ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله بازار کار تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و نیمه وقت

تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و نیمه وقت

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و نیمه وقت می تواند درامد خوبی برای شما داشته باشد. کار تدریس و تدریس خصوصی در مقایسه با بسیاری از انواع کارهای دیگر درامد بهتری داشته و به عنوان یک شغل پاره وقت می توانید روی آن حساب کنید.

اگر دانشجو هستید و می خواهید در کنار درس و تحصیل خودتان درآمد زایی داشته باشید ....

اگر شغل ثابتی دارید و درآمد آن کفاف مخارج زندگیتان را نمی کند و قصد دارید کار دومی را انتخاب کنید ....

اگر می خواهید با در نظر گرفتن زمان مناسبی درآمد خوبی داشته باشید ....

در هر صورت، کار تدریس خصوصی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. کار تدریس خصوصی انعطاف زمانی خوبی دارد. به این معنی که چون زمان برگزاری کلاسها دست خودتان است به راحتی با کارهای دیگری شما هماهنگ می شود. می توانید با شاگردتان هماهنگ کنید و جلسات تدریس خصوصی را در زمانی برگزار نمائید که به کار و یا درس شما لطمه ای وارد نگردد. هر کار دیگری به جز تدریس که داشته باشید، زمان انجام کار برای شما تعیین شده و مجبور خواهید شد در زمانهای خاصی سر کار حاضر شوید.



پیشنهاد می شود مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم بخوانید.


در آمد کار تدریس خصوصی هم به نسبت بسیاری از انواع کارهای پاره وقت و تمام وقت هم بیشتر است. در ابتدای کار تا وقتی که به تعداد کافی شاگرد جذب می کنید می توانید با قیمت پایین کار کنید. در ادامه با افزایش کیفیت کارتان می توانید هزینه جلسات تدریس خصوصی و در تیجه درآمدتان را هم بیشتر کنید. در ضمن اگر کار تدریس را خوب انجام دهید شاگردهای خود شما افراد دیگری را به شما معرفی می کنند و بنابراین درآمدتان از تدریس خصوصی به این شکل هم می تواند بیشتر شود.

در ایام امتحانات که تقاضا برای تدریس خصوصی بیشتر است حتی درامدتان می تواند خیلی افزایش یابد. در سایر ایام سال هم می توانید از تدریس درآد داشته باشید ولی در ایام امتحانات درآمدخیلی خوبی خواهید داشت. تنها نکته ای که باید برای موفقیت در کار تدریس و تدریس خصوصی در نظر بگیرید این است که سعی کنید کیفیت جلسات تدریس شما بالا باشد. اگر خوب درس ندهید همان جلسه اول کلاسها کنسل می شود. مثلا شاگرد شما بهانه ای می آورد و می گوید که دیگر نمی تواند کلاس داشته باشد. بنابراین اگر می خواهید روی کار تدریس حساب کنید و از تدریس درامد ثابتی داشته باشید سعی کنید خوب درس بدهید و به شاگردانتان کمک کنید که به نتیجه مورد نظرشان برسند.



مطالعه این مقاله هم مفید است: آگهی استخدام مدرس و معلم خصوصی یا جذب شاگرد به صورت مستقیم

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و با توجه به موارد ذکر شده از کار تدریس و تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب نمائید، در مرحله اول باید به فکر جذب شاگرد باشید. یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی در پربازدیدترین سایت تدریس ایران (همین سایت - ایران مدرس) است. با درج آگهی تدریس در این وب سایت آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس و تدریس خصوصی قرار می گیرد.

سایت ایران مدرس برترین سایت درج تبلیغات و آگهی رایگان تدریس خصوصی است. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد (بیش از 18400 مدرس تا مرداد 97). این وب سایت پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است ( بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات). بهینه ترین سایت تدریس خصوصی از نظر گوگل نیز ایران مدرس است. برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی ایران مدرس در جایگاه اول یا جایگاههای اول تا سوم صفحه اول گوگل قرار دارد (همین الان خودتان امتحان کنید). به این ترتیب با درج آگهی در ایران مدرس ، کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی از طریق گوگل به راحتی آگهی شما را پیدا خواهند کرد.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی کار کنیم و درآمد بالایی داشته باشیم؟ را هم بخوانید.

تعداد زیادی از مدرسانی که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس هم اکنون آگهی دارند، بارها و بارها آگهی ویژه خودشان را تمدید نموده اند. مطمئن باشید که اگر ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس برایشان مفید نبود این کار را انجام نمی دادند. با درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی در ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب نموده و درامد کسب کنید. برای ثبت آگهی رایگان یا آگهی ویژه تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت عضویت در سایت (که در بالای همین صفحه نمایش داده شده است) کلیک کنید. در ادامه فرم عضویت در سایت را تکمیل نموده و وارد کنترل پنل شوید. سپس آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه راهکارهای مختلف جذب شاگرد و نحوه ثبت اگهی تدریس موثر و مفید بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1435 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image