ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی راز موفقیت در تحصیل و راز های موفقیت در کنکور

راز موفقیت در تحصیل و راز های موفقیت در کنکور

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در رابطه راز موفقیت در تحصیل و راز های موفقیت در کنکور ارائه می گردد.

اگر بخواهیم واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم، برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور راز عجیب و غریبی وجود ندارد. به صورت خیلی خلاصه اگر بخواهیم راز موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور را شرح دهیم باید بگوییم که برای موفقیت تحصیلی شما باید هدف مشخص و واضحی برای خودتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی صحیحی داشته باشید. در ادامه با تلاش و پشتکار باید برنامه خودتان را اجرا کنید و هیچگاه کم نیارید. در مسیر موفقیت و در مسیر رسیدن به هدفتان برنامه خودتان را ممکن است لازم باشد بارها و بارها اصلاح کنید ولی مهم این است که آن را کنار نگذارید.



پیشنهاد می شود مقاله رازهای موفقیت در تحصیل و موفق شدن در کنکور را هم بخوانید.

تعیین هدف واضح و مشخص برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در هر کار دیگری لازم و ضروری است. ابتدا باید بدانید چه می خواهید. اگر هدفی را نبینید نمی توانید به آن شلیک کنید. به وضوح برای خودتان مشخص کنید که چه می خواهید. آیا چه معدلی برای این ترم مد نظرتان است. می خواهید در کنکور چه رتبه ای بیاورید؟ هر چه که هست بر روی کاغذ بنویسید و جایی بذارید که همیشه ببینید. هدف خودتان را به زبان حال بنویسید انگار که از پیش محقق شده است. مثلا" رتبه من در کنکور امسال 200 یا کمتر است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: موفقیت تحصیلی چیست - تعریف موفقیت تحصیلی

در مرحله بعد برای رسیدن به هدف خودتان برنامه ریزی کنید. راههای مختلفی که ممکن است در رسیدن شما به هدفتان کمک کننده باشد را بنویسید و برنامه ای برای خودتان ایجاد کنید. در برنامه درسی خودتان شرکت در کلاسهای تدریس مدرسه، مطالعه خود کتاب درسی، مرور و حل مسئله، در صورت لزوم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و ... را بگنجانید. در مرحله بعد برنامه خودتان را با جدیت دنبال کنید. پشتکار داشته باشید. برنامه خودتان را اصلاح کنید ولی آن را هیچگاه کنار نگذارید. راهکارهای خودتان را اصلاح کنید. هر جا برنامه اجرا شد باز هم ایرادی ندارد ولی اصلاحش کنید و ادامه دهید. راز موفقیت در تحصیل و راز های موفقیت در کنکور تلاش و پشتکار خود شما است. البته باید هوشمندانه تلاش کنید. باید در ضمن اینکه زیاد وقت می گذارید نحوه صرف کردن وقتتان را هم در نظر داشته باشید. با افرادی که قبلا در تحصیل و کنکور موفق شده اند مشورت کنید و نحوه مطالعه و برنامه ریزی آنها را بپرسید. البته حتما از افرادی مشورت بگیرید که خوشان قبلا موفق شده اند.





مطالعه مقاله رمز موفقیت در درس خواندن چیست را هم پیشنهاد می کنیم.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1340 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image