ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آمادگی قبل از جلسات تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس

آمادگی قبل از جلسات تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس

به اشتراک گذاری

آمادگی قبل از جلسات تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس با هم در ارتباط هستند. قبل از حضور در کلاس درس حتما آمادگی لازم را در خودتان ایجاد کنید. سعی کنید بر درس تدریسی خودتان تسلط کامل داشته باشید. هر چه مسلط تر باشید در زمان کمتری مباحث بیشتری را ارائه خواهید کرد. فن بیان و نحوه ارائه مطالب توسط شما هم نسبت مستقیم با میزان تسلط شما بر درس دارد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه خوب تدریس کردن و موفقیت در تدریس خصوصی

در مقالات قبلی هم که در همین سایت (ایران مدرس) در رابطه با موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است، تاکید زیادی بر آمادگی قبل از جلسات تدریس خصوصی شده است. در مرحله اول اگر بر درس تدریسی خودتان کامل مسلط نباشید خیلی راحت کلاسهای تدریس خصوصی دیگر ادامه پیدا نمی کند. در بسیاری از مواقع ممکن است این اتفاق برای شما هم افتاده باشد که شاگرد شما بعد از یکی دو جلسه اول بهانه ای می آورد و دیگر نمی خواهد کلاسها ادامه پیدا کند. معمولا مستقیما نمی گویند که کلاسها مفید نبوده و بیماری یا اتفاقی را بهانه می کنند. بنابراین اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید و جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی شما ادامه پیدا کند، تسلط خودتان بر مطالب تدریسی را باید افزایش دهید. سعی کنید مطالب را خیلی عالی بیان کنید. هر چه تسلط خود شما بر مطالب تدریسی بیشتر باشد، کلاسهای برای شاگردان شما مفید تر خواهد بود. حتی با افزایش تسلط شما بر درس، فن بیان و نحوه ارائه مطالب توسط شما هم بهتر خواهد شد. هر چه بر درس مسلط تر باشید، جنبه های مختلف آن را بهتر و بیشتر درک کرده و آن را به شکل بهتری هم انتقال می دهید. تسلط یا عدم تسلط شما بر درس در تمامی کلام و گفتار شما مشخص و واضح بوده و شاگردان شما این مطلب را درک خواهند کرد. در بسیاری از اوقات اگر بخواهید عدم تسلط خودتان را پنهان کنید موفق نخواهید شد. شاگردان شما این مطلب را به روی شما نمی آورند ولی در کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی آن را درک می کنند. از طرف دیگر، هر چه بر درس مسلط تر باشید، احترام و جایگاه شما بالاتر خواهد رفت. با افزایش تسلط بر دروس تدریسی خودتان، به تدریج تعداد شاگردان شما بیشتر و بیشتر شده و حتی شما را به دوستان، فامیل و آشناهایشان معرفی خواهند کرد. به این ترتیب در کار تدریس موفق و موفق تر خواهید شد و درآمدتان به صورت صعودی بیشتر خواهد شد. با توجه به مطالب گفته شده، برای موفقیت در کار تدریس و تدریس خصوصی، تا جایی که می توانید تسلط خودتان را بر دروسی که تدریس می کنید، افزایش دهید.



پیشنهاد می کنیم مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی را هم بخوانید.

در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است که در پایین همین مطلب تعدادی از آنها را می توانید مشاهده کنید. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.



مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم هم مفید است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 828 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image