ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی ایران مدرس، تدریس خصوصی و گوگل

ایران مدرس، تدریس خصوصی و گوگل

به اشتراک گذاری

ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی ایران و بهینه ترین سایت تدریس از نظر گوگل است. سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر



به عنوان مثال، اگر همین الان عبارتهایی مثل تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست شناسی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... را در گوگل جستجو کنید، در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در اولین یا یکی از اولین جایگاهها سایت ایران مدرس را خواهید دید. به این ترتیب اگر دانشجو یا دانش آموزی از طریق گوگل در جستجوی مدرس خصوصی مد نظرش باشد، و شما در سایت ایران مدرس آگهی ثبت کرده باشید، متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت شده و می توانید شاگرد جذب کنید.



پیشنهاد می کنیم مقاله مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد را هم بخوانید.

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید، با جستجوی عبارتهایی همچون تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی جبر و احتمال، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... در گوگل، باز هم خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی آن قرار دارد. اگر ریاضی دانشگاهی را تدریس می کنید، همین الان تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی را در گوگل جستجو کنید، با زهم سایت ایران مدرس را خواهید دید.



مطالعه مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! هم مفید است.


میزان بهینه بودن سایت ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس خصوصی فیزیک دانشگاهی، تدریس خصوصی شیمی و ... از نظر گوگل واقعا عالی است. برای این عبارتها ایران مدرس در جایگاه نخست جستجوی گوگل قرار دارد. اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت دارید، فکر درج اگهی تدریس در هر سایت دیگری به جز ایران مدرس را از سرتان بیرون کنید. در زمینه دروس دانشگاهی هر درسی را که تدریس می کنید در گوگل جستجو کنید (مثلا تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی آمار، تدریس خصوصی دینامیک، تدریس خصوصی تحلیل سازه و...) را در گوگل جستجو کنید. باز هم ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید.

علاوه بر بهینه بودن از نظر گوگل، ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران هم است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغ تدریس در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. شما نیز به جمع بیش از 19000 مدرس ثبت نامی ایران مدرس بپیوندید. برای کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید.



پیشنهاد می شود مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم بخوانید.

برای ثبت آگهی رایگان تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. همانطور که گفته شد، مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

www.IranModares.com


آمار بازدید: 896 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image