ارتباط مستقیم با 30591 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه برای امتحانات نهایی برنامه ریزی کنیم

چگونه برای امتحانات نهایی برنامه ریزی کنیم

به اشتراک گذاری

به منظور برنامه ریزی برای امتحانات نهایی و موفق شدن و کسب نمرات خوب در امتحان نکات زیر را در نظر داشته باشید:

1- برنامه ریزی را با توجه به عادتهای مطالعه خودتان در نظر بگیرید. اگر صبح بهتر می توانید مطالعه کنید، در برنامه ریزی خودتان ساعتهای صبح را برای مطالعه در نظر بگیرید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود برنامه ریزی(فردی)

2- برنامه ریزی شما برای امتحانات نهایی باید منعطف باشد. تا جایی که می توانید به برنامه پایبند باشید ولی در عین حال اگر برنامه ریزی شما ایرادی داشت آن را برطرف کنید و ادامه دهید.

3- داشتن هر برنامه ای از بی برنامه گی بهتر است. حتما با برنامه پیش بروید. می توانید برنامه را در ذهن خودتان داشته باشید ولی اگر برنامه را بر روی کاغذ بیاورید بازدهی و اثر بخشی ان چندین برابر می شود.

4- در برنامه درسی خودتان شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و جلسات تدریس خصوصی (در صورت لزوم) را در نظر بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت مدرس تدریس خصوصی کلیک نمائید.





مطالعه مقاله برنامه ریزی امتحان نهایی هم مفید است.

5- در برنامه درسی خودتان مرور را در نظر بگیرید. بعد از شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و جلسات تدریس خصوصی درس را مرور نمائید. مرور هفتگی و ماهانه هم مفید است.

6- برنامه ریزی را از اوایل ترم شروع کنید. درس خواندن را به ایام امتحانات موکول نکنید. بعضی از درسها مانند ریاضی، فیزیک و ... را در شب امتحان نمی توان جمع کرد.

7- از سوالهای امتحانی سالهای قبل برای یادگیری بهتر و آشنایی با نحوه طرح شدن سوالات استفاده کنید. به منظور دانلود رایگان سوالات امتحانی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.





8- برای مطالعه بیشتر در زمینه برنامه ریزی صحیح و موفقیت در تحصیل و .... بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

 





9- در برنامه ریزی درسی خودتان به تناسب دروس مختلف به آن وقت اختصاص دهید. به عنوان مثال برای دروس ریاضی و فیزیک وقت بیشتری در نظر بگیرید.

10- از جزوات درسی موجود در اینترنت برای یادگیری بهتر استفاده نمائید. برای دانلود رایگان جزوات درسی و ... بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.





منبع: ایران مدرس

عبارتهای کلیدی: دعا برای موفقیت در امتحان، امتحانات نهایی، امتحانات نهایی سوم ریاضی، امتحان سوم تجربی، برنامه ریزی امتحانات، برنامه صحیح، برنامه درست، چگونه برنامه ریزی کنیم؟


آمار بازدید: 13114 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
محمد مهدی سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

با سلام این 10 نکته بسیار آموزنده بود وکمال تشکر را از پدید آورندگان این مطلب را دارم امیدوارم موفق باشید