ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی ایران مدرس: برترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران

ایران مدرس: برترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران

به اشتراک گذاری

ایران مدرس (همین وب سایت) برترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است. اگر قصد دارید برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی آگهی اینترنتی درج کنید، سایت ایران مدرس بهترین گزینه است. برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از تکمیل فرم ثبت نام وارد کنترل پنل شوید. در ادامه آگهی تدریس خودتان را درج کنید. دلایل زیر نشان می دهد که چرا سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای درج اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟



1- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید سایت ایران مدرس از هر سایت تدریس دیگری بیشتر است. با درج اگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدیدکننده در کل ایران قرار می گیرد. اگر به بازدید صفحه شخصی مدرسانی که در ایران مدرس آگهی ثبت کرده اند دقت کنید، خواهید دید که حتی بازدید بیش از 20000 و 30000 هم در بین آنها وجود دارد. بازدید روزانه ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.



2- ایران مدرس بهینه ترین سایت تدریس از نظر گوگل است. برای بیش از 99 درصد عبارتهای شامل تدریس خصوصی ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. مثلا اگر عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی عربی و. .... را در گوگل جستجو کنید یکی از اولین وب سایتهایی که مشاهده خواهید کرد سایت ایران مدرس است. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت می شوند. برای دروس دانشگاهی هم اگر تدریس خصوصی +درس مورد نظرتان را در گوگل جستجو کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید.



پیشنهاد می شود مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! را هم بخوانید.



3- درج آگهی تدریس در ایران مدرس پربازده است. درج اگهی تدریس در ایران مدرس به علت پربازدید بودن آن و بهینه بودن آن از نظر گوگل مفید و موثر است. با ثبت تبلیغات رایگان تدریس در ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. البته آگهی تدریس خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج اگهی تدریس پربازده و مفید و موثر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.







چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید و جذب شاگرد بیشتر




راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد







4- ایران مدرس یکی از قدیمی ترین سایتهای تدریس ایران است. ایران مدرس نزدیک به 10 سال است که در زمینه تدریس خصوصی و آگهی و تبلیغات تدریس فعالیت دارد. اعتبار سایت ایران مدرس از نظر گوگل بسیار زیاد است. همانطور که می دانید برای موتورهای جستجو از جمله گوگل یکی از فاکتورهای اعتبار سایتها سن وب سایت است و این گزینه برای ایران مدرس به نسبت تمامی سایتهای اگهی تدریس دیگر بالاتر و بیشتر است.



5- در ایران مدرس هزاران جزوه، تست کنکور و سوال امتحانی ثبت شده است. در صورتیکه در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت نمائید، آگهی تدریس شما در کنار جزوات، تست های کنکور و سوالات امتحانی هم نمایش داده شده و احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر می شود. خود مدرسین هم برای معرفی نحوه تدریس خودشان و به منظور جذب شاگرد بیشتر می توانند جزوه و سوال امتحانی در ایران مدرس ثبت نمایند تا به اسم خودشان منتشر شود. ثبت جزوه در ایران مدرس هم بازدید صفحه شخصی شما را افزایش می دهد و هم به جذب شاگرد بیشتر شما کمک خواهد کرد.



6- مدرسین قبل آگهی خودشان را در ایران مدرس تمدید نموده اند. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت نموده اند آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. بعضی از مدرسین حتی آگهی خودشان را بیش از 15 بار تمدید نموده اند. همانطور که گفته شد، اگر آگهی تدریس خودتان را خوب ثبت کنید و متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید، درج اگهی تدریس برای شما پربازده و موثر خواهد بود.



مطالعه مقاله بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران :: ایران مدرس هم مفید است.



7- هزاران مقاله آموزشی در ایران مدرس ثبت شده است. علاوه بر جزوه، تست کنکور و سوال امتحانی و ... که در سایت ایران مدرس ثبت شده است، هزاران مقاله آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور، انتخاب رشته تحصیلی، معرفی دانشگاهها و .... نیز در ایران مدرس ثبت شده است. آگهی های تدریس ویژه در کنار مقالات آموزشی هم به کاربران ارائه می گردد. همین امر باز می تواند به جذب شاگر بیشتر توسط مدرسین کمک کند. در ایران مدرس محیط کاملا آموزشی ایجاد شده و به همین دلیل ثبت آگهی تدریس در آن پربازده و موثر است.



8- هزینه درج اگهی تدریس در ایران مدرس مناسب است. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها اگر تمایل داشته باشید آگهی خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی می توانید به صورت ویژه ثبت کنید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت و بالاتر از آگهی های رایگان نماش داده می شوند. بازدهی و اثر گذاری آگهی های ویژه به نسبت آگهی های رایگان بیشتر است. موارد زیر در رابطه با آگهی های ویژه حائز اهمیت است.



برای آگهی هایی که تعداد ستاره یکسان دارند می توان با کلیک بر روی لینک به روز رسانی از سمت راست (در کنترل پنل) ترتیب نمایش آنها را نسبت به همدیگر تغییر داد. یعنی آگهی که آخرین بار بروز رسانی برای آن زده شده است در موقعیت بالاتری قرار می گیرد.



مطالعه مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران  را هم پیشنهاد می کنیم



* در صفحه اصلی و صفحه تدریس خصوصی (http://teaching.iranmodares.com) آگهی ویژه بالاتر از آگهی های نقره ای و رایگان، با رنگ زمینه ای متفاوت نشان داده می شود.



* در آرشیو آگهی های ویژه هم در صفحه اصلی و هم در صفحه تدریس خصوصی شماره تماس و ایمیل آگهی دهنده نمایش داده می شود.



* در جزییات مشخصات مدرس شماره تماس، آدرس وب سایت به صورت لینک و ایمیل نشان داده می شود.



* در سمت چپ صفحه تدریس خصوصی فقط آگهی های ویژه نشان داده می شود.



* در سایر قسمت های سایت ایران مدرس مانند دانلود، کنکور، مقالات، اخبار و ... در موضوعات مرتبط به صورت رندوم آگهی های ویژه و نقره ای به کاربر نشان داده می شود.



* برای عبارتهای سرچ شده توسط کاربر کل متن آگهی ویژه مورد جستجو قرار می گیرد.



برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از تکمیل فرم ثبت نام وارد کنترل پنل شوید. در ادامه آگهی تدریس خودتان را درج کنید.




ثبت نام برای تدریس خصوصی در سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران



آمار بازدید: 942 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image