ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنیم؟

چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنیم؟

به اشتراک گذاری

وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) بهترین گزینه برای درج اگهی تدریس و تدریس خصوصی است. با درج اگهی تدریس در این وب سایت، تبلیغ شما در معرض هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد.

همانطور که می دانید، کار تدریس به نسبت بسیاری از انواع کارهای پاره وقت دیگر درآمد بهتری دارد. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و از تدریس درآمد کسب نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

اگر در زمینه تدریس خصوصی خوب عمل کنید و شاگردهای شما از نحوه تدریستان راضی باشند، ترمهای بعد هم با شما تماس گرفته و به این ترتیب درآمد شما کم کم افزایش می یابد.

برای جذب شاگرد یک راهکار خوب درج آگهی در اینترنت است. در ضمن، برای ثبت آگهی تدریس در اینترنت بهترین سایت ایران مدرس است. دلایل این ادعا در ادامه آمده است.

سایت ایران مدرس تا شهریور 97 حدود 18500 مدرس ثبت نامی دارد. هیچ سایت تدریس دیگری در ایران این تعداد مدرس را ندارد. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به جمع مدرسین بزرگترین سایت تدریس ایران خواهید پیوست.


ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. بنابراین، با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. در ضمن، ایران مدرس بهترین رتبه الکسا را در بین سایتهای تدریس دارد.



پیشنهاد می شود مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! را هم بخوانید.

ایران مدرس به صورت اختصاصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. به این ترتیب، ثبت آگهی در آن به نسبت سایتهای آگهی دیگر که در زمینه های مختلف تبلیغات قبول می کنند پربازده تر است.

سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. بنابراین، کسانی که در جستجوی خدمات تدریس خصوصی هستند، براحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.

اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید ...

اگر در زمینه تدریس سابقه کار دارید و یا قصد دارید کار تدریس را شروع کنید ....

اگر آموزشگاه تدریس خصوصی دارید ...

اگر قصد دارید از تدریس خصوصی درامد خوبی کسب کنید ....

به هر ترتیب، فرصت درج اگهی و تبلیغ در ایران مدرس (همین وب سایت) را از دست ندهید. با درج تبلیغات رایگان تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد.

www.IranModares.com



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

تعداد زیادی از مدرسینی که در حال حاضر در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و آگهی ویژه ثبت نموده اند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

برای فعالیت در زمینه تدریس ، در همین سایت (ایران مدرس) عضو شده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج نمائید.


آمار بازدید: 884 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image