ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی، نمره 20 و موفقیت در تحصیل

تدریس خصوصی، نمره 20 و موفقیت در تحصیل

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در تحصیل و مدرسه موفق باشید و نمره 20 بگیرید یکی از راهکارهایی که می تواند مد نظر شما قرار بگیرد استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی است. کلاسها و جلسات تدریس خصوصی اگر با مطالعه و حل مسئله و تمرین همراه باشد، به کسب موفقیت تحصیلی و گرفتن نمره 20 در دروس مختلف می تواند کمک زیادی بکند.

کلاسهای تدریس خصوصی مزیتها و فواید زیادی دارد که در مقالات قبلی در همین سایت مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال می توانید مقاله زیر را در این زمینه بخوانید.



فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل



کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل باید در کنار کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه مورد استفاده قرار گرفته و در طول ترم هم برگزار گردد. یعنی تا جایی که ممکن است باید سعی کنید کلاسهای تدریس را به ایام امتحانات موکول نکنید. البته اگر الان که دارید این مقاله را می خوانید ایام امتحانات است باز هم ایرادی ندارد و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. ولی در حالت کلی استفاده از کلاسهای خصوصی در طول ترم فایده بیشتری دارد. همانطور که می دانید در طول ترم وقت بیشتری برای برگزاری کلاسها وجود دارد. در ضمن، استرس ایام امتحانات هم وجود ندارد و در نتیجه درسهای را بهتر و بهتر یاد می گیرید. در طول ترم می تواند کلاسهای تدریس خصوصی را با فاصله کافی از هم برگزار کرد و در نتیجه در بین جلسات تدریس می توان درس را خوب مطالعه کرد و تمرینها و مسائل بیشتر را هم حل کرد. همانطور که گفته شد این ذهنیت که کلاسهای تدریس خصوصی می تواند جایگزین مطالعه و تمرین را بگیرد کاملا اشتباه است. کلاسهای خصوصی به موفقیت در تحصیل و موفقیت شما در کنکور می تواند کمک کند ولی جای حل تمرین و درس خواندن شما را نخواهد گرفت. همواره و در هر حالتی تلاش و کوشش خودتان لازم و ضروری است. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی که در سایت حاضر (ایران مدرس) ثبت نام کرده اند بر روی عبارت معلمان تدریس خصوصی کلیک کنید. سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی است. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد (بیش از 19000 مدرس تا سال 98). این وب سایت پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است ( بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات). بهینه ترین سایت تدریس خصوصی از نظر گوگل نیز ایران مدرس است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نمره 20 و ارتقای معدل و قبولی در امتحان با کلاسهای تدریس خصوصی

برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، زبان و .... شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند کمک کننده و مفید باشد. اگر در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک شرکت می کنید حتما در کنار این کلاسها تمرین و مسئله زیاد حل کنید. چون برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک حل تمرین خیلی مهم است. در ضمن درس فیزیک را باید کاملا مفهومی و عمیق بخوانید. اگر در کلاسهای تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان و ... هم شرکت می کنید، در کنار این کلاسها هم مطالعه و مرور را از یاد نبرید. بنابراین به صورت کلی می توان گفت که شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی به موفقیت تحصیلی می تواند کمک کند به شرطی که موارد زیر را در نظر داشته باشید.


1- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید. برگزاری کلاسهای خصوصی در طول ترم به نسبت ایام امتحانات بازدهی بالاتری دارد.



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه تدریس خصوصی به گرفتن نمرات بالاتر کمک می کند؟ را هم بخوانید.

2- کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و تمرینات و مسائلی که مدرس شما برای حل کردن تا جلسه بعدی تدریس به شما می دهد را انجام دهید.

3-به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. کلاسهای خصوصی در کنار کلاسهای گروهی و در کنار جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه مفید و موثر است.

4- فکر نکنید که کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص دانش آموزان و دانشجویان تنبل است. هر دانش آموز یا دانشجویی به تناسب شرایط ممکن است لازم باشد از این کلاسها استفاده کند. ممکن است شما در کل دانش آموز خوبی باشید ولی در یک یا دو درس و یا یک یا دو مبحث اشکال داشته باشید و یا به دلایلی در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه غایب بوده باشید و یا .... در هر کدام از این موارد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند خوب، مفید و کمک کننده باشد.



مطالعه مقاله راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 917 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image