ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی موفق شویم؟

چگونه در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی موفق شویم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید زبان انگلیسی را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید راهکارهای زیر می تواند به شما کمک کند. در ادامه 12 راهکار برای موفقیت در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی ارائه شده است.

1- زبان انگلیسی را به صورت مداوم مطالعه کنید. یکی از مهمترین دلایل که افراد هیچگاه زبان انگلیسی را خوب یاد نمی گیرند این است که مدتی مشغول یاد گرفتن هستند و مدتی دیگر آن را به کلی کنار می گذارند. برای اموزش و یادگیری زبان انگلیسی باید آن را به صورت مداوم مطالعه کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه

2- در مکالمات روزانه از اصطلاحات و لغاتی که یاد می گیرید استفاده کنید. اگر با دوستانتان به کلاسهای آموزش زبان می روید می توانید در مسیر رفت و برگشت کلاس به زبان انگلیسی صحبت کنید و از اصطلاحات جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.

3- در طول روز تا جایی که می توانید به اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی گوش دهید. گوش دادن مادر یادگیری زبان انگلیسی و هر زبان خارجی دیگری است. یک کودک تنها با گوش دادن زبان مادری خودش را یاد می گیرد. شما هم با گوش دادن اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی می توانید این زبان را سریعتر یاد بگیرید.

4- در کلاسهای بحث آزاد شرکت کنید. در کلاسهای بحث آزاد به نسبت کلاسهای رسمی آموزشگاهها فرصت بیشتری برای حرف زدن وجود دارد و بهتر می توانید مهارت حرف زدن خودتان به زبان انگلیسی را تقویت کنید.


5- حین رانندگی به رادیو زبان انگلیسی گوش دهید. یکی از بهترین اوقاتی که برای یادگیری در حالت کلی و برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید از آن استفاده کنید حین رانندگی است. با گوش دادن به کانال زبان انگلیسی رادیو می توانید از وقتی که برای رانندگی صرف می کنید هم نهایت استفاده راببرید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیریم و موفق تر باشیم؟ را هم بخوانید.

6- با توریست ها حرف بزنید. اگر شهر و محل اقامت شما به گونه ای است که توریست ها به آنجا مراجعه می کنند از این فرصت می توانید استفاده نمائید. به بهانه راهنمایی آنها چند ساعت می توانید به زبان انگلیسی حرف بزنید و خودتان را هم محکی بزنید. این واقعا یک تمرین خوب است.

7- در کلاسهای اموزش زبان اموزشگاهها شرکت کنید. شرکت در کلاسهای رسمی آموزشگاهها به صورت مداوم و بدون قطع کردن آن هم یکی از بهترین راهکارها برای آموزش زبان است. البته در کنار کلاسهای آموزشگاهها موارد دیگر که در بالا به آنها اشاره شد هم لازم است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه انگلیسی یاد بگیریم؟ (8 روش یادگیری انگلیسی)

8- از مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کمک بگیرید. اگر در کلاسهای رسمی آموزشگاهها به علت زیاد بودن تعداد زبان آموزان فرصت کافی برای حرف زدن ندارید و سرعت یادگیری شما پایین است می توانید با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی زبان در منزل این مشکل را حل کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی یادگیری بهتر اتفاق می افتد و فرصت برای اموزش زبان بیشتر است. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

10- از کتابهای معتبر و جزوات موجود در اینترنت استفاده کنید. برای آموزش زبان انگلیسی از کتابهای معتبر استفاده کنید. برای دانلود جزوات اموزشی و ... به صورت رایگان در زمینه آموزش زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.





11- آهنگ ها و موزیکهای به زبان انگلیسی گوش دهید. برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی می توانید آهنگ ها و موزیکهای به زبان انگلیسی گوش دهید. سعی کنید جملاتی را که بیان می شود متوجه شوید. حتی اگر متوجه هم نشوید گوش شما به لغات عادت می کند و ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر می پذیرد.

12- لغات و اصطلاحات جدیدی که یاد گرفته اید را مرور نمائید. با مرور مطالب جدیدی که یاد می گیرید بر آنها مسلط تر شده و در مکالمات خودتان می توانید از آنها استفاده کنید.

منبع: ایران مدرس



عبارتهای کلیدی: زبان انگلیسی، تدریس زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم، مدرسین زبان انگلیسی، راهکارهای آموزش زبان انگلیسی



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟ را هم مطالعه نمائید.




کلاس های تدریس خصوصی بهترین راهکار برای یادگیری سریع زبان



آمار بازدید: 3074 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image