. کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان یک حالت پشتیبانی در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. در این کلاسها دست مدرس خیلی باز نیست که هر مطلبی را که بخواهد ارائه نماید. پس در ابتدای کار خود جزوات کلاسی و منابعی که قبل در مدرسه و دانشگاه به خود شاگردانتان داده شده است را استفاده کنید. در مرحله بعد اگر وقت اضافه آوردید و دیدید که جزوه کلاسی کامل شده و به پایان رسیده است می توانید از نمونه سوالهایی که دارید استفاده کنید. در ضمن همین مطالب اضافی و نمونه سوالات و ... هم باید در راستای مطالبی باشد که در جزوه مدرسه و دانشگاه ارائه شده است. اتفاقا اگر سوالات اضافی حل کنید، بهتر است چون تسلط دانش آموز و دانشجو بر مطالب بالاتر می رود. این است که در تمامی مطالب و مقالات قبلی هم توصیه شده است که اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، از اول ترم شروع نمائید. چون هم با خیال راحت درس به پایان می رسد و هم می توان با حل مسائل و تمرینات بیشتر تسلط افزایش پیدا کند.



مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟ هم مفید است.

این مطلبی که در این بخش ارائه شد ممکن است در مورد کلاسهای تدریس خصوصی کنکور و یا تدریس خصوصی زبان صادق نباشد. در کلاسهای تدریس خصوصی کنکور و زبان شما به صلاح دید خودتان می توانید از جزوات و کتابهایی که دارید و یا از تجربیاتی که دارید در جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید. مثلا اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی درس بدهید خوب قاعدتا شاید جزوه و مطالب آموزشی خودتان را داشته باشید و از آنها استفاده کنید. ولی به عنوان مثال اگر می خواهید شاگردتان را برای امتحان ریاضی آماده کنید، حتما بهتر است که در جلسات تدریس خصوصی ریاضی جزوه کلاسی خودش را در اولویت قرار دهید.



مطالعه مقاله روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هم پیشنهاد می شود.


در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است که در پایین همین مطلب تعدادی از آنها را می توانید مشاهده کنید. برای درج آگهی تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 888 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image